- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Viinakset loppuu.
emm
- 0
Sillo ku Nummelin.
viinakset löyty.
- 0
Nyt alko Äkäslompolo -> Kotka trippi... Huomenissa oltaisiin perillä..
Ei mulla muuta.
- 0
Schimanski76 wrote: Sillo ku Nummelin. viinakset löyty.Kröhöm, puuttuukohan herralta tästä nyt jotain muuta ku ne viinakset ;) Mut hyvä, että löyty. EMM
- 0
PetuK wrote: Kröhöm, puuttuukohan herralta tästä nyt jotain muuta ku ne viinakset ;) Mut hyvä, että löyty. EMMValitettavasti ne löytyi. Olokin vähän semmottii. Garmisch-Partenkirchen Meniköhän se oikein.Mie en oikein jaksa enää tuota Tonia. /EMM
- 0
Pure Black40 wrote: Nyt alko Äkäslompolo -> Kotka trippi... Huomenissa oltaisiin perillä.. Ei mulla muuta.Kotona. Emmi.
- 0
Kotimme iloksi saapui tänään lisää elektroniikkaa.
HP H8 1120sc tietokone.
JEEEEE!!!!!!
- 2
Kyllä oli viisaudenhammas tiukassa, mutta onneksi se lopulta tuli ehjänä irti. Ei meinannut lääkärillä hauis riittää, kun se sitä väänteli ja yritti pihdeillä ottaa irti.
Nyt vois mennä vähän seikkailee Solituden maastoon ja käydä vapauttamassa yksi vanki.
EMM
- 0
Erittäin väsynyt olen.
EMM
- 2
Alchemist FI wrote: Erittäin väsynyt olen. EMMHyvin sanottu siellä takana! EMM
- 0
Ac3Way wrote: Kyllä oli viisaudenhammas tiukassa, mutta onneksi se lopulta tuli ehjänä irti. Ei meinannut lääkärillä hauis riittää, kun se sitä väänteli ja yritti pihdeillä ottaa irti. Nyt vois mennä vähän seikkailee Solituden maastoon ja käydä vapauttamassa yksi vanki. EMMNyt on multakin hammas veke. Tosi on etuhammas. Jääkiekkoilijalta näytän hampaatonna ja pitkällä letillä. Viikon saa tästä nauttia. Eikus tyttösiä iskemään... =P
- 1
Finski fani wrote: Nyt on multakin hammas veke. Tosi on etuhammas. Jääkiekkoilijalta näytän hampaatonna ja pitkällä letillä. Viikon saa tästä nauttia. Eikus tyttösiä iskemään... =PEi kannata! Ne iskee takasin ja sitte on toinen hammas irti. EMM
- 0
FRC:n hammasviikot menossa.
Miullakin kävi meinaan eilen kolottamaan viisaudenhammasta ja parhaillaan just tutkin,notta missä olisi paras leikkauttaa mokomat turhakkeet pois Tanppereella.Snagarin jonossa nämä ei tipu,sen verran tiukassa taitaa taas olla.
Ylhäältä on jo leikattu molemmat pois kymmenisen vuotta sitten ja nyt alkaa vaikuttamaan siltä,että alaosastoon pitää myös antaa sirkkeliä isolla kädellä.
Sviltun huonosti on immeisen suuvärkki suunniteltu.
EMM
- 0
Schimanski76 wrote: Sviltun huonosti on immeisen suuvärkki suunniteltu. EMMMulla taas tuntuu, että pirun hyvin on suunniteltu. Kaikki viisaudenhampaatkin on vielä suussa ilman tarvetta poistoon. Naamavärkki vaan on saanut sen verran paljon iskua, että tätä yhtä hammasta näin leikellään yms.. Ylihuomenna luunsiirto, mikä on varmaankin se pahin osio koko operaatiossa. Saa nähä miten onnistunee...
- 2
corsa ojassa
ei mulla muuta.
- 0
Sfäde vs Tipaton Tammikuu, 5-0..
Heikko vastus on tämä..
EMM
- 0
EI OLE HYVÄ LAINKAAN TÄMÄ SFÄDE !
Lainkaan.
E´M´M
- 0
Iso Jänes heräs ja kuuluvasti o.O
Ei mulla muuta
- 0
vaiski75 wrote: Sfäde vs Tipaton Tammikuu, 5-0.. Heikko vastus on tämä.. EMM5-26 laitoin tulosvetoon. EMM
- 0
Schimanski76 wrote: 5-26 laitoin tulosvetoon. EMM18-22 miulla. ^Matematiikka > Jänes^ EMM