- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Onko Horisonnin vika, vai mikkisoftan?
EMM
- 1
Itse pelasin FM4:sta..
- 1
Kokoajan heittelöö livestä vex ja hienoo ja tästä paskasta vielä maksetaan ärrinpurrin !!!!!
- 2
Isot poijjaat kertoivat jotta ameriikan hirmumyrsky sandy olis syynä näihin servojen tökkimisiin
- 1
jiveman74 wrote: Kokoajan heittelöö livestä vex ja hienoo ja tästä paskasta vielä maksetaan ärrinpurrin !!!!!Ei se paljoa ole mitä siitä maksetaan. Ja näitä ongelmia on aika vähän. EMM
- 1
Saavuin juuri Tsekeistä. Maailman kauneimpia naisia ja halvinta olutta. Etsin jo asuntoa Prahasta. Vuosisadan masennus, kun takaisin Suomeen piti tulla. EMM
- 4
warcryFIN wrote: Saavuin juuri Tsekeistä. Maailman kauneimpia naisia ja halvinta olutta. Etsin jo asuntoa Prahasta. Vuosisadan masennus, kun takaisin Suomeen piti tulla. EMMVääryyttä ja huhuja levittelee Itkumees. Ei Prahan lentokentän postilaatikkoa pitemmälle mennyt. Siellä katseli kaupunnille päin ja huuteli. EMM
- 1
Jos neljäkymppiä maksaa 12+1 liveajasta ja muutaman kerran vuodessa pätkäsee niin ei se hirveää ole.
EMM
- 0
FINBULLET wrote: Jos neljäkymppiä maksaa 12+1 liveajasta ja muutaman kerran vuodessa pätkäsee niin ei se hirveää ole. EMMEi riitä ei. En muista paljonko mulla on vuodessa käyttökustannukset ja aina pätkäsee kun kapakkiin menen. ^emm^
- 0
Tottakai täytyy aina olla erimieltä joten vastaan ehkä :-))))
- 1
warcryFIN wrote: Saavuin juuri Tsekeistä. Maailman kauneimpia naisia ja halvinta olutta. Etsin jo asuntoa Prahasta. Vuosisadan masennus, kun takaisin Suomeen piti tulla. EMMSamat muistokuvat mullakin. Ainut vaan ettei kotiinpaluu masentanu yhtään mut Praha jäi mieleen. EMM
- 0
jiveman74 wrote: Isot poijjaat kertoivat jotta ameriikan hirmumyrsky sandy olis syynä näihin servojen tökkimisiinMaailman ainut servu on jossain perärednekkilässä :)
- 0
HIRVEN huonoja nämä ihmiset, eivät muista tuota elintärkeää lyhennettä!
***EMM***
- 0
KingPlayer10 wrote: HIRVEN huonoja nämä ihmiset, eivät muista tuota elintärkeää lyhennettä! ***EMM***Täällä on uusia -juoppoja- ihmisiä, ei ne tiedä vielä kaikkee!
EMM
- 0
Mäkään en tienny!
EMM
- 0
Vaikka minä hullu olenkin niin ei sitä minulle itselleni...vai kelle se piti kertoa vai millä ?
Terveisin: Hirveän huono ihminen LoL
HIRVEN huonoja nämä ihmiset, eivät muista tuota elintärkeää lyhennettä!
EMM
- 0
jiveman74 wrote: Vaikka minä hullu olenkin niin ei sitä minulle itselleni...vai kelle se piti kertoa vai millä ?"Niin?":http://www.youtube.com/watch?v=1XlsOZnbKTg EMM
- 0
Voihan vitun pelien verottomana myynnin loppuminen.Sitten joutuu taas ostamaan riistohinnoilla pelejä.
EMM
- 0
KÄPSLOKKI PÄÄLLÄ TAPAHTUU JÄNNIÄ ASIOITA
EMM
EDIT: EI TAPAHDUKAAN.
- 0
Boxi lakkas yhistämästä nettiin, WTF?
Ei toimi piuhalla eikä WLAN:lla. Kuitenkin kaikki muut kapistukset pelaa ja boxi löytää samassa verkossa olevan tietokoneen ja tiedostojako pelaa, mutta ei vilttu nettiin suostu menemään!
Mitäs nyt?
EMM!