- 0
Forum - Finnish Racing League
SM-sarja, Kisakalenteri kaudelle 1
Itselleni ei valitettavasti käy ennen kahdeksaa ja alussa kun asiasta juteltiin niin meitä oli muitakin (Tero taisi ainakin olla) joille sunnuntai-iltaisin oli ehdottomasti paras ajankohta. :(
- 0
cervelinho11 kirjoitti 12.03.2008 17:28: Minun puolestani voidaan siirtää 1 tai 2 tuntia aikaisemmaksikin.Juu sopii hyvin, ehtii paremmin katsomaan La Liga pelit :)
- 0
Silverstone lisätty kalenteriin..
- 0
Mullekkin sopii jos siirretään ajojen alkua aikaisemmaksi
- 0
Ja voihan noita aina sitten katsoa tapauskohtaisesti jos ei aikataulut täsmää.
Vähän noi vikat kisat kyllä epäilyttää menee sen verran pitkälle kesään ...
- 0
Niin voisi kyllä miettiä jos lyhentäisi kautta tai tiivistäisi. Varsinkin, jos aiotaan järjestää toinen kausi perään. Itse kyllä ajelen Forzaa niin kauan kun levy toimii ja sitten ku se hajoaa niin ostetaa nuus. Toinen levy jo menossa :D
- 0
Ruato kirjoitti 12.03.2008 19:28: Itselleni ei valitettavasti käy ennen kahdeksaa ja alussa kun asiasta juteltiin niin meitä oli muitakin (Tero taisi ainakin olla) joille sunnuntai-iltaisin oli ehdottomasti paras ajankohta. :(juu esim mulle... pieni siirto aikaisemmaksi ei välttämättä haittaa, mutta 20-21 pitää mielellään yleensä alkaa...
- 0
TehBigBunny kirjoitti 13.03.2008 12:40: Ja voihan noita aina sitten katsoa tapauskohtaisesti jos ei aikataulut täsmää. Vähän noi vikat kisat kyllä epäilyttää menee sen verran pitkälle kesään ...Samaa mietin kun kalenteria tein. Tuohon on oikeastaan pari vaihtoehtoa. Jättää pari kisaa pois tai sitten ajaa noina kahtena viikonloppuna jolloin on ns. väliviikko. Toisena niistä sunnuntaista on jääkiekon MM-finaali ja toisena Kanadan GP. Silloin voisi ajaa esim maanantai-iltana tai sitten lauantai-iltana riippuen vähän siitä miten se parhaiten sopisi kilpailijoille. Muutan aikataulua niin, että ajetaan joka viikonloppu jos ei täällä hirveätä vastustusta nouse.
- 0
Tai sitten tehdään molemmat, eli sarja valmistuisi 4 viikkoa aikaisemmin mitä se nyt on tuolla aikataulussa.
- 0
mulle sopis jos alotetaan aina klo 18.00 pitää lähtee viim.19.30
- 0
kaikki kisat siin ilta 20.00-21.00 aikaa?
- 0
Kyllä. Aloitus 20 / 20:30. Aikaisemmin ei oikein voi kun ihmisillä töitä ja muuta menoa. Tuohon sunnuntai-iltaan päädyttiin alkugallupeissa ja se tosiaan tuntuu sopivan parhaiten about melkein kaikille.
- 0
Tai joku vkl ajetaan tuplaskabat ?
- 0
Kisakalenteria muokattu. Kommentteja pikaisesti jos kommentoitavaa. :)
Bunny, siinä jäisi vähän liian vähän aikaa reenaamiseen jos vedetään kaksi kisaa viikonlopussa. Ja muutenkin varmaan aika monelle voi tulla hankaluuksia järjestää sekä la että su vapaaksi.
- 0
Niin siis.. Silverstone siis nyt jäikin pois?
- 0
Northg7 kirjoitti 15.03.2008 14:27: Niin siis.. Silverstone siis nyt jäikin pois?Voisko sen vaihtaa maplen tai NY:n tilalle?
- 0
Niin, kaksi kisaa oli tiputettava. Toinen oli Sunset Infield Reverse ja toinen Silverstone. Maplea en tiputtaisi pois, joten jäljelle jää vääntö Silverstonen ja NY:n välillä. Kumpaakin on kannatettu.
- 0
- 0
- 0
Silverstonea kehiin vaan