Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

villek00

villek00 22.10.2013

  • 0
I/04 ja Riihimäki. Wanhaksi tunnen itseni, mutta odottelen joskos schimmy ja hra. ^suur^ jänes vastaa tähän :)
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 22.10.2013

  • 2
tää tuntuu olevan paikka missä vanhat sedät, ja pikkupojat kohtaa sulassa sovussa.
PetuK

PetuK 22.10.2013

  • 1
Setäbugi.
hulluseon

hulluseon 22.10.2013

  • 0
Asiasta kukkaruukkuun, veli kävi AUK:n kakkososion tuolla Riihimäellä. Vapaa-aikana ei kuulemma ollut muuta tekemistä kun ryypätä. Tai no eipä sitä muuta myökään tehty iltavapailla Joensuussa. Hirveää oli se aika. Onneksi nyt on vielä hirveempää. Eiku...
Jonzki94

Jonzki94 22.10.2013

  • 0
Macela94 ja MrD St Jimmy, hajotkaa aamuihinne :) t. 2/2013 niinisalo
TehBigBunny

TehBigBunny 22.10.2013

  • 3
Rintamalla 43 ...
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 22.10.2013

  • 0
Niksulandiassa loppusodittiin talvella 02... Olin siis II/02 Spolleja Paratiisisaarella.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 22.10.2013

  • 0
Saakutin ikäloput!
Rusty McSteele

Rusty McSteele 22.10.2013 (edit 22.10.2013)

  • 0
HLR Juggernaut wrote: Niksulandiassa loppusodittiin talvella 02... Olin siis II/02 Spolleja Paratiisisaarella.
Juu Niinisalossa tuli käytyä. Ei paljon mitään nähtävää, mäntyjä ja hiekkaa.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 22.10.2013 (edit 22.10.2013)

  • 0
Rusty McSteele wrote: Juu Niinisalossa tuli käytyä. Ei paljon mitään nähtävää, mäntyjä ja hiekkaa.
mätyjä ja hitosti lunta =P Menomatkalla paleltiin pasin perässä, ja paluumatkalla levähdyspaikalla hajonneen bussin vieressä.
Rusty McSteele

Rusty McSteele 23.10.2013 (edit 23.10.2013)

  • 0
Olin kuskina toiselle kompanialle. Olivat vissin ampuneet kevytkranaattiheittimillä ja kun oli helvetin kuuma ja kuivaa oli metsä ruvennut palaa. Oltiin valmiudessa mennä sinne avustamaan mut sit rupes tulla paloautoja vaikka kuinka paljon. Vissin jokunen hehtaari metsää meni. E:Varmaan tämä
RauhaMees

RauhaMees 23.10.2013

  • 0
Ei oo vielä ajolupa lähteny, mutta on sillane kutina että perjantaina alkaa vuoden ajokielto. Emm
Tuomo33

Tuomo33 23.10.2013 (edit 23.10.2013)

  • 0
Nuorisotakuussa on joitain kohtia, jotka voivat joissain tapauksissa tehdä elämästä yhtä helvettiä.. Toivottavasti nämä eivät vaikuta omaan edistymiseen. Emm
sjamy

sjamy 23.10.2013

  • 8
Näin mielenkiintoista unta, jossa henkilöinä Warjo, Räyhis ja Bani. Olin saanu isältä Chevyn lainaan sen jälkeen kun olin rakentanut sen valmiiksi, dynolapussa (joka oli einespussin takaosa) luki kunnioitettavat 800hp ja 1000nm. Moottorissa oli teksti Chevrolet 572 VTEC, kyllä.. No, jostain kumman syystä lähdin ajelemaan tuolla isolohko körmyllä kohti Raksilan marketin parkkista, ja matkalla totesin että hyvin kiertää kasikone kymppitonnissa. Sinne saavuttani huomasin parkissa tutun Skylinen ja kurvasin viereen. Warjo oli laittanut autoonsa vähintään hehtaarin kokosen takaspoikan jota ihmettelin. Vastauksena tuli "pitää saada downforcea rantaralliin, haastava rata tulossa" Tässä kohti mulle tuli mieleen että jumalauta nyt tuli valittua väärä auto tähän kisaan. Autoa ei kuulemma saanut enää vaihtaa.. :( No nyt lähdettiin Warjomiehen kanssa ajelemaan kohti kisapaikkaa, joka sijaitsi jossain Tampereen suunnilla, ja näillä vauhtihirmuilla siellä oltiinkin melko pian. Matkalla sinne Bani astuu kuvioihin kanin asuun pukeutuneena moottoripyöräpoliisina. Warjon ääni kantautuu Xbox-kuulokemikrofoniini ja sanoo että vedetään roadkill. Ensin Chevyn keulaan jää läntti pupusta ja sitten renkaisiin, tästä se lensi Warjon ylikokoiseen spoileriin ja jää siihen roikkumaan. Saavuttiin siinä sitten Tampereelle missä Räyhis jo odottelikin meitä, Bani oli hävinnyt Warjon spoilerista. Tämä "rantaralli" alkoi pitkän valituksen jälkeen Warjon autosta joka oli kuulemma liian nopea. Kurvailtiin siinä lentokentällä ja keskustan läpi joka muistutti kovasti Max Paynen miljöötä. Olin juuri päässyt Warjosta ohi, kun Bani hyppää jostain pelkääjän paikalle ja sanoo suunnilleen näin: "Olisit laittanu etusplitterin ja netin kuntoon" Ja yhtäkkiä oonkin kotona tietokoneen ääressä ja havahdun telkkarissa näkyvään tekstiin "disconnected from Xbox live" Uni jatkuu vielä, ja unessa herään Räyhän rapevanista kaniasu päällä. Ja sitten uni loppui ja heräsin. Oli kyllä mielenkiintosin uni pitkästä aikaa :D
TehBigBunny

TehBigBunny 23.10.2013

  • 0
Häätänä. ^EMM^
hulluseon

hulluseon 23.10.2013

  • 1
sjamy wrote: Näin mielenkiintoista unta, jossa henkilöinä Warjo, Räyhis ja Bani. Olin saanu isältä Chevyn lainaan sen jälkeen kun olin rakentanut sen valmiiksi, dynolapussa (joka oli einespussin takaosa) luki kunnioitettavat 800hp ja 1000nm. Moottorissa oli teksti Chevrolet 572 VTEC, kyllä.. No, jostain kumman syystä lähdin ajelemaan tuolla isolohko körmyllä kohti Raksilan marketin parkkista, ja matkalla totesin että hyvin kiertää kasikone kymppitonnissa. Sinne saavuttani huomasin parkissa tutun Skylinen ja kurvasin viereen. Warjo oli laittanut autoonsa vähintään hehtaarin kokosen takaspoikan jota ihmettelin. Vastauksena tuli "pitää saada downforcea rantaralliin, haastava rata tulossa" Tässä kohti mulle tuli mieleen että jumalauta nyt tuli valittua väärä auto tähän kisaan. Autoa ei kuulemma saanut enää vaihtaa.. :( No nyt lähdettiin Warjomiehen kanssa ajelemaan kohti kisapaikkaa, joka sijaitsi jossain Tampereen suunnilla, ja näillä vauhtihirmuilla siellä oltiinkin melko pian. Matkalla sinne Bani astuu kuvioihin kanin asuun pukeutuneena moottoripyöräpoliisina. Warjon ääni kantautuu Xbox-kuulokemikrofoniini ja sanoo että vedetään roadkill. Ensin Chevyn keulaan jää läntti pupusta ja sitten renkaisiin, tästä se lensi Warjon ylikokoiseen spoileriin ja jää siihen roikkumaan. Saavuttiin siinä sitten Tampereelle missä Räyhis jo odottelikin meitä, Bani oli hävinnyt Warjon spoilerista. Tämä "rantaralli" alkoi pitkän valituksen jälkeen Warjon autosta joka oli kuulemma liian nopea. Kurvailtiin siinä lentokentällä ja keskustan läpi joka muistutti kovasti Max Paynen miljöötä. Olin juuri päässyt Warjosta ohi, kun Bani hyppää jostain pelkääjän paikalle ja sanoo suunnilleen näin: "Olisit laittanu etusplitterin ja netin kuntoon" Ja yhtäkkiä oonkin kotona tietokoneen ääressä ja havahdun telkkarissa näkyvään tekstiin "disconnected from Xbox live" Uni jatkuu vielä, ja unessa herään Räyhän rapevanista kaniasu päällä. Ja sitten uni loppui ja heräsin. Oli kyllä mielenkiintosin uni pitkästä aikaa :D
LÄÄKKEET!!!
sjamy

sjamy 23.10.2013

  • 0
hulluseon wrote: LÄÄKKEET!!!
Itseasiassa ennen tuota unta mulla oli viikon mittainen itselääkitys alkosta.
Driver181

Driver181 24.10.2013

  • 3
sjamy wrote: Itseasiassa ennen tuota unta mulla oli viikon mittainen itselääkitys alkosta.
Tehos näköjää liianki hyvin..
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 24.10.2013

  • 13
EMM.
RauhaMees

RauhaMees 25.10.2013

  • 0
Vuoden ajokielto... Emm

Write a post

Sign in to post a post.