Forum - Off-topic

PPPP

savulohi

savulohi 09.09.2011

  • 0
Usko itekkään nämä Sfiiksi- ja Sfäiskimiähet itseään. Sanon vaan.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.09.2011

  • 0
Olkaa hilijempää mie katon maaottelua.
Pottae

Pottae 09.09.2011

  • 4
!http://www.contactedgecrm.com/wp-content/uploads/2011/04/shout-300x199.jpg!
savulohi

savulohi 09.09.2011 (edit 09.09.2011)

  • 3
FINBULLET wrote: !http://www.flixya.com/files-photo/s/a/n/sandeepr2248012.jpg!
Aiheeseen liittyen varsin naseva kertomus. // Jäkittää näköjään nyt tuo linkki, mutta pistetään copypaste ku oli vielä auki toisessa ikkunassa: En ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi miesten ja naisten seksuaaliset halut eroavat niin paljon toisistaan. Enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä koko Mars-Venus juttua. Enkä koskaan ole tajunnut miksi miehet ajattelevat päällään ja naiset sydämellään. Esimerkiksi: Eräs ilta viime viikolla olin menossa tyttöystäväni kanssa sänkyyn. Inthohimot alkoivat jyllätä, kunnes lopulta hän sanoi:'Sori Kulta. Nyt ei vaan tunnu siltä. Mä vaan haluisin että pitäisit mua sylissä' Minä siihen: 'MITÄ?! Mikä v**tu toi nyt oli?' Joten hän sanoi sanat, jotka jokainen poikaystävä tässä maailmassa pelkää kuulla:Sinä et vain ole samalla tasolla minun henkisten ja naisellisten tarpeiden kanssa jotta voisin tyydyttää sinun miehiset, fyysiset tarpeet. Etkö voi vain rakastaa minua sellaisena kuin minä olen, ei sellaisena mitä teen vuoksesi makuuhuoneessa' Tajusin että mitään ei sinä iltana tule tapahtumaan joten aloin nukkumaan. Seuraavana päivänä päätin ottaa vapaapäivän töistä, jotta voin viettää aikaa tyttöystäväni kanssa. Menimme ensin mukavalle lounaalle jonka jälkeen shoppailemaan isoon tavarataloon. Kävelin hänen kanssaan ympäri osastoa hänen kokeillessa eri asuja päälleen.Koska hän ei osannut päättää minkä ottaa minä ehdotin että otetaan yksi jokaista mallia. Seuraavaksi hän halusi parin uusia kenkiä ja minä ehdotin että otetaan pari jokaiselle uudelle asulle. Menimme seuraavaksi koruosastolla jossa hän valitsi itselleen timanttikorvakorut. Hän oli niin innostunut.. Hän alkoi jo jopa lähestyä seksuaalista kiihottumista kun hän sanoi: Eiköhän tässä ole kaikki kulta. Mennäänkö sitten kassalle? Pystyin juuri ja juuri hillitsemään itseni kun sanoin:'Sori kulta, nyt ei vaan tunnu siltä'. Hänen kasvonsa muuttuivat kalpeiksi ja hänen leukansa loksahti auki kun hän sai sanottua suustaan:'Mitä?!' Minä jatkoin: 'Kulta minä vain halusin että pitäisit näitä tavaroita sylissä. Sinä et vain ole samalla tasolla minun miehisten, taloudellisten tarpeideni kanssa jotta voisin tyydyttää sinun ostos-tarpeet naisena'. Ja juuri kun hän alkoi näyttää siltä että tulee varmasti tappamaan minut, minä lisäsin: 'Mkset voi vain rakastaa minua sellaisena kuin olen, ei sellaisena mitä voin sinulle ostaa? Todennäköisesti ei seksiä tipu tänäänkään, mutta ainakin se akka tietää ettei mulle v**tuilla!!
hulluseon

hulluseon 09.09.2011

  • 0
^ NO LOL
Finski fani

Finski fani 09.09.2011

  • 1
Miten voi olla perjantai-iltana näin tylsää? Viikolla oli niin mukavaa... Kai mä lähen sitten ajelemaan autolla ympäriinsä ja fiilistelemään death n' roll:ia.
Pottae

Pottae 09.09.2011 (edit 09.09.2011)

  • 3
Finski fani wrote: Miten voi olla perjantai-iltana näin tylsää? Viikolla oli niin mukavaa... Kai mä lähen sitten ajelemaan autolla ympäriinsä ja fiilistelemään death n' roll:ia.
Sama kävi mielessä.. Golffilla päristelee ja amispoppi/kake randelin karaokelevy soimaan.. !http://i8.aijaa.com/b/00664/8657992.jpg! Eilen otin kuvan.. Armin Van Buuren - Alone in the Dark soimassa..
savulohi

savulohi 09.09.2011

  • 1
Tylsää? Tee jotain!
BlueMasto

BlueMasto 09.09.2011

  • 0
Finski fani wrote: Miten voi olla perjantai-iltana näin tylsää? Viikolla oli niin mukavaa... Kai mä lähen sitten ajelemaan autolla ympäriinsä ja fiilistelemään death n' roll:ia.
Voi vilttu on nii epäreiluu! MIKS MÄÄ EN SAA SITÄ AUTOO JO?!
Finski fani

Finski fani 09.09.2011 (edit 09.09.2011)

  • 0
TUNING MAN 95 wrote: Voi vilttu on nii epäreiluu! MIKS MÄÄ EN SAA SITÄ AUTOO JO?!
No paljon sulla on rahaa taskussa nyt? Puolet siitä ja sulla on ton auton arvo. Kuule nuita romuja löytyy vaikka mistä. =) // Ainii, nymmää lähen. Takasin tuun joskus.
BlueMasto

BlueMasto 09.09.2011

  • 0
Finski fani wrote: No paljon sulla on rahaa taskussa nyt? Puolet siitä ja sulla on ton auton arvo. Kuule nuita romuja löytyy vaikka mistä. =) // Ainii, nymmää lähen. Takasin tuun joskus.
Noku ei oo ikääkä!
DarkWarjo

DarkWarjo 09.09.2011

  • 1
MÄÄ MENIN JO! !http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Autokuvat/jotain+sekalaista/Sinne+meni.JPG/_medium.jpg! ^eiku eihän se toimikaa....^
Pytzi

Pytzi 09.09.2011

  • 0
KLO: 22.30.17 voisin pistellä drifti lobbyä pystyyn jos jotain kiinnostaa tulla tai toki voittahan te pistää aikasemminkin mutta mä tuun vastu tuolloin
RauhaMees

RauhaMees 09.09.2011

  • 1
Ton takii mikkisofta kehitti kinectin "click":http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=68615#amedia
BlueMasto

BlueMasto 09.09.2011 (edit 09.09.2011)

  • 0
No on aika paskaa ajaa jollai virtuuali autolla! :) Haluun kiesii! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (NYT ALKO AVAUTUMINE! ) // Eivaa mää voin kai tulla tolloin driftailee.
savulohi

savulohi 09.09.2011

  • 4
TUNING MAN 95 wrote: No on aika paskaa ajaa jollai virtuuali autolla! :) Haluun kiesii! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (NYT ALKO AVAUTUMINE! ) // Eivaa mää voin kai tulla tolloin driftailee.
Vielä paskempaa se on oikeella. Maksaa ihan saatanasti.
Tuomo33

Tuomo33 09.09.2011

  • 0
Määkin tairan lähtä ajeloon ventolla.. Ainiin.. V*ttu se kortti on edelleenhankkimatta.. Eihän sitä kortilla ajeta, mutten mie lähe riskeeraamaan kun sen vois jo alottaa...
Pottae

Pottae 09.09.2011

  • 0
savulohi wrote: Vielä paskempaa se on oikeella. _Maksaa ihan saatanasti_.
Tämä on totta, tämä on totta - terveisin Närhen Laura.
RauhaMees

RauhaMees 09.09.2011

  • 8
Ei ole hyvä tämä letku :D !http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/ol/m8/od9v/38657/685601357.gif!
AJfin

AJfin 09.09.2011

  • 0
TUNING MAN 95 wrote: No on aika paskaa ajaa jollai virtuuali autolla! :) Haluun kiesii! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (NYT ALKO AVAUTUMINE! ) // Eivaa mää voin kai tulla tolloin driftailee.
Käyt ostaan KUNNON "kuramopon"(eli kotarin) ja ajat pari kertaa kylkiluut&polvet paskaksi ennenku täytät 18. Tuloo kunnon adrenaliini pöllyt ku käy tuolla suomen luonnossa ajelee toista sataa puitten ja karhojen seassa.

Write a post

Sign in to post a post.