Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

TTJK107

TTJK107 02.11.2013

  • 0
Saisko sen Nyrren 50 kiekan kisan takaasi näkyviin, tai Driver tekee uuen eeventin. Kai se järjestetään? *HUUOT SILLE JOKA SAI SEN KATOOHON!!*
KKNGS

KKNGS 02.11.2013

  • 0
TTJK107 wrote: Saisko sen Nyrren 50 kiekan kisan takaasi näkyviin, tai Driver tekee uuen eeventin. Kai se järjestetään? *HUUOT SILLE JOKA SAI SEN KATOOHON!!*
sielähän se on, elä huuvva, korvat menee
KKNGS

KKNGS 02.11.2013

  • 0
huuvvot sivubugeille
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 02.11.2013

  • 0
Jehovat kävi todistamassa =P
TTJK107

TTJK107 02.11.2013

  • 2
HLR Juggernaut wrote: Jehovat kävi todistamassa =P
Kai sanoit ettet nähny tapausta?
villek00

villek00 02.11.2013

  • 0
HLR Juggernaut wrote: Jehovat kävi todistamassa =P
Mä en haluu tietää mitä sä sanoit niille :)
joonas6

joonas6 02.11.2013

  • 0
Kyllä on lantahammas hyvin kasannu tuon Volvon yläkerran. Imusarjan mutterit oli sormi kiristetty ja pyöröytetty avaimella kerran... Ehkä... Suuttimet oli kanssa kiinni vähän niin ja näin. Ja sitten kannesta on tulpattu kolme vesikanavaa kiinni... EMM
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 02.11.2013 (edit 02.11.2013)

  • 0
villek00 wrote: Mä en haluu tietää mitä sä sanoit niille :)
Annoin niitten höpistä hetken, ja sit ku tuli mun suunvuoro, ni totesin, että mun matikalla elämä on sairaus, joka alkaa syntymästä, ja päättyy kuolemaan. Mummon silmät vähän pullistu, ja hiljeni aika tehokkaasti, jonka jälkeen totesin, että jos ei ollu muuta, ni hyvää päivänjatkoa, ja vedin oven kiinni =)
vaiski75

vaiski75 02.11.2013

  • 0
Kippis! Pieni päivämaistelu lipsahti ihan totaalisesti käsistä, joten otan vielä muutaman tähän päälle.. Jehovista tuli mieleen: Jos et ymmärrä tiedettä, niin kokeile uskontoa.. Ai niin.. Misä mä oon ollut? Kotona ja en oikeastaan muualla.. Naapurin tyttö roudasi tavaransa mun työ ja niiden sovittelussa on ollut vähintäänkin tekemistä.. Saatoin myös uida koko kesän "alasti", tirsk.. EMM
hulluseon

hulluseon 02.11.2013

  • 0
vaiski75 wrote: Naapurin tyttö roudasi tavaransa mun työ ja niiden sovittelussa on ollut vähintäänkin tekemistä.. EMM
Elikkä hää kyllästy Sfäden nakin esittelyyn ja lähti muukalaislegioonaan? EMM ja carcuun. Tai onhan mulla oikeesti, jos vaikka lähtis tuonne kylille kattelemaan onko siellä halloveeni noitia liikkeellä. Tai siis nehän muuttuu noidiksi seuraavana aamuna. Tämä olkoon siis varoituksen sanana nuorisolle. EMM
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 02.11.2013

  • 0
Meinasin vähän vorsailla, mutta ku hoppereissa mennään vaan LB vehkeillä ja itte tehdyissä ei oo yhtään kisaajaa, ni rupes ketuttamaan =P
joonas6

joonas6 04.11.2013

  • 2
Selasin Youtubea ja tuli "tämä":http://www.youtube.com/watch?v=ZtY6sQV1vyI vastaan. Kävin komeroa tonkimassa, ja vielä nämä kaikki VHS kasetit löytyi
villek00

villek00 05.11.2013

  • 0
Katsoin youtubesta speed run videoita peleihin. Ei ole hyvä tämä tunne. Yhtään. V**ttu! EMM
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 06.11.2013

  • 0
Sivupuki
Tuomo33

Tuomo33 06.11.2013

  • 0
Iki-ihanat univaikeudet, is back. En toki haluaiskaan nukkua.... Emm
sjamy

sjamy 06.11.2013

  • 0
Keskimäärin 4 tuntia unta yössä kolmen vuoden ajan nukkuneena tiedän miltä susta tuntuu. Unettomuus on syvimmästä perseestä. Nyt onneksi nukkuminen kunnossa. Emm.
Tuomo33

Tuomo33 06.11.2013

  • 0
Itsellä tosiaan meni yläaste, keskimäärin 3-4 tunnin unilla. Joskus oli päiviä että, ei saanut nukuttaa millään Eihän tälläinen ole ollenkaan hyväksi. Nykyään sentään harvoin, on näitä kausia. Emm
sjamy

sjamy 06.11.2013

  • 0
Yksi kausi oli itellä sellanen että joka toinen yö tuli nukuttua, välillä joka kolmas, silloinkin se 3 tuntia. Ja sekään ei itseasiassa ollut unta, vaan keho oli niin uupunut että lopulta aivot sammu ja taju lähti. Vastustuskyky oli todella alhaalla ja psyyke heitteli voltteja jossain helvetin rajoilla luoden aistiharhoja. Näin jälkeenpäin ajatellessa se kyllä vahvisti mieltä, silti olisin mieluusti jättänyt kokematta. Nykyään ehkä muutaman kerran vuodessa on kokonaan uneton yö, kausittain jonkinasteista nukahtamisvaikeutta. Ootko jotain lääkitystä saanut, auttaako? Itellä ei rauhoittavatkaan auttaneet ja lääkärin ehdottaessa melatoniiniä lähinnä itkin ja nauroin.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 06.11.2013 (edit 06.11.2013)

  • 7
Sitte pojat panee sormet ristiin että tuo miun työhakemukseni menee läpi. Ois meinaan niin helmi homma, että oksat pois. Autonkuljettajaksi USA:n suurlähetystöön.
Ac3Way

Ac3Way 06.11.2013

  • 0
Ei sitten mitään GTA meinkiä... Toivottavasti tärppää työpaikan suhteen.

Write a post

Sign in to post a post.