- 2
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
"Poliisi uskoo miehen ampuneen ensin itsensä ja sitten tuntemansa naisen."
EMM
- 0
TehBigBunny wrote: "Poliisi uskoo miehen ampuneen ensin itsensä ja sitten tuntemansa naisen." EMMaika pro EMM
- 4
Jari Porttila - @SpordePorttila:
Puhuin eilen illalla *puhelimessa* Mikko Koivun kanssa. Hän sanoi *ilmeenkään värähtämättä*, että ei tiedä milloin työsulku loppuu.
EMM
- 1
forzahorizonracingclub.com
EMM
- 0
Finski fani wrote: http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/rr/de3/xzj3/429848/1072471115.jpg Mmm... EMMNyt pakko sanoa että takalista pieksee bändin kaikki tuotannot 666-0
- 0
Kaksi peltikolaria yksi auto ojassa. Eihän nää turkkulaaset osaa ajaa ees autoa..
^EMM^
- 2
Rintala wrote: Kaksi peltikolaria yksi auto ojassa. Eihän nää turkkulaaset osaa ajaa ees autoa.. ^EMM^Pitäs olla Rintsin tunet! ^EMM^
- 0
savulohi wrote: Pitäs olla Rintsin tunet! ^EMM^Ja kaijasen housut. EMM
- 0
Lunta + kesärenkaat = vitusti eniten siisteint. EMM
Oli jotenki liian osuva kuva tänne foorumille...
- 0
djrunkkari wrote: forzahorizonracingclub.com EMMÄlä muuta sa. Tulispa äkkiä jo ensi vuosi ja toivottavasti Forssa 5. Loppuis tuo arcade-spedeily! EMM
- 1
No nyt tuli se ensilumi tännekkin. Arvasin muuten oikein että veli on bemarilla heti ojassa, kun ensilumi tulee.
EMM
- 0
Xboxin headsetti kadoksissa :/
- 0
Fanatecin tuuletin rikki.
Lähtee maanantaina takuu huoltoon.
EMM
- 0
Väistäkää mie meen Poriin.
Emm.
- 0
Rayha300 wrote: Fanatecin tuuletin rikki. Lähtee maanantaina takuu huoltoon. EMMSahasit sitten vissiin urakalla Horizonttia heti alkuunsa. Lainkaan hyvä tämä. EMM
- 0
"Hyvä jojensuu":http://www.gamereactor.fi/uutiset/122521/Tekkenin+Suomen+mestari+selvisi/
- 0
4 Köffia ja mie oon taas ihan RokkenRoll!
Mittari alle ja etiäpäin!
EMM
- 1
Lagi Luke töllöttimessä!
EMM
- 0
Pottae wrote: Väistäkää mie meen Poriin. Emm.Nyt pitää pysytellä kokopaivä sisällä ja verhot kiinni, tulee muuten pataan.
- 2
*"Keskellä yötä yks muija herää, sanoo että menee vessaan (oon ite tajuton sohvalla) ja se akka tulee, vetää multa housut pois ja laskee omat housut ja istuu mun paketin päälle ja meinaa paskantaa tai kusta"*
EMM