Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

TehBigBunny

TehBigBunny 04.09.2011 (edit 04.09.2011)

  • 0
Ei kerkiä letuttelemaan Vilttu. // Meijjän rapussakin joku tekee plättyjä !!! Ei mulla muuta
Schimanski76

Schimanski76 04.09.2011

  • 2
Uusi plättypannu Prismasta.Meinas tulla vähän kiirus.Ny o hiki. EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 04.09.2011

  • 1
"Sami Lepistö, pelimies":http://lockerz.com/s/135763238 Ei mulla muuta
kaijanen

kaijanen 04.09.2011

  • 4
Säkylä on paska maa ei mul muut
savulohi

savulohi 05.09.2011 (edit 05.09.2011)

  • 5
Huomenta. Näin viime yönä unta, että miun Jokkis-Mitsun handling oli 10.0... ja sitten aamun tullen Ystävällinen Tyttö kertoi, että oli heränny yöllä siihen kun olin unissani käbälöinyt häntä hyvinkin arveluttavista kohteista. Ei ole hyvä jos tässä on joku yhteys. / Eipä nyt muuta tähän saumaan.
Schimanski76

Schimanski76 05.09.2011

  • 0
Ampijaiset on ihan hölömöjä! EMM
RealBlocker

RealBlocker 05.09.2011 (edit 05.09.2011)

  • 3
RealBlocker wrote: Kissa ollu kateissa 4-5 päivää... Ei se normaalisti oo ollu ku korkeintaan yhen yön/päivän poissa kotoa. Ei mulla muuta.
kuukauden se oli kateissa. Oli ollu jumissa tuolla lähistöllä olevassa asuntolassa (ei oo ollu moneen vuoteen käytössä). On muuten aika paljon laihempi kuin kuukausi sitten. Ei mulla muuta
villek00

villek00 05.09.2011

  • 0
Eka työpäivä takana uudessa duunissa. Kivaa oli. EMM
IL3

IL3 05.09.2011

  • 0
RealBlocker wrote: kuukauden se oli kateissa. Oli ollu jumissa tuolla lähistöllä olevassa asuntolassa (ei oo ollu moneen vuoteen käytössä). On muuten aika paljon laihempi kuin kuukausi sitten. Ei mulla muuta
Mukavaa että löytyi ja elossa :) Ei mulla muu-- Eiku, minkäslainen mesta Villen uus duuni on? Ja nyt; Ei mulla muuta :)
villek00

villek00 05.09.2011

  • 0
IL3 wrote: minkäslainen mesta Villen uus duuni on?
Automeikkari on virallinen titteli, mutta lähinnähän tuo on autojen fixausta ja pesua ja sen sellaista. Ja välillä pitää myös ajaa autoja, kuten tänään hain aika tuoreen Golffiin, jossa oli joku TSI DSG systeemi, mikä lie. Mutta kiva oli kyllä ajaa :) EMM
Schimanski76

Schimanski76 05.09.2011 (edit 05.09.2011)

  • 0
Jos Kreikka voittaa Kroatian (johtaa jo aika kivasti) ja Makedonia Bosnian,niin Suomi menee kivasti jatkoon koripallossa. EMM /Suotana.Roatia meinaa kiriä. 69 : 67 4. neljännes //Kreikka vei.Nyt tarvitaan vielä apuja Makedonialta.
savulohi

savulohi 06.09.2011 (edit 06.09.2011)

  • 0
On this day in 2009: Ensipuraisu. On this day in 2010: On rapulassa. Mahtava on tämä uusi Facebook-ominaisuus. (E: Ei muuten olekkaan, huono on. Heittää päivällä.) Ei muuta.
Mace

Mace 06.09.2011 (edit 06.09.2011)

  • 0
Pääsempäs koulusta 30min päästä :) I got no more.
Finski fani

Finski fani 06.09.2011 (edit 06.09.2011)

  • 1
I JMM94 I wrote: Pääsempäs koulusta 30min päästä :) I got no more.
Just heräsin. =P EMM
villek00

villek00 07.09.2011

  • 1
Työt ohi tältä päivältä. Kohta Italian kielikurssille. EMM
Ac3Way

Ac3Way 07.09.2011

  • 0
villek00 wrote: Työt ohi tältä päivältä. Kohta Italian kielikurssille. EMM
Lisätietoja tuosta Italian kielikurssista? Itseä on puolisen vuotta kiinnostanut opiskella Italian kieltä, mutta en ole oikein mitään vaihtoehoja löytänyt. EMM
Mace

Mace 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 3
Älysin just mikä on mainoskatkojen idea! Katson kun otetaan esimerkiksi Salatut Elämät. Ensin se tulee hieman myöhässä Katsomme sitä Tulee mainoskatko, niin tämän aikana se bufferoi (lataa) Ja kun se on bufferoinut tarpeeksi, mainokset voidaan lopettaa ja jatkaa ohjelman katsomista. Nykyään Salkkareiden aikana tuleekin 2 mainoskatkoa, syy on se kun kuvanlaatu on parantunut ja sen kestää bufferoida kauemmin. Eikös olekin aikamoinen järjen riemovoitto? :D Ainii, eikä mulla muuta.
IIPPONEN

IIPPONEN 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 3
Öljynvaihto-ohjeet a) NAISILLE Ajetaan huoltoasemalle, kun edellisestä öljynvaihdosta on kulunut n. 15 000 kilometriä. Annetaan ohjeet huoltomiehelle ja siirrytään itse huoltamon kahvioon diettipiirakalle ja kahville. Työn valmistuttua maksetaan kassalle ja lähdetään ajelemaan... Kustannukset : 4 litraa synteettistä öljyä 32,80 eur suodatin 6,40 eur vaihtotyö 13,45 eur kahvi ja piiras 2 eur Yhteensä 54,65 euroa. b) MIEHILLE (tee-se-itse -sellaiselle) 1) Ajetaan Motonet-varaosaliikkeeseen, ostetaan synteettistä tarjousöljyä 29.25 eur/4 l, uusi öljynsuodatin 5 eur, sekä uusi Wunderbaum-hajuste 1.35 eur. 2) Ajetaan kotitalliin ja aloitetaan öljynvaihto-operaatio huomaamalla että jäteöljysäiliö on täynnä, ei ajeta ongelmajätepisteeseen vaan kaadetaan jäteöljyastia pihan perällä olevaan kuoppaan. 3) Avataan yksi Karjala-olut, juodaan. 4) Etsitään tunkkia n. 30 minuuttia, löydetään se pojan polkuauton alta, tunkataan auton etupää ylös ja asetetaan alle pukit. 5) Avataan yksi Karjala-olut rasitukseen ja juodaan. 6) Asetetaan jäteöljyastia auton alle, etsitään öljytulppaan sopivaa kiintoavainta, ei löydy, joten otetaan avuksi jakoavain. 7) Avataan kampikammion öljytulppa. 8 ) Pudotetaan öljytulppa ja kuparitiiviste sekä jakoavain kuuman öljyn mukana jäteöljyastiaan, roiskeet sottaavat vaatteet ja kädet. 9) Trasselilla pyyhitään isommat roiskeet kasvoilta ja käsiltä... 10) Vitutukseen otetaan yksi Karjala-olut, juodaan ja katsellaan mustan käytetyn moottoriöljyn valumista jäteastiaan. 11) Etsitään suodattimen vaihtoon tarvittavia ketju-avainta, ei löydy joten lyödään ruuvimeisseli suodattimesta läpi, öljy roiskuu joka puolelle ja oikean käden rystysistä aukeaa palkeenkielet. 12) Otetaan taas vitutukseen yksi Karjala-olut ja juodaan. 13) Kaveri tulee käymään, tyhjennetään Karjala-kori ja päätetään, että jatketaan öljynvaihtoa huomenna... 14) Seuraava päivä, vedetään jäteöljyastia auton alta ja tyhjennetään se pihan perällä olevaan kuoppaan, peitetään kuoppa mullalla. 15) Siivotaan kohdassa 11 tulleet roiskeet. 16) Otetaan Karjala-olut; ei @!#$ nehän juotiin eilen... 17) Käydään ostamassa taas korillinen Karjala-olutta. 18) Tuhritaan uusi suodatin jäteöljyyn ja kierretään se paikoilleen. 19) Kaadetaan litra öljyä täyttökorkista koneeseen kun muistetaan ettei tullut kierretyksi öljytulppaa tiivisteineen paikoilleen. 20) Haetaan helvetisti öljytulppaa ja tiivistettä, muistetaan, että jäteöljy tuli kaadetuksi pihan perälle kuoppaan ja eilenhän tulppa, tiiviste ja jakoavain putosivat jäteöljyn joukkoon. 21) Armottomaan vitutukseen otetaan kaksi Karjala-olutta. 22) Avataan se @!#$ kuoppa, tongitaan ja löydetään tulppa, tiiviste ja jakoavain. 23) Viedään auton alle valunut ensimmäinen litra öljyn ja trasselin sekoitusta sinne pihan perällä olevaan kuoppaan. 24) Otetaan yksi Karjala-olut ja juodaan. 25) Pohjatulppaa kiristettäessä lipsutetaan jakoavain ja eilen auenneet rystyset, nyt jo hyvässä ruvessa, aukeavat uudelleen. 26) Vaiheen 25 johdosta lyödään takaraivo betonilattiaan ja otsakulma pohjapellin tukipultin päähän. 27) Kirotaan helvetisti. 28) Heitetään jakoavain pitkin autotallin seiniä. 29) Kiroillaan vielä 10 minuuttia, koska jakoavain on osunut autotallin seinään kiinnitetyn Miss Joulukuun vasempaan meijeriin. 30) Vitutus hellittää kun otetaan kaksi Karjala-olutta ja juodaan. 31) Puhdistetaan ja desinfioidaan rystyset, otsakulma ja takaraivo ja laastaroidaan ne asianmukaisesti. 32) Otetaan tuskaan yksi Karjala-olut ja juodaan. 33) Kaadetaan 3 jäljellä ollutta litraa synteettistä öljyä koneeseen. 34) Otetaan pukit pois alta ja hajoitetaan samalla tunkin vipuvarsi. 35) Peruutetaan auto ulos tallista, että voidaan siivota kohdan 23 öljyläikkä. 36) Koeajolle ja hakemaan se puuttuva litra synteettistä öljyä Motonetistä. 37) Tien sivuun ja puhalletaan ystävälliselle LP:n konstaapelille. 38) Auto hinataan pois. 39) Käydään oikeudessa, maksetaan sakot, verikokeet ja hinauspalvelu Kustannukset: 4 litraa synteettistä öljyä 29,25 eur 1 öljynsuodatin 5 eur 1 Wunderbaum 1,35 eur 48 plo:a Karjala olutta 59,70 eur 1 rattijuopumussakko 571,80 eur 1 verikoe, terv.keskuksessa 50,45 eur 1 hinauskulut 124,45 eur Yhteensä 842,00 eur ei mulla muuta
Mace

Mace 07.09.2011 (edit 07.09.2011)

  • 0
Helevatan hyvä! ^ Repesin kun luin kohtaa 26 - 28 :D ee muut
vaiski75

vaiski75 07.09.2011

  • 2
"Hopeanuoli ei sittenkään löytänyt Akakabutoa..":http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090714335634_uu.shtml Ei mulla muuta..

Write a post

Sign in to post a post.