- 0
Forum - Off-topic
Ei mulla muuta
Sgiftaa miulle, mie kahton.
EMM
- 0
TehBigBunny wrote: Sgiftaa miulle, mie kahton. EMMMe Happy.. Mä taidan sittenkin pelata Forzaa vielä.. Mä lähetän sen, sitten kun nuo kokit lopettaa telkkarissa.. Tahtoo myös rehellisen palautteen, mikä siinä on pielessä.. EMM
- 0
Kotiuduttu Espoosta.. Mukana vähän päälle 500 kuvaa :)
Ps. Laura Lepistö olikin pienempi kuin kuvittelin, ja Timo Kotipellolla oli parempi ääni kuin muistin :)
EMM
- 0
Kohta pääsee tutustumaan, diablo3:men pariin. Julkinen beta avattu tänään.
"Klick":http://eu.battle.net/d3/en/
Edit: EMM
Edit: om Friday, April 20 at 21:01 CEST, until Monday, April 23 at 19:00 CEST you'll be able to log in
Siis puoleen yöhön menee, ennenkuin pääsee testailemaan.
- 0
Mä kävin parturissa ja ohjeistin edellisistä kerroista poiketen jättämään leikkuukoneen pöydälle..
Siivotan korvat näkyviin jne jne..
Mä näytän nyt joltain Sonera-kauppiaalta!
Ei ole hyvä tämäkään..
Tekee kokoajan mieli sanoa, että Elisa ja Dna on aiwan Pascoja.
Pthyi..
EMM
- 0
Puhuvat notta cirppucylvyssä cävi.
EMM
- 1
Tein duunissa uuvven leuanvetotangon kiinnikkeineen.
Mänihän se päivä niinkin.
Hei,miunhan pitäis olla siellä vissiin vieläkin.Ei osaa kelloa tämä Schimaanimees.
emm.
- 1
Lattialle lyät nuita muutaman niin pääset aina raahautummaan säncyyn ?
_*EMM*_
- 0
Eilen tipahti väliaikanen ajolupa taskuun ja tuli ajeltua hyvillä mielin, tänäänki piti mennä kylille pyörimään mutta ei vittu sitten. Loskaa tulee aivan saatanasti. En ois yhtään halunnukkaa ajella tänää :) En.
EMVM
Edit: kuva ohessa:
!http://ylilauta.pro/files/b/orig/1334926942678676.gif!
nyt ei muuta.
- 3
Sain kesätyöpaikan S-marketista :)
EMM
- 0
El PiNk DeViL wrote: Eilen tipahti väliaikanen ajolupa taskuun ja tuli ajeltua hyvillä mielin, tänäänki piti mennä kylille pyörimään mutta ei vittu sitten. Loskaa tulee aivan saatanasti. En ois yhtään halunnukkaa ajella tänää :) En. EMVMPaljos se mopokortti maksaa nykyään?
- 0
400 - 500€. Noista hinnoista puhutaan varmaankin. Itse maksoin 50 € :D sillo aikanaan.
- 4
RealBlocker wrote: Paljos se mopokortti maksaa nykyään?Liia vähä vieläki... mopoautot paalaukseen!
- 8
Rayha300 wrote: Sain kesätyöpaikan S-marketista :) EMMHyvä Hyvä! On kuulemma FRC:n jäsenille Koff-laatikon hinta vähän vajaa 8 Markkaa kesällä,puhuvat.
- 1
Viisi päivää Vjenäjällä vierähti ihan liian nopiasti. Erittäin kivaa oli. Suosittelen Pietaria kaikille!
- 1
Schimanski76 wrote: Hyvä Hyvä! On kuulemma FRC:n jäsenille Koff-laatikon hinta vähän vajaa 8 Markkaa kesällä,puhuvat.Onneks meen kesällä taas Hartwallille hommiin. Ei tarvi Koffiin koskea. Limonaatia sieltä kivasti saa. Niin ja kivennäisvettä. FRC:lle siis. Ilmaiseksi.
- 1
Koff-laatikkon pitäisi olla FRC:n porukalle 24/7/365 8 markkaa tai jopa ilmaista.
- 1
TehBigBunny wrote: Lattialle lyät nuita muutaman niin pääset aina raahautummaan säncyyn ? _*EMM*_Tshihihi HEE HEH HEEEEEEEEEE..
Rayha300 wrote: Koff-laatikkon pitäisi olla FRC:n porukalle 24/7/365 8 markkaa tai jopa ilmaista.Seison ehdottomasti tämän asian takana, vaikka en tuota Koffia juokkaan.. ^Paitsi sillai vähän niinkuin salassa muilta ja mitään en myönnä..^
kirves wrote: Ainakin... * ne joilla ei ole mahdollisuutta omaan tietokoneeseen/nettiin * Apple-käyttäjät, jotka eivät uskalla omalla kun ei ole tietoturvaa * Turkulaiset.Minä Turkulainen, jolla ei ole Applea ja nettikin löytyy omasta takaa.. Ai niin, piti valehdella että en koskaan ole katsonut. Tsori.. Tänään soi puhelin ja semmoinen vanhempi tuttu mieshenkilö soitti.. Sanoi heti rehellisesti, että katsoi pjornoa netistä ja tuli koneelle sitten virus siinä sivussa.. Nyt ei sitten onnistunut enään se videoiden katselu, eikä laskujen maksu.. .. Kohteliaana miehenä kävin laittamassa koneen kuntoon, että edes toinen noista asioista onnistuu.. Unohdin kyllä kysyä kumpaa se meinaa tehdä ensin.. Oikeastaan hyvä, että en kysynyt.. :/ -------- Kauhee Banaani otsassa.. Ostin Mini-Sfädelle polkupyörän, itselle puvun ja hieman einestä kaupasta.. Niin.. Nyt ollaan tonnia köyhempi ja pukukin meni suoraan räätälille, että saadaan sopimaan se neljän metrin vartaloon.. Kauheesti olisi tuolla rahalla saanut yhden tähden tai tölkkisporttijuomaa, kivasti.. Ei mulla muuta tällä kertaa, vai oliko..
- 5
Syntymäpäivät.
Fyysinen ikä: 15v
Henkinen ikä: 12v
Äänen ikä: 5,5v
Älyllinen ikä luokkakavereihin verrattuna: 20v
Ja vielä tämä oikia ikä: 15v
Meinas EMM unohtua
EMM!
- 0
särkee kolottaa ketuttaa vituttaa ja kurkkuki ärtyny...
EMM