Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

Show hidden message

Show hidden message

Show hidden message

Show hidden message

vaiski75

vaiski75 27.11.2011

  • 1
Tshihihi.. EMM
Mace

Mace 27.11.2011

  • 0
No nyt tuli -lumi- räntä tännekkin.. EMM

Show hidden message

Show hidden message

TehBigBunny

TehBigBunny 28.11.2011

  • 0
Hyvää Joulua ja Onnellista uutta vuotta ! ^Tuli secin hoidettua pois alta^ EMM
Opc Sami

Opc Sami 28.11.2011

  • 1
Sanoivat, että huomenna sitten inssi-ajoon kun kävin tekemässä tuon B-kortin kokeen. EMM
PetuK

PetuK 28.11.2011

  • 4
Opc Sami wrote: Sanoivat, että huomenna sitten inssi-ajoon kun kävin tekemässä tuon B-kortin kokeen. EMM
Ajat kuin Jokkista ajaisit. Ei voi mennä vikaan. EMM
vaiski75

vaiski75 28.11.2011 (edit 28.11.2011)

  • 0
Ihmettelen tässä uutta, tulevaa autopeliä.. o0 En innostu vielä, mutta vähän kutkuttaa.. "Tästä viteoa silmille.":http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1Y730IzOMPw#! "Tästä klikkaamalla pääsee pelin kotisivuille.":http://www.wmdportal.com/projects/cars/ Ja pelihän on PROJECT CARS.. EMM ^ ^meinas unhohtua..^

Show hidden message

Show hidden message

Show hidden message

PetuK

PetuK 28.11.2011

  • 0
Aijajai. Ei ole mikää pppp tämä ;) *Ei Mulla Muuta*
IL3

IL3 28.11.2011 (edit 28.11.2011)

  • 0
Mä muuten ratkaisin just ton Sbäiksin pullopelin! Hetki siinä meni, mutta tulipa ratkaistua ja vieläpä ihan ite! Ja nyt vois ottaa pari rundii ämweet, mut ei. Mä oon nimittäin ovelan noheva ja meenki jo nyt nukkuu! Nii, katotaan sit aamulla kuka nauraa!! Hahaaaahaaa! Edit: meinas unohtua EMM
vaiski75

vaiski75 28.11.2011

  • 0
Koko päivän miettinyt, että viikonloppuna on omaa aikaa ihan törkeesti.. Kerkee maalailemaan, ajamaan Jokkista ja mahdollisesti SM.mää.. .. Mut kun ei.. Broidi tulee kylään ja kaikki varmaan arvaa mitä silloin tehdään.. --------- Oudot unet jatkuvat edelleen, vaikka lääkityskin on Pausella.. Viime yönä tuli taas kovasti filmiä, mutta yksi hauska jäi kivasti mieleen.. Tälläinen..: Olin onnellinen Opel.in omistaja.. Se oli iso, metallihohtoisen vihreä ja se söi Dieseliä. Kauheen onnellinen ja ylpeä olin tuosta autosta, vaikkakin se ei ollut enään mikään uuden karhea.. "Jätän tästä välistä auton pesut ja muut pois.." Olin ajamassa jonnekkin paikkaan X, oli satainen yö ja näytti siltä että olin tien päällä yksin. Kirosin paskoja pyyhkijöitä ja laitoin radiota isommalle, etten vain nukahtaisi.. Aivan mahtava suora aukesi eteeni, pitkät valot eivät tavoittaneet seuraavaa mutkaa tai nyppylää.. Laitoin Radiota entisestään lujemmalle ja runttaan kaasupolkimen pohjaan. Kun vauhtia on se 150, niin tyydyn siihen ja otan mukavan asennon plyyssipenkistäni. Hei! Huomaan jotain outoa, siinä nopeusmittarin alapuolella.. Matkamittarissa on 279999km. Jään tuijottamaan mittaria ja näen kuinka neljä numeroa siirtyy kerrallaan mittarin syövereihin, jännitys tiivistyy.. Se kohta missä nyt pitäisi lukea 280000km, niin siinä lukeekin ITSETUHO KÄYNNISTETTY ja äänimerkkejäkin on kuin Galacticassa.. .. Seuraavassa hetkessä tämä Opeli polttaa itsestään kaikki sähköjohdot, räjäyttää moottorinsa ja jättää minut hölmistyneenä ratin taakse rullaamaan sitä.. Auton pysähtyessä huudan ja kiroan Opelia kuin viimmeistä päivää, viskoen hiekkaa tienpielestä ilmaan samalla.. Olisi pitänyt uskoa sitä naapurin Astronauttia, kun se sanoi ettei yhdelläkään Opelilla pääse 300000km.. EMM.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 28.11.2011

  • 0
Skyrim: Game for the Next Five Years aivan kuten Oblivionikin mulle. Ei mulla muuta
hulluseon

hulluseon 29.11.2011

  • 0
kirves wrote: Tajusin juuri "driftauksen tarkoituksen":http://www.upvideo.com/upvideo_video.aspx?vid=x0wtMjM0ck2VsE-WeD3JEg ... Tämä on kai joku K-18, mutta Kirveksen tarkastamo laittaa K-16 leiman.
Mie meinasin itekkin tuon linkata, mutta kun kuulemma kaikilla alaikäisillä kasvaa kämmenet karvaa niin en uskaltana.

Write a post

Sign in to post a post.