- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
-
- 0
-
- 0
Meni vissiin vähän rikki???
EMM
- 0
noni kertokaas mite saan storefrontilta tänne lisättyy kuvan? Menny toi Forzamotorsport.net niin oudoks.....
///Siis Forza 4
////Kiitosta.
- 0
TUNING MAN 95 wrote: noni kertokaas mite saan storefrontilta tänne lisättyy kuvan? Menny toi Forzamotorsport.net niin oudoks..... ///Siis Forza 4ylälaidassa Community -> gallery ja kuvat on siellä
- 0
"Hyvää huomenta!":http://www.youtube.com/watch?v=zZuIBDKueqA Reinot jalkaan ja Calvanos auki!
emm :)
- 2
Se tunne, kun edellisenä päivänä oot asentanu 156 päivitystä iän vanhaan läbbäriin. Tänään kaikki uusiks ja 50 päivitystä lisää..........
Emm
- 4
Kuulemma jotain valkolakkia meinaavat mun piähän laittaa parin viikon päästä.
EMM
- 0
MehuSukka wrote: Kuulemma jotain valkolakkia meinaavat mun piähän laittaa parin viikon päästä. EMMKuitenkaan laita. Huijaavat. EMM
- 3
MehuSukka wrote: Kuulemma jotain valkolakkia meinaavat mun piähän laittaa parin viikon päästä. EMMMeinaavat räyhälle pistää jotain ihmeen datamonni lakkia. Jospa sitä sitten mahdollisesti lähtis jatkaa vielä opiskelua. Ei riitä datamonni räyhälle yhtään :P Emm
- 0
Rayha300 wrote: Meinaavat räyhälle pistää jotain ihmeen datamonni lakkia. Jospa sitä sitten mahdollisesti lähtis jatkaa vielä opiskelua. Ei riitä datamonni räyhälle yhtään :P EmmTuuppa tänne länsirannikon helmeen, Vaasaan opiskeneen ammattikokeelle tietoliikennetekniikkaa, järkkäilen sulle kuule sellasia bileitä että et oo ennen nähänykkää!
- 0
Rayha300 wrote: Meinaavat räyhälle pistää jotain ihmeen datamonni lakkia. EmmKerro sitten mille Monni maistuu. Tietää kannattaako laittaa ruuvaksi. EMM
- 0
Tän viikonlopun ilmanen live gold.
EMM
- 0
1/3 rovan leiristä ohi.
Emm
- 0
-Innostuin ilmakuvauksesta.
-Hankin pienen(10cm x 10cm), halvan(alle 200€)ja kevyen(n.50grammaa) harjoituskopterin.
-Ensimmäiset lennot ja innostuin vielä enemmän.
-Viikon verran lentämistä ja kuvausta, yhteensä useita tunteja.
-Tuulenpuuska sieppasi kopterin ja nyt se on ollut 3 päivää kateissa.
-Etsinnät jatkuu. (Tätäkö ne tarkoitti ku sano että kallis harrastus ja saat liikkua ulkona?)
-Seuraava kopteri jo suunnitelmissa, hintalappuun vain pitää lisätä yksi 0.
-emm
- 4
Sanoin lauantaina Tahdon, eli ukkomiehenä mennään jatkossa. :D
- 0
RealBlocker wrote: 1/3 rovan leiristä ohi. EmmItellä 6 yötä takana, 3 vie edes. Melkosta touhua.
- 0
Tuleeko Kukaan Testaamaan Capturee olis Kova juttu ens sunnuntaille jos toimii
EDIT: siis GTA mappia tarkoitan en kuvan kaappausta :)
EMM
- 0
Ihme kaipuu iski järjestämään legendaarinen Underground Challenge pitkän hiljaiselon jälkeen. Eipähän meikäläisellä kyllä ole forza nelosta, tai liveäkään. Muistelen aikaani tällä foorumilla lämmöllä.
EMM
- 0
Ens viikonloppuna Payday 2 taas free to play steamissa.