- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Oon tasa Tammer turnauksessa kuvaas nyrkkeilyä, mikäs täs. Ei olis kyllä millää jaksanu lähtee, mutta ihan mukavaa... Jees ei mulla muuta.
- 5
Voi Vilttu vieköön..
Mini-Me kävi noin puoli tuntia sitten toivottomassa hyvää yötä ja sanoi vielä lukevansa punkassa hetken aikaa, kuten se tekikin..
Ajattelin jo tuossa vaiheessa, että siellä luetaan Mauri Kunnasta tai Aku Ankkoja..
Ei..
Äskön kävin katsomassa, niin oltiin jo monta sivua luettu sotilaan käsikirjaa..
..
Kysyi että tiedänkö minä, kuinka paljon pitää ottaa ennakkoa kun ammutaan helikopteria..
EMM
- 1
!http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/301058_10150419535705809_125281815808_10165310_368892129_n.jpg!
Ei mulla muuta :DDD
- 0
3 tuntia hakkasin Super lihapojan samaa kenttää eikä männynnännä läpite.Kovin on vaikea hän.
*Se menee ulkoilemaan nyt ja antaa peukalon levätä*
EMM
- 0
Olenko Rascaana?!
Mä olen lihonnut kolmessa viikossa 5. kiloa, vähän ylikin jos tarkkoja ollaan..
EMM
- 0
vaiski75 wrote: Olenko Rascaana?! Mä olen lihonnut kolmessa viikossa 5. kiloa, vähän ylikin jos tarkkoja ollaan.. EMMTupac pysynyt haudassa ? Sitä se tuntuu teettävän. EMMi
- 0
TehBigBunny wrote: Tupac pysynyt haudassa ? Sitä se tuntuu teettävän. EMMiJoo-o.. Tupac pysyy haudassaan, huomenna tulee tasan kolme viikkoa.. Lääkkeetkin jätin poies, kun ne tuntui vaan sotkevan tuota päätä.. Siis, entisestään.. Lähden lenkille, jotta tuo viisi kiloa siirtyisi johonkin muuallekkin kuin pelkästään vatsaan.. .. Sitten palkitsen itseni Maustetulla Pastalla ala kermainen kastike, lievästi juustoa päälle ja jälkiruuaksi perinteisellä tavalla tehtyä Jäätelöä.. .. Kauheen vaikee kirjottaa, kun suu on täynnä suolapähkinöitä.. EMM..
- 0
Exami wrote: Miten suolapähkinät suussa vaikuttaa kirjottaviin käsiin?Naiset ei osaa tehä kahta asiaa yhtaikaa :) Vai oliko se miehet. Emm.
- 2
El PiNk DeViL wrote: Naiset ei osaa tehä yhtä asiaa yhtaikaa :) Vai oliko se miehet. Emm.iFIX eMM
- 0
Schimanski76 wrote: 3 tuntia hakkasin Super lihapojan samaa kenttää eikä männynnännä läpite.Kovin on vaikea hän. *Se menee ulkoilemaan nyt ja antaa peukalon levätä* EMMJätkät hei! Mie sain sen kentän läpi! EMM
- 1
Schimanski76 wrote: Jätkät hei! Mie sain sen kentän läpi! EMM!http://scratch.mit.edu/static/projects/nikko1138/947791_med.png! E.M.M.