Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

Finski fani

Finski fani 10.03.2013

  • 5
Damn. Rintalan kuvan mukaan miehet olis se mun juttu, ko Fiiatilla ajelen. Ei ihme, että nua naisasiat ei oo pelittäny. Noh! Onkos täälä ketään kauniita miehiä, joka haluis pitää niin ihqun fabulouksen illan margaritoja juoden? *vink, vink* Eiiiku hetkinen! Alffako muka tekee homppeliks? Nyt tuohon listaan meni usko ihan tyystin! Noniin, missäs niitä tyttöjä on!?!
hulluseon

hulluseon 10.03.2013

  • 1
SettlingAphid60 wrote: Tuttu kokemus... kui mont kertaa nyppäsit pään pois telineestä?
En kertaakaan. Ihan selälläni makasin ja tohtori käski miettiä kivoja juttuja sillä välin kun puudutus alkaa vaikuttaa. Ajattelin tissejä. EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 10.03.2013

  • 5
Viikko Levillä takana. Yhtenä iltana valvoin melkein puoli kahteentoista. EMM
PetuK

PetuK 10.03.2013

  • 1
Tohon a-kupin kuvaan... Hih, onx paha, jos on omistanu tuolta alimmasta laarista kolmea eri merkkiä ja nyttenkin taloudessa on noista kahta? Lisäinfona vielä, että noista muista laareista yhteensä vain kahta merkkiä on pyöriny pihassa :D EMM
Rintala

Rintala 10.03.2013 (edit 10.03.2013)

  • 0
PetuK wrote: Tohon a-kupin kuvaan... Hih, onx paha, jos on omistanu tuolta alimmasta laarista kolmea eri merkkiä ja nyttenkin taloudessa on noista kahta? Lisäinfona vielä, että noista muista laareista yhteensä vain kahta merkkiä on pyöriny pihassa :D EMM
Ei ole paha tämä.. Tällässii myö turkkulaaset ollaan..
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 10.03.2013

  • 0
Alimmassa kaks, ja ylimmässä yks on houkuttanu. Kakkosesta kahta on ollu, ja yks on ollu vakavassa harkinnassa. Kolmannessa kaks on kestosuosikkeja, ja viis vakavasti otettavaa vaihtoehtoa. Nelos/vitosessa on yks houkuttava tekijä.... Mutta jos uusista (alle 5 vuotta) puhutaan ni listalla on vaan kaks kiinnostavaa, Toinen kakkosessa toinen kolmosessa. Ja mun kestosuosikit ei mahtunu ees listalle.
jiveman74

jiveman74 10.03.2013

  • 3
Janottaa niin notta tilasin tallinnan reissun huomiselle itelle ja pakettiautolle ..EMM
villek00

villek00 10.03.2013

  • 3
jiveman74 wrote: Janottaa niin notta tilasin tallinnan reissun huomiselle itelle ja pakettiautolle ..EMM
Miekin lähden, vaimokkeen ja hänen porukoitten kans 22. päivä.. Silloin tulee jo 90 päivää siitä kun olen viimeksi maistanu alkoholia, saa nähdä jatkuuko putki.. Ja montako alapeukkua saan tähän kommenttiin :) EMM
Finski fani

Finski fani 10.03.2013

  • 0
villek00 wrote: Miekin lähden, vaimokkeen ja hänen porukoitten kans 22. päivä.. Silloin tulee jo 90 päivää siitä kun olen viimeksi maistanu alkoholia, saa nähdä jatkuuko putki.. Ja montako alapeukkua saan tähän kommenttiin :) EMM
Mikäs sut on saanu nyt nuin lopettamaan juamisen kokonaan? Eihän sitä tarvihe mitään kännejä vetää. Itekki on monasti nyt juonu puol pulloa viiniä ihan vaan nautiskellen, ja ihan mukavata on ollut. "Överit" on jääny sinne taakse.(enimmäkseen =P ) EMM
villek00

villek00 10.03.2013

  • 0
Finski fani wrote: Mikäs sut on saanu nyt nuin lopettamaan juamisen kokonaan? Eihän sitä tarvihe mitään kännejä vetää. Itekki on monasti nyt juonu puol pulloa viiniä ihan vaan nautiskellen, ja ihan mukavata on ollut. "Överit" on jääny sinne taakse.(enimmäkseen =P ) EMM
Syitä on monia, enkä jaksa niistä sen enempää tästä lätistä.. Ei vaan jotenkin oo enää maistunu.. Ehkä sitten puntila2013 expossa.. Ehkä.. EMM
Finski fani

Finski fani 10.03.2013

  • 0
villek00 wrote: Syitä on monia, enkä jaksa niistä sen enempää tästä lätistä.. Ei vaan jotenkin oo enää maistunu.. Ehkä sitten puntila2013 expossa.. Ehkä.. EMM
No sielä nyt saa alkoholimyrkytyksen pelkästään olemalla samassa tilassa ja hengittämällä samaa ilmaa ko muut. =P Ja ihan täysin off topiccina kohta alkaa Top gear spesiaalin kakkos osa! =3 EMM
Finski fani

Finski fani 10.03.2013

  • 0
Uusi alkoholimyrkytys
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 10.03.2013

  • 1
Puntila ja Puntala. Molemmissa on meininki taattu. EMM
bizarretrip

bizarretrip 11.03.2013

  • 1
Ne kaks pitäs yhdistää. EMM
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 12.03.2013

  • 3
"Teille on isokokoinen lähetys. Hyvä asiakkaamme Jim Hämäläinen olin jakamassa postianne 12.03. En saanut jätettyä lähetystä, koska se ei mahtunut postiluukustanne/laatikkoonne. Voitte noutaa lähetyksenne postista 13.03. klo 09." Jossakin lehdessä tästä oli puhetta vähän aikaa sitten. Ei näköjään oo tavat muuttunu mihkään. Kirje nyt on aivan maksimissaan A4 kokoinen. Kohta varmaan laskutkin pitää noutaa postista. Ei mulla muuta.
villek00

villek00 12.03.2013

  • 0
Mulla ne rikkoivat viimevuonna postilaatikon.. EMM
jEsm0

jEsm0 13.03.2013

  • 1
Rintala wrote: !https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/576099_428309370595212_952133211_n.jpg! ^EMM^
kusetusta, emmää oo kahta muijaa saanu miun toitsulla :( ^nyt on paha miäli^
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 13.03.2013 (edit 13.03.2013)

  • 2
"Automyyjällä mukava koeajo":http://www.viikonloppu.com/?p=2417&cat=11&mtype=new EMM
Rusty McSteele

Rusty McSteele 13.03.2013

  • 0
SettlingAphid60 wrote: "Automyyjällä mukava koeajo":http://www.viikonloppu.com/?p=2417&cat=11&mtype=new EMM
Kyl se näköjään osaa kääntää oikeellekin :P
Finski fani

Finski fani 13.03.2013

  • 3
SettlingAphid60 wrote: "Automyyjällä mukava koeajo":http://www.viikonloppu.com/?p=2417&cat=11&mtype=new EMM
Lievästi näyteltyä. =P

Write a post

Sign in to post a post.