Forum - Off-topic

Ei mulla muuta

hulluseon

hulluseon 04.04.2012 (edit 04.04.2012)

  • 3
Schimanski76 wrote: Reissuhommiako se Hullikki tekköö? EMM
Ei kun "koulutukseen" Rotatorille. Hitachin kaivureita tarkemmin opettelemaan. Eli siis joko Roosteriin ja Blevnaan tie iltasella vie ja yöllä yritän hoippua takasin Hämeenpuiston Cumulukseen. Siellä on muuten hirveen kivat tätit siellä Cumuluksen vastaan otossa. Aina neuvoo humalaiset asentajat oikeeseen osotteeseen. EMM ERIT! Niin minä kävin jos siellä viime kuun alussa opettelemassa Merloja. Kysyvät sillon virmassa mitä jäi päähän. Vastasin notta hiano Rotatorin pipa. Pomoja nauratti. EMVM
vaiski75

vaiski75 04.04.2012

  • 0
TeroKortelainen wrote: No pientähän toi on siihen nähden, että mä jouduin tänään käymään Turuus'. Ja molemmilla puolilla sitä kuraojaa. Toivottavasti selvisin ilman isompia tartuntoja...
Tero Perkema! Hieno paikka on Turkkunen, siellä on kiva olla kivojen ihmisten ja kaikki on kivasti.. Vähän pinkkiä mielessä ja Purkkarit jalassa menevät..
RauhaMees

RauhaMees 05.04.2012

  • 2
Lähdin kesätöitä hakemaan...päädyin kahville nätin tytön kanssa. EMM
savulohi

savulohi 05.04.2012

  • 0
Rayha300 wrote: Lähdin kesätöitä hakemaan...päädyin kahville nätin tytön kanssa. EMM
Kysymys, joka sun tulee itsellesi nyt esittää, kuuluu: " Maksaako tää nainen mulle tästä, ja vielä kesän yli? " Mieti tarkkaan.
vaiski75

vaiski75 05.04.2012

  • 0
Lohes on nyt vähän hölömö.. Et mieti mitään, vaan hiihdät sillä naisella ensin ja vasta sitten mietitään niitä kesätöitä.. Muuten jää tommoiset kummittelemaan mieleen..
savulohi

savulohi 05.04.2012

  • 0
^Thihihiihhh^ Ps. Ite oot.
RauhaMees

RauhaMees 05.04.2012

  • 0
Hei jätkät! Se oli vaa kahvi :) Kesätöitä mulla on jo (pitäs vaa työsoppari tehä), mutta olin hakemassa parempaa paikkaa.
vaiski75

vaiski75 05.04.2012

  • 3
Ei sun kannata, ei kai kannata mennä uimaan ukkosella ; ei se kannata.. Kauheen hyvä on tämä Whisky, mutta jotain sivuoireita tästä kyllä tulee pahasti.. Mini-Me on reissun päällä ja meillähän hetki sitten soi ovikello, kovin oli pieniä miehiä siellä pipot päässä.. Näitä oli siis kaksi pipopäätä.. V: Voiko Mini-Me tulla pihalle? Sfäde: Mini-Me on matkoilla ja tulee vastaa tiistaina. V: Ai, no ei sitten mitään.. Kumminkin se ovikello soi minuutin päästä uudestaan ja samat vaahtosammuttimet oven takana.. V: Voidaanko me tulla sisälle? Sfäde: Se Mini-Me ei edelleenkään ole kotona, tulee vasta tiistaina. V: Joo, me voitais silti tulla sisälle. Sfäde puree kovin alahuultaan: Eikun, tulette sitten kun se Mini-Me on kotona. V: Miksei me voida tulla nytten? Sfäde: Mini-Me on se joka leikkii teidän kanssanne, en minä ja se nyt valitettavasti ei ole kotona. V: Voidaanko me silti tulla? Sfäde: Ihan niinkuin mun puhelin soisi, anteeksi mutta mun pitää mennä.. Ovi kiinni tiukasti.. Seuraava joka soittaa ovikelloa, niin lasken surutta 300kpl värikuulia vartaloon ja yritän olla osumatta päähän.. EMM..
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 05.04.2012

  • 0
"Nysse Lohes kerkes jo riehumaan parkkipirkoille Hesessä":http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012040315408232_uu.shtml Ei mulla muuta
hulluseon

hulluseon 05.04.2012

  • 0
Vasta viidennellä kerralla meni salasana oikein. Joku on varmasti vaihtanut näppäimien paikkaa minulta. TSUP EMM
vaiski75

vaiski75 05.04.2012

  • 0
hulluseon wrote: Vasta viidennellä kerralla meni salasana oikein. Joku on varmasti vaihtanut näppäimien paikkaa minulta. TSUP EMM
Minä olisin vaihtanut, jos vain tietäisin missä sinun näppis on.. Kivasti.. Työkaverille joskus vaihdettiin parin näppäimen paikkaa ja oltiin kovin ovelia jo siinä vaihtamisessa.. Liian lähekkäin ei sitä vaihtoa saa tehdä ja pitää yrittää pysyä vain parissa näppäimessä, ettei jäädä heti kiinni.. Kivasti sitten vaihdettiin "E" ja "F" näppäin ristiin.. Siinä sitten kun seurasin vanhemman herran näppäilyä, juuri sellaisen joka näpyttää kirjaimen kerrallaan ja ei lue kirjoitettu tekstiä. Niin.. Tahaton naurunsekainen virtsankarkailu tai otsan hakkaaminen ovenkarmiin oli todella lähellä.. Joo joo, paha mieli voisi olla asiasta.. EMM
hulluseon

hulluseon 05.04.2012

  • 0
Minäpä taidan puolentoista viikon päästä pölliä koko näppiksen ohi kulkiessani. Sitten piilotan sen Schimmyn eteiseen ja syytän sitä. EMM
vaiski75

vaiski75 05.04.2012

  • 0
hulluseon wrote: Minäpä taidan puolentoista viikon päästä pölliä koko näppiksen ohi kulkiessani. Sitten piilotan sen Schimmyn eteiseen ja syytän sitä. EMM
Samalla kun sä varastat sen mun näppiksen, niin haluatko kahvia ja pullaa? Skimmyä syytetään silti ja manataan sitä toista Jänestä, ettei homma mene ihan puihin.. EMM
Mudinski

Mudinski 05.04.2012

  • 2
Rayha300 wrote: Hei jätkät! Se oli vaa kahvi :) Kesätöitä mulla on jo (pitäs vaa työsoppari tehä), mutta olin hakemassa parempaa paikkaa.
Tänään kahvi, huomenna piirasta. EMM
hulluseon

hulluseon 05.04.2012

  • 0
!http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTnKz8mC0mo9rp3eufX2tCslcPzkO4FdECT-3mUHVZNKjbvXwedDQ! Nyt on tilanne tämä. @Sfäde Minen oikein usko notta keskellä yötä viitsit kahvia keitellä tai pullaa leipoa. Abaut kolmelta aamulla Ryynikylän ohi männään täävellä kohti Nääsvilleä ja kasilta pitäs olla "melkein" skarppina kuuntelemassa mitä niiden kaivurien kanssa pitää tehdä kun ne menne tilttiin. Miks hitossa sormet painaa koko ajan vääriä nappeja? EMM
RaabForRehab

RaabForRehab 05.04.2012 (edit 05.04.2012)

  • 0
Huomenna klo 10:00 kuulen marsun aivastuksen ja kaadaan karpalolonkuria kitusiin. Sitten siitä muutama vodkapaukku ja homma alkaa luistamaan. Ei mulla muuta.
vaiski75

vaiski75 05.04.2012 (edit 05.04.2012)

  • 0
Saako vokotella varattua? Kysyy nimimerkki: Turhaanko tuhosin aikuisviihteen tietokoneelta. EMM.
savulohi

savulohi 05.04.2012

  • 0
vaiski75 wrote: Saako vokotella varattua? Kysyy nimimerkki: Turhaanko tuhosin aikuisviihteen tietokoneelta. EMM.
Saa vokotella, mutta jälkeenpäin ei sitten pidä ihmetellä jos on keklu keuhkossa. Etkö sie lue lehtiä? :)
vaiski75

vaiski75 05.04.2012

  • 2
savulohi wrote: Saa vokotella, mutta jälkeenpäin ei sitten pidä ihmetellä jos on keklu keuhkossa. Etkö sie lue lehtiä? :)
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/i3/ag/pxwf/88691/950501507.jpg!
vaiski75

vaiski75 05.04.2012

  • 5
Eikun: !http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/525648_10100132575230160_18912350_41216672_1958800184_n.jpg! EMM

Write a post

Sign in to post a post.