Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

hulluseon

hulluseon 03.04.2012

  • 1
^ Tuon takia vähän heikkoa minun pokerin peluut. EMM
ariko

ariko 03.04.2012

  • 0
vaiski75 wrote: F-luokan DRAG Liiterböörtillä, Sfäde on sijalla 405.. EMM..
*:P 157* EMM
vaiski75

vaiski75 03.04.2012

  • 0
ariko wrote: *:P 157* EMM
Mä en nähnyt tuota viestiä tai siis, en näe vieläkään.. Mä ajan ne muut luokat ensin ja tulen sitten vasta lukemaan tuon viestin.. Kovasti saatan pettyä, kun minun Datsun ei ollutkaan tarpeeksi nopea..
vaiski75

vaiski75 04.04.2012

  • 2
Joku fiksu herrasmies kävi koputtelemassa oveen, mutta takaoveen joka johtaa kellariin.. Taitaa olla vähän hölömö.. Akkunasta irvistelin, ehkä hieman naureskelinkin ja nautin tuoretta kahvia.. EMM..
hulluseon

hulluseon 04.04.2012

  • 2
vaiski75 wrote: Joku fiksu herrasmies kävi koputtelemassa oveen, mutta takaoveen joka johtaa kellariin.. Taitaa olla vähän hölömö.. Akkunasta irvistelin, ehkä hieman naureskelinkin ja nautin tuoretta kahvia.. EMM..
Et aakassu saiketi sentään. :( EMM
Pottae

Pottae 04.04.2012

  • 0
Pikavoiton sain. Kiva pirkko oli. Ei mul muuta vitutuksen aihetta.
savulohi

savulohi 04.04.2012 (edit 04.04.2012)

  • 0
Pottae wrote: Pikavoiton sain. Kiva pirkko oli. Ei mul muuta vitutuksen aihetta.
Ei ole hyviä nämä. Yks päivä viisastelin yksityisen firman lappuliisalle(miespuoliselle tosin) kun se kurvas sattumalta samaan aikaan ratsaamaan lähikaupan pihasta parkkikiekkoja eikä laittanu mokomaa omaan autoonsa oikeaan aikaan vaikka se siinä kojelaudalla olikin. Ihan pakko oli vähän kommentoida. EMM
Pottae

Pottae 04.04.2012 (edit 04.04.2012)

  • 0
Todella huonosti oli merkitty, että on kiekollinen parkkipaikka. Tais olla toisella puolella parkkialuetta yksi merkki. Sieltä puolelta mistä minä ajoin sisään, niin ei ollut mitään merkkiä ..eikä myöskään siinä miun lähettyvillä mihin parkkeerasin. Vattuketuttaa tällänen. Se Pirkko-setä/täti varmaan odotti siinä nurkalla, kun minä saavuin paikalle n. 10.55 ja pikavoitossa sitten luki 10.58. EMM
PetuK

PetuK 04.04.2012 (edit 04.04.2012)

  • 1
Heh, oltiin tuossa yks ilta tulossa kotio ku huomattiin, että taloyhtiön pihaportin lähettyviltä oli just pirkkoduon auto lähdössä. Siihen sit itse pysähdyttiin ja ruvettiin etsimään portin kakea. Samalla kun kake löytyi ja painettiin portti avautumaan, niin vilkaisin peiliin ku sieltä potra-pirkko jo autoamme lähestyi. Avasin ikkunaa ja keskustelu meni jotenkin tähän suuntaan: -Minä: niin? -PP aika polleaan ja syyttävään sävyyn: Iltaa. Tiiättekös mitä aluetta tää on? Tähän on kuule tää pysäköinti kielletty! (samalla portti avautuu siinä hänen takaoikealla ja automme on yhä käynnissä) -Minä: Juu, tiedän kuule varsin hyvin, että tää on puistoaluetta. Ja jos rouvalla olis edes hieman tilannetaju päällä eikä olisi noin suuri tarve päteä ja syytellä niin ehkä olisit voinut tajuta, että odotimme tuon portin avautumista tässä näin. PP siinä sitten yritti jotain mutista tms, kun ajettiin vaan auto pihaan. Hah, kerrankin näin päin :) EMM
vaiski75

vaiski75 04.04.2012 (edit 04.04.2012)

  • 1
Mä kyllästyin hakemaan jokaiseen uuteen autoon säätöä ja helpotin hieman itseäni, sanovat.. !http://farm6.staticflickr.com/5446/7044574545_609d45a279_b.jpg! EMM Kah, olen näemmä kirjoittanut sinne suomeakin..
TehBigBunny

TehBigBunny 04.04.2012

  • 3
!http://4.bp.blogspot.com/-AhJgXjW5USc/TdVvywGABeI/AAAAAAAAABM/tlvmLlJoWP8/s1600/acme-anvil.jpg! Skrifti-auto-tunetin. p>. ^EMM^
ariko

ariko 04.04.2012 (edit 04.04.2012)

  • 1
Hullu käveli sairaalan pihalla ja veti perässään nuoraan sitomaansa kenkäharjaa. Lääkäri tuli häntä vastaan ja sanoi: - Sinullahan on oikein komea koira. - Koirako, oletteko hullu! Tämähän on kenkäharja. Lääkäri poistui nolon näköisenä. Hullu kääntyi kenkäharjan puoleen ja sanoi naureskellen: - Kuulitkos, Musti, lääkäri uskoo mitä vain. EMM
hulluseon

hulluseon 04.04.2012

  • 4
ariko wrote: Hullu käveli sairaalan pihalla ja veti perässään nuoraan sitomaansa kenkäharjaa. Lääkäri tuli häntä vastaan ja sanoi: - Sinullahan on oikein komea koira. - Koirako, oletteko hullu! Tämähän on kenkäharja. Lääkäri poistui nolon näköisenä. Hullu kääntyi kenkäharjan puoleen ja sanoi naureskellen: - Kuulitkos, Musti, lääkäri uskoo mitä vain. EMM
Niin sitä mieltä oon vieläkin, että ihan hölmö lääkäri on tämä Ariko. EMM
savulohi

savulohi 04.04.2012

  • 0
savulohi wrote: Ei ole hyviä nämä. Yks päivä viisastelin yksityisen firman lappuliisalle(miespuoliselle tosin) kun se kurvas sattumalta samaan aikaan ratsaamaan lähikaupan pihasta parkkikiekkoja eikä laittanu mokomaa omaan autoonsa oikeaan aikaan vaikka se siinä kojelaudalla olikin. Ihan pakko oli vähän kommentoida. EMM
No LOL kävi just äsken täsmälleen sama uudestaan. Tuumasin jätkälle vaan ohimennessäni että oot sinä saatana ihme lappuliisa kun et osaa etes omaan autoos sitä parkkikiekkoa laittaa, onhan tästä puhuttu ennenkin. Ei vastanna mittään. EMM
vaiski75

vaiski75 04.04.2012

  • 0
AAAAARRRGH! Viilsin itseäni käteen vahingossa ja nyt se vuotaa, kauhee baniikki päällä! Eikun hetkinen, onko se sittenkään.. Eihän sieltä tulekkaan Jaloviinaa, vaan pelkkää verta?! Turha hälytys, pahoittelen.. EMM
FINBULLET

FINBULLET 04.04.2012

  • 1
Väiski viiltelee itseään.Ei hyvä tämä. EMM
vaiski75

vaiski75 04.04.2012

  • 0
Kyllä. Tuo nautaeläimestä oleva lihanpala kieltäytyy itse pilkkomasta itseään, tai no eihän se edes vastaa mitään.. Tylysti vaan pötkötti siinä leikkuulaudalla.. Sitä minun oli tarkoitus viillellä, kunnes livautin sormeni vahingossa terään.. Epäilen kovasti, että tuon pilkkominen ilman veistä ei olisi niin kovin mielekästä ja mine en ainakaan ala puremaan siitä paloja irti; siis ennenkuin se on "kypsä".. EMM
hulluseon

hulluseon 04.04.2012

  • 0
Jaa jaa. Taas pitäs mennä käymään Tampesterissa. Ei ole hyvä kaupunni se. Humala on aina siellä vastassa. Ja aamusella rapelo. Hui. EMM
Schimanski76

Schimanski76 04.04.2012

  • 0
hulluseon wrote: Jaa jaa. Taas pitäs mennä käymään Tampesterissa. Ei ole hyvä kaupunni se. Humala on aina siellä vastassa. Ja aamusella rapelo. Hui. EMM
Reissuhommiako se Hullikki tekköö? EMM
TeroKortelainen

TeroKortelainen 04.04.2012

  • 0
hulluseon wrote: Jaa jaa. Taas pitäs mennä käymään Tampesterissa. Ei ole hyvä kaupunni se. Humala on aina siellä vastassa. Ja aamusella rapelo. Hui. EMM
No pientähän toi on siihen nähden, että mä jouduin tänään käymään Turuus'. Ja molemmilla puolilla sitä kuraojaa. Toivottavasti selvisin ilman isompia tartuntoja...

Write a post

Sign in to post a post.