Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

Pottae

Pottae 05.10.2013

  • 0
"Diskoillaan!":http://plug.dj/frc-n-limudisko/
Schimanski76

Schimanski76 06.10.2013

  • 1
Ei pääse diskoon,taitaa olla joku feispuuk. emm.
Schimanski76

Schimanski76 06.10.2013

  • 0
Uuuuuuuuusiii disco! emm
RauhaMees

RauhaMees 10.10.2013

  • 0
Hei olen räyhä ja minulla on epilepsia. Emm
sjamy

sjamy 10.10.2013

  • 4
Oppilas puukotti tänään neljää henkilöä amiksella. Kolmea oppilasta ja vahtimestaria joka oli tullut väliin. Siihen loppu se koulupäivä, vahvimpana mieleen jäi verinen tyttö ruokalan lattialla. Näin siinä käy, kun apua ei tule vaikka sitä tarvitsisi, paha olo sekä turhautuminen patoutuu ja lopulta purkautuu tällä tavalla. Huono nuorten apu konkretisoituu näissä valitettavissa välikohtauksissa. Uutissivujen kommenttipalstat on täynnä raivostuttavia tietämättömien kommentteja. Syytetään lääkkeitä, vaikka todellisuudessa osasyyllinen on se lääkkeiden määrääjä joka laittaa ssri-lääkkeet kouraan ja toivottaa hyvää loppuelämää, nuoren on vaikea saada todellista apua. Ei mulla muuta.
DarkWarjo

DarkWarjo 10.10.2013

  • 2
sjamy, tuo on kyl harvinaisen totta mitä puhut. ei voi kästtää tätä kyllä enää.
KKNGS

KKNGS 10.10.2013

  • 0
Rayha300 wrote: Hei olen räyhä ja minulla on epilepsia. Emm
taasko siltä meni kortti? kyllä toi on ihan jo sairasta mitä tuola sjamyn puolella tapahtu. ite kärsin noin 7,5v koulukiusaamisen tuomasta masennuksesta, muttei kyllä ollu edes mietteitä että tollasen tekis... mulla ei siis ollu mitään lääkkeitä, enkä kyllä oo monellekkaan kertonu siitä. Kiusaaminen loppu kun kiusaaja lens kaheksannella luokalla koulusta, ja alko oleen vähän parempi olo. nykyään tämä k.o. kiusaaja on huumeriippuvainen ja asuu lastenkodissa, dokaa joka viikonloppu ja polttaa 2 askia tupakkaa päivässä. EMM
RauhaMees

RauhaMees 10.10.2013

  • 0
KingPlayer10 wrote: taasko siltä meni kortti? kyllä toi on ihan jo sairasta mitä tuola sjamyn puolella tapahtu. ite kärsin noin 7,5v koulukiusaamisen tuomasta masennuksesta, muttei kyllä ollu edes mietteitä että tollasen tekis... mulla ei siis ollu mitään lääkkeitä, enkä kyllä oo monellekkaan kertonu siitä. Kiusaaminen loppu kun kiusaaja lens kaheksannella luokalla koulusta, ja alko oleen vähän parempi olo. nykyään tämä k.o. kiusaaja on huumeriippuvainen ja asuu lastenkodissa, dokaa joka viikonloppu ja polttaa 2 askia tupakkaa päivässä. EMM
Kyllä meni kortti.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 10.10.2013 (edit 10.10.2013)

  • 5
KingPlayer10 wrote: taasko siltä meni kortti? kyllä toi on ihan jo sairasta mitä tuola sjamyn puolella tapahtu. ite kärsin noin 7,5v koulukiusaamisen tuomasta masennuksesta, muttei kyllä ollu edes mietteitä että tollasen tekis... mulla ei siis ollu mitään lääkkeitä, enkä kyllä oo monellekkaan kertonu siitä. Kiusaaminen loppu kun kiusaaja lens kaheksannella luokalla koulusta, ja alko oleen vähän parempi olo. nykyään tämä k.o. kiusaaja on huumeriippuvainen ja asuu lastenkodissa, dokaa joka viikonloppu ja polttaa 2 askia tupakkaa päivässä. EMM
No niin noh... Vähän oli sama tilanne tällä suunnalla koulukiusaamisen suhteen. Alko vähentyy siinä vaiheessa kun ihan puhtaasti annoin kerrankin niitten nyrkkien puhua, ja 3 jannuu lähti ambulanssilla ja minä poliisiautossa, kaikille osotteena oli sairaala. Luojan kiitos ei tarvinnu korvata ku 2 murtunutta nenää, ja läjä tikkejä ku yks jannu lens lasioven läpi... Niin ja lasiovi. =P Vaikkakin oli todistajia, et se oli itsepuolustusta, mutta kun liiottelin siinä kuulemma. =P
joonas6

joonas6 11.10.2013

  • 0
HLR Juggernaut wrote: No niin noh... Vähän oli sama tilanne tällä suunnalla koulukiusaamisen suhteen. Alko vähentyy siinä vaiheessa kun ihan puhtaasti annoin kerrankin niitten nyrkkien puhua, ja 3 jannuu lähti ambulanssilla ja minä poliisiautossa, kaikille osotteena oli sairaala. Luojan kiitos ei tarvinnu korvata ku 2 murtunutta nenää, ja läjä tikkejä ku yks jannu lens lasioven läpi... Niin ja lasiovi. =P Vaikkakin oli todistajia, et se oli itsepuolustusta, mutta kun liiottelin siinä kuulemma. =P
Sama vika helinillä
joonas6

joonas6 11.10.2013

  • 0
nyt saatto jäädä GTA Onlinen pelailu kun tuli uus pokemon EMM
RauhaMees

RauhaMees 11.10.2013

  • 0
Rantaralliin kyllä tulet. Siitä puheen ollen pitäis varmaa tehä video siitä uudesta radasta, jotta halukkaat pääsee reenaamaan. Seuraavalla radalla tulee olemaan asvalttia, betonia, metallia ja vettä. Emm
kdg024

kdg024 11.10.2013 (edit 11.10.2013)

  • 2
Koulukiusattu 3-9 lk peruskoulussa...uusi koulu, uusi henkilö, josta yksi ei pitänyt, ja sai muutkin luokasta vedettyä mukaan kiusaamiseen. Tuon ikäinen ihminen suojelee itseään lähtemällä mukaan siihen kiusaamiseen, ettei joudu kiusaajan kohteeksi. V-käyrän noustessa huippuunsa yhdeksännellä luokalla matematiikanluokan ovi toimi hyvin seinänä jota vasten rivelleistä kiusaajan nostin, sekä lähes osuin nyrkilläni kiusaajan kaveriin tilanteen kärjistyessä. Loppui tähän tapahtumaan kiusaaminen, eivätkä uskaltaneet enää kun syrjiä, vaikkakin kokeilivat kovasti kepillä jäätä. EDIT: kertoo pinnasta, kun kuuntelet vittuilua viis vuotta, mutta jokaisella se joskus napsahtaa
sjamy

sjamy 11.10.2013

  • 4
Itsellä peruskoulussa olin koko 9 vuotta kiusattuna, 5 viimeistä vuotta pahemmin. Lähinnä sen takia etten lähtenyt muiden mukaan toisia kiusaamaan tai muihin tyhmyyksiin. Yläasteella luokalla oli pahimman laatuinen renttu joka haki huomiota milloin milläkin tavalla. Kiusaaminen kohdistui minuun kun en alistunut hänen tossutettavaksi. Ysiluokan jouluna tilanne kärjityi pahasti ja tunnin jälkeen kylmän rauhallisesti nostin tämän tyypin seinälle, pidin rinnuksista kiinni ruokatauon ajan eli noin puoli tuntia, ja kerroin miten kiusaajille käy nyt ja myöhemmässä elämässä. Loppukevään koko luokka sai olla rauhassa. Päättäreissä sain opettajaltakin kiitoksen asian johdosta. Sen jälkeen amiksessa tuli jotain nälvimistä mutta se asia loppui heti alkuunsa samankaltaisella keskustelulla. Nykyään en oo koulussa kiusaamiseen törmännyt, tosin se saattaa johtua siitä että oon muita vanhempi ja jonkinasteista auktoriteettiä on ilmassa. Matkan varrella luonne on selvästi kovettunut ja asenne rentoutunut.
Finski fani

Finski fani 11.10.2013

  • 3
No mitenkäs tänne FRC:lle nyt meitä kiusattuja näin paljon on eksynyt? Yläastehan oli tosiaan sitä pahinta aikaa. Mitään asialle jaksanut/pystynyt tekemään fyysisesti, kun olin semmonen luikku. Koulun ja vanhempien puolesta oli pientä yritystä niiden asioiden osalta, mitkä kantautu aikuisten korviin, mutta ei se muuta kuin pahentanut asiaa. Pois lukien yhden ääliön erottaminen. Itse en edes ollut se pahiten kiusattu, vaan kaveri sai pahimman palan samalta hyypältä. Kahestaan me oltiinkin hieman syrjittyjä. Sentään ei oltu yksin. Nyt AMKin viimesiä vedellessä ei jaksa ees ajatella tuon aikasia. Päässyt mukaan niin mahtavaan porukkaan, josta löytyy mahtavimpia ihmisiä, joita koskaan olen tuntenut. Aivan eri tavalla on pystynyt näiden kavereiden kanssa jakamaan elämän ilot ja surut. Yksikään ei varmaan edes tajua, kuinka paljon heitä arvostan. Nuoremmat täälä, jotka mahdollisesti kohtaa kiusaamista. Lukiossa, ja varsinkin sen jälkeen, elämä paranee huomattavasti!(amiksesta ei ole kokemusta) Voi jättää taakse kaiken paskan ja alottaa puhtaalta pöydältä ilman ennakkoluuloja ja varsinkin kypsemmässä seurassa. Mutta muistakaa tukea kavereitanne vaikeina aikoina, ettei Oulun tragediaa uusita pienimmässäkään mittakaavassa. Ystävät on se mikä pitää pinnalla vaikeina aikoina.
hulluseon

hulluseon 11.10.2013

  • 2
Ihme kyllä minua ei härnitty, mutta veljeä ja siskoa sitten siitäkin edestä. Veljen härnyy loppu kerta lyöntiin ja siskon kiusaaminen loppui sitten yhdellä potkulla, josta seuraavassa. Elikkä sisko oli kolmannella luokalla koulussa ja minä jo muualla johtuen meidän ikäerosta. Veli poika, joka oli vielä samassa koulussa, sitten päätti neuvoa miten kiusaaminen loppuu. Eli napakka potku kelluttimille, niin ainakin loppu päivän harmittaa. Tämä tietystikkin porukoilta piilossa neuvottuna. Seuraavana päivänä sisko loisti kuin Naantalin aurinko ja kertoi isälle, ettei se tyhmä poika enää kiusaa. Isä että mitenkäs se nyt silleen, niin sisko oli sanonut että monotin munille ja esittänyt miten potku oli suoritettu ja kuinka tämä tyhmä poika oli kierinyt maassa. Isä oli revennyt ääneen nauramaan ja äiti aloittanut karmean kotkotuksen. Mutta ei siskoa enää kiusattu sen jälkeen. Tosin kun kyseessä on vielä hieman vallattomien veljien neuvoma sisko, jonka kanssa minullakin on kymmenen vuotta ikäeroa, sanomattakin selvää on että totta kai siitä kasvoi hieman ronskimpi sanainen ja otteinen.
Ac3Way

Ac3Way 11.10.2013

  • 1
hullu se on
DarkWarjo

DarkWarjo 11.10.2013

  • 0
Joo, kiusattu täälläkin. Eikä muuten loppunu potkimalla, aina löyty uudet kiusaajat vaikka välil tuli pistettyy sakkii ihan oikeesti pahaanki kuntoon... No kyl siin loppupeleis kehitty aika hyvä kestokyky vittuilulle yms. Vittuilin kyllä takaskin sit, oikeestaan yläasteel sit oli enemmänniin et pidin kiusattujen puolta, mutta mua ei varsinaisesti kiusattu.
Tuomo33

Tuomo33 11.10.2013

  • 0
Itsekkin kolukiusattuna olin koko 1-9 luokkaa. Oneksi sentään 8-9 olivat "helpoimat" kun muuta kaveri kävi minulle mittään sanomatta opettamassa näile kiusaajille asioita. Opettajat, ja rehtori tiesi tästä, mutta eivät tehneet asialle mitään. Syynähän oli kun olin oma itseni, en pukeutunut, taikka käyttänyt merrkivaatteita samanlailla kuin nämä, en kuunellut samaa musiikkia.. Ala-asteellahan kiusaaminen kohdistu kenkiin/muihin, koska jouduin käyttämään toisessa korotusta. Ensinmäsen- toisenluokalla, siihen kun olin pyörätuolissa. Pyörätuolissa olessa, kiusaamista tuli kaikilta luokka-asteisilta, jota en tähänkään päivään asti ole ymmärtänyt. Kyllähän sitä vihaakin kertyi paljon, mutta vuosien aikana purkautunut, kun nähnyt mitä näile on käynyt. Useamman kohdalla silmä, silmästä kaavalla. Toisaalta johtanut siihen, että ei osaa enään kunnolla suuttua, tai vihastua. Tiädä sitten onok se hyvä vai huono juttu. Pakko samaistua sjamy:n kanssa, että nuorille ei löysy sitä apua, vaikka sen saaminen auttaisi huomattavasti nuorten ongelmia. Sekin että kiusaamiseen ei osata/ei haluta puuttua on erittäin harmillista. Sentään muutama kaveri ala-asteelta asti ollut tukena, tähänkinpäivään asti, vaikka helppoa se ei ole heitäkohtaankaan ollut. Sekavaa, ja kieliopilisesti virheikästä tekstiä, pahoitelut siitä. EMM
Schimanski76

Schimanski76 13.10.2013

  • 0
Soon Schimaanin alaselkä ihan rikki.Tiistaina tutkitaan ja hutkitaan lisää. Siihen saakka maataan kylkiasennossa soffalla ja kassellaan väritelkkarista Wanhaa Kettua tai istutaan erittäin suorassa atk-tuolissa ja pelataan konsolipelejä. Mökkihöperyys iskee päälle ja vähän niiq viltuttaiskin. Emm.

Write a post

Sign in to post a post.