- 1
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Muutaman tunnin päästä Räyhä on datamonni :)
Emm
- 0
BF3 ilmanen Originissa (siis ei mikään free weekend vaan ihan ilmanen peli)
- 0
ilmanen bugi
- 0
Se tunne kun lääkkeet aiheuttaa vapinaa...
Emm
- 0
Rayha300 wrote: Se tunne kun lääkkeet aiheuttaa vapinaa... EmmEli lääkitys on kohillaan
- 0
joonas6 wrote: Eli lääkitys on kohillaanKhyllä
- 0
Rayha300 wrote: Khyllä"Räyhän aamupuuro":http://youtu.be/Da8cW__CkeE
- 0
Initial D Final stage alko tulemman tuossa alku viikosta.
EMM
- 0
onko kukaan yllättynyt jos sanon että Watch dogs on ihan hevletin ankee peli.
Itellä tökkää siinä kohtaa tuo homma, kun juokset kadulla varkaan perässä ja samalla putsaat tilin joltain tyypiltä joka tienaa 18 000€ vuodessa ja jolla on keuhkosyöpä.........
War Thunder vaikuttaa taasen hyvältä.
Siinä on open beta testi menossa. Jos vanhat lentomakoneet kiinnostaa niin kannattaa kokkeilla..
EMM taas tähän väliin
- 0
War thunderis open beta?
jännä... pelailin sitä jo joskus vuosi sitten...
(taitaa se beta olla siksi ku tuli se maavoimien lisäys)
Ja kyllä, on saatanan hyvä peli!
Watch Dogs on mun mielestä siltikin hyvä... ajaminen nyt ei gta:n tasolle pääse mut ei tullu yllätyksenä. Parkour on kivaa ja liikennevaloilla onnettomuuksien aiheuttelu ihan vittuillessaa :D
- 1
Juu saattaa olla että on tuo beta vaiheessa siksikin kun olen pelannu sitä tuolla PS4:llä
- 2
Tänää Kajaaniin ja huomenna AMK pääsykokeisiin.
5 tuntia junassa istumista jeij.........
Emm
- 0
joonas6 wrote: Juu saattaa olla että on tuo beta vaiheessa siksikin kun olen pelannu sitä tuolla PS4:lläAaaa, se o tullunna konsolillekkin, cool. Onkos siin konsoliversios viel maavoimia?
- 1
tänään tuli nuo tankit ja en tiiä onko vielä, mutta kohta ollaan kuulemma PC ja konsoli porukat samoilla servereillä.
En ole uskaltanut vielä lennellä tänään...
EMM
- 0
Sniper Elite V2 steamissa ILMANEN ***VAIN*** SEURAAVAT 24 TUNTIA!
Kun sen lataa, saat pelata sitä aina. Muuttuu takas maksulliseks 5.6. klo 20:00
- 1
Kiitos Kingis "thö pelitoimittaja" taas rahanarvoisesta vinkistä :)
Bongasin kaupungilla Ferrari 458:n, kuulosti hyvältä kun polkas kaasua punaselle asti, vaihtoi vaihteen ja sama uudestaan.
EMM
- 0
sjamy wrote: Bongasin kaupungilla Ferrari 458:n, kuulosti hyvältä kun polkas kaasua punaselle asti, vaihtoi vaihteen ja sama uudestaan. EMMEttei vaan olis näitä warjon kavereita?
- 0
Netflix rupeaa näkymään Äkspoksilla ilman Goldia*
*?
EMM
- 1
TehBigBunny wrote: Netflix rupeaa näkymään Äkspoksilla ilman Goldia* *? EMMNäkkyykö siinä Öhmanin tavaratalo ja Warustamo? EMM
- 0
sjamy wrote: Kiitos Kingis "thö pelitoimittaja" taas rahanarvoisesta vinkistä :) Bongasin kaupungilla Ferrari 458:n, kuulosti hyvältä kun polkas kaasua punaselle asti, vaihtoi vaihteen ja sama uudestaan. EMMEeeeeen usko että polkas punaselle. varmaa käytti jossai 4-5k ;)