- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
josko sipsiä ja taxi leffoja?
!http://fi2.eu.apcdn.com/full/64992.gif!
Ja mullahan ei ollu muuta.
- 0
Viäläkö pirätte ulkona pitkiä kalsareita?
Mie pijän.
emm
- 1
Kesä.
Kommandona.
EMM
^peeäss kun Tami lämäs ni aina oli ylämummo ja kax serkkua.^
- 0
RaabForRehab wrote: Ajattelin ottaa muutaman ja sotia. Huuwot tulee kaikille. Ei mulla muuta.Oijoi mikä suunnitelma! Minä huuwan, notta vilttu joo! e/ -EMM-
- 0
Schimanski76 wrote: Viäläkö pirätte ulkona pitkiä kalsareita? Mie pijän. emmMiekii pijän, päässäni. Ihmiset sannoo notta oon hullu. EMM
- 0
Unehin hehkuttaa. Kävin eilen kokeilemassa duunikaverin E92 M3:sta. En ymmärrä miten aikuinen ihminen voi saada autosta sellaset kiksit..
Ei mulla muuta.
- 1
Tässä käy nyt niin,notta nuo 7 saunakaljaa kuivuu ikeniin.
Haiskahtaa kohta lähikauppareissulta.
Miepä kokeilen ilman pitkiä kalsareita ja kerron sitten,notta miltä tuntui.Tämä kuitenkin teitä kaikkia suuresti kiinnostaa.
emm
- 0
Schimanski76 wrote: Tässä käy nyt niin,notta nuo 7 saunakaljaa kuivuu ikeniin. Haiskahtaa kohta lähikauppareissulta. Miepä kokeilen ilman pitkiä kalsareita ja kerron sitten,notta miltä tuntui.Tämä kuitenkin teitä kaikkia suuresti kiinnostaa. emm Hieno kokemus oli tämä lyhyt kalsari/varmarihoussu/lähäri. Olin niin villi,notta jätin pipankin kotio. emm
- 2
Voi vilttu että mie oon humalassa. Minun olis pitänä laittaa loput kisailmotukset ja muut kondikseen, mutta join itteni liian hyvään kondikseen. Pakko kai ne sitten huomenna on tehdä vasta.
EMM
- 1
Ja mä oon selvinpäin?!
Ei mene tämä homman näin, saitana..!
Hullin pitäisi olla Hulli ja Sfäden, Sfäde humalassa..
EMM
- 0
Mie taijan ottaa yhen iltakaljan nyt.
emm
- 0
Miepä taian ottaa yhen kapakka kierroksen. soronoo salut kaput hei hei.)
- 0
Jaa se päiväkin sitten vaihtui.. Eipä liittynyt meikäläinen "27 clubiin".. EMM
- 1
Mie voisin ottaa yhden.
emm
- 0
Schimanski76 wrote: Mie voisin ottaa yhden. emmMie voin tarjoo sulle -yhden- parit myös, koska mulla on tänää juhlat :D
- 0
villek00 wrote: Mie voin tarjoo sulle -yhden- parit myös, koska mulla on tänää juhlat :DOn miul viä jääkaapissa,mut liityn juhliin toki. Mitkä juhlat nämä ovat?Saako Jäneksiä lyyvvä?Haenko kaveria mukaaan,ketkä osuu paremmin?
- 0
Näissä juhlissa juhlitaan mun synttäreitä. Ja jäneksiä saa lyödä vähän. Kunhan ei jää pysyviä jälkiä :D Ja saa ottaa kaverin mukaan toki myös.. Eikös se aina ole hauskempaa juhlia kun on enempi porukkaa?
- 0
Antakaa SierraMiähelle letcusta kun se postailee tuammosia kuvia.
e/ Ja tietysti onnittelut kettuilija-miähelle :D
- 1
villek00 wrote: Näissä juhlissa juhlitaan mun synttäreitä. Ja jäneksiä saa lyödä vähän. Kunhan ei jää pysyviä jälkiä :D Ja saa ottaa kaverin mukaan toki myös.. Eikös se aina ole hauskempaa juhlia kun on enempi porukkaa?No onnea Ville 14 v ! Mie puhallan saiååuakuplan! :) T:Simo
- 0
Muttaku... Hyviä autoja ajaa ihan noilla asetuksilla jo :)