- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Joko se Skimmy on hyytynynnä, kysynpä vaan?
Kivasti oli vauhti päällä, kun sai kinkun uunista..
^Tshihihi..^
EMM
- 0
Monelta se pukki tuloo?
EMM
- 1
Ei saitana, se on vieläkin hereillä..
EMM
- 1
Joulusta tuli heti paljon parempi, kun Skimaani on taas vauhdissa..
EMM
- 0
vaiski75 wrote: Joulusta tuli heti paljon pahempi, kun Skimaani on taas vauhdissa.. EMMVähän korjasin. EMM
- 3
Äiti soitti ja toivotti hyvää Joulua, sekä ohimennen kysyi että olenko jo Baarissa?!
Kyllä Äiti tietää...
EMM..
- 0
Kivasti rustailen vielä viimosia koulutehtäviä tässä kun odotellaan ruokaa. Huomenna aamusta viimenen palautuspäivä... =/
Ei Madolla Muusia. ...tä?
- 0
Mummon luona kävin. Oli mummo arvanna että on villasukat taas vähissä. Nyt ei oo.
EMM
- 3
Ostin Forza 4:n, että varokaa vaan jos joskus innostun taas kuvaamaan (;
EMM
- 0
Hyh hyh.
EMM
- 0
Kaimaani on näköjään tehnyt Forssa-kampäkin.
EMM
- 5
Enemmän pitää vahtia Mini-Meetä ja sen tekemisiä..
Saitana, sanovat..
Varsin nokkela ja oivaltava on pieni mies, kuten äskön sain huomata:
Otetaan tyhjä talouspaperirulla, laitetaan toiseen päähän iso ilmapallo ja teipataan se siihen rullaan hyvin kiinni.
Awot, kaikki vielä mukana?
Tiputetaan sinne putkeen Geomac-kuula, vedetään se taaksepäin sen ilmapallon sisällä ja tähdätään..
Ymmärrän kyllä että hyvä tarkoitus oli ampua siihen Lego rakennelmaan, saaden mahdollisimman paljon tuhoa aikaiseksi..
..
Mutta..
Äskön kaivoin sen kuulan seinästä irti, puukolla.. Sanovat..
EMM..
- 0
BILEET!
EMM..
- 0
Eikun mä taas kuvittelin ääneen, sori..
^Menen pesemään hampaita..^
EMM..
- 0
vaiski75 wrote: BILEET! EMM..Miffä??? EMM
- 0
KingPlayer10 wrote: Hail Pytzitehernujokaeiosaaasentaarichardburnsrallia... Ei ole muuta Eiku ompas *PYTZI JOS NÄÄT TÄN NII HANKI AIVOT!*Ahaa! Ei ollu emm! Himmeli letkua kehii!! Ja anna vielä toistekki......... *E M M*
- 0
Valot vilkkuu..
EMM..
- 1
KingPlayer10 wrote: Hail Pytzitehernujokaeiosaaasentaarichardburnsrallia... Ei ole muuta Eiku ompas *PYTZI JOS NÄÄT TÄN NII HANKI AIVOT!*"The most disliked comment." Ei mulla mittää muuta
- 0
Forzaa kokeiltu Kinectillä. Ei ole hyvä tämä.
Ei mulla muuta.