- 1
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Vähän kökkö turnaus oli. Vähän osallistujia, mutta silti olin kolomas. "Riihimäki" vei Top 3.
Ei mul sit muuta.
- 0
Porches in FM4!!! Look closely behind the McLaren F1.
Eipä muuta.
// No LOL, ei se näköjään toimikkaan enää tuo linkki, modet vissiin poistanu. Joku oli siis photoshoppaillu kuisteja FM4-kuvaan. Ei todellakaan muuta. :D
- 0
savulohi wrote: Porches in FM4!!! Look closely behind the McLaren F1. Eipä muuta.The forum you requested does not exist. No ei mullakaan muuta
- 1
Hyvää GRAPULA aamua kaikil juoboil. :) :) :)
EMM
- 0
zattwy wrote: Hyvää GRAPULA aamua kaikil juoboil. :) :) :) EMM"ÄFÄRCEELÄISELLÄ ei ole ikinä Grapula",puhuivat,sanoivat,huhuilivat,valehtelivat. EMM
- 0
Ny heiluu korvat jollakin.?
EMM
- 0
Juomat loppuu. :(
EMM
- 0
Miulla jäi muutama. Taijan vetää tyhjään mahaan semmosen seitinohuen ranskalaistyyppisen tähän aamupäivälle ennen ku nälkä tulee ja pilaa suunnitelman. :D
EMM
- 1
livegamers kamaa:
Ilmoittautuminen on päättynyt ja tänään aloitetaan kilpailut klo: 19.00
A-Lohko: TUNINGMAN_, Alffa, Boss IcemanFi(lobyn isäntä), djrunkkari, Jussi, JustAdmit USuck, Rayha300, Darth Simon
B-Lohko: Hartsa, Afro-Amerikkalainen, Anon18100, Storkki(lobyn isäntä), Zamedi, miska, Antro
C-Lohko: Koppinen(lobyn isäntä), putapisku, Ritmo, TeemuA, the allu, Tibo, TrickHat FIN, TubezFIN
Lobyn isännät toimivat myös pisteen laskijoina kisoissa ja ilmoittavat kisan päätyttyä tulokset minulle. A ja B-Lohkosta pääsee Kuusi parasta jatkoon, C-Lohkosta pääsee Neljä parasta jatkoon.
Pisteytys: 1:10p 2:8p 3:6p 4:5p 5:4p 6:3p 7:2p 8:1p
Kolmen kilpailun jälkeen lasketaan pisteet yhteen ja tasapisteissä ratkaisee kisojen sijoitukset.
Radat: Maple Valley Raceway, Sunset Peninsula Infield,Suzuka Grand Prix Circuit
EMM
- 1
Kivasti Rayha antaa vähä sitte armoo mulle :)
EMM
- 5
Ja nämä herrat ajavat mielummin 'jotain' LG kisaa kun ässämmää!
Hävetkää!
Ei. Mulla. Muuta.
- 6
Paistelee kohta maaliman parraat plätyt! Päälle itte tehtyä vattuhillova.
Ei miula muuta..
- 0
Pure Black40 wrote: Ja nämä herrat ajavat mielummin 'jotain' LG kisaa kun ässämmää! Hävetkää! Ei. Mulla. Muuta.Forza 4 palkintona. Ei voi vastustaa :) EMM
- 0
Rayha300 wrote: Forza 4 palkintona. Ei voi vastustaa :) EMMEt sää tarvii sitä ees! Oot jo ennakkotilannu! :D EMM
- 1
RaabForRehab wrote: Paistelee kohta maaliman parraat plätyt! Päälle itte tehtyä vattuhillova. Ei miula muuta..Letut. Palaa. Keittiö. Palaa. Raab. Palaa. #kättelyt Ei mulla muuta
- 1
No nyt miun kävi tekemään lettuja mieli ihan vatusti.
e/EMM
- 1
Schimanski76 wrote: No nyt miun kävi tekemään lettuja mieli ihan vatusti. e/EMMSama. Aloin kattelee jo ohjeitakin. Jos tuassa kaupassa kipasis hakemassa aineet, niin mäkin voisin "palaa". =) EMM
- 0
Jos kaipaatte vinkkejä kuinka lempata muija niin viestiä.
Ei mullla muuta.
- 1
Finski fani wrote: Sama. Aloin kattelee jo ohjeitakin. Jos tuassa kaupassa kipasis hakemassa aineet, niin mäkin voisin "palaa". =) EMMJuu,Letut tulille tänään! e/ ja taas unohdin notta Ei mulla muuta! Koko FRC:llä on tänään Plättypäivä!
- 1
djrunkkari wrote: Jos kaipaatte vinkkejä kuinka lempata muija niin viestiä. Ei mullla muuta.Ostamalla BB 24/7:n? :) EMM