Forum - Finnish Racing League

F4SM Kausi 8 - Tuumailut

djrunkkari

djrunkkari 13.10.2013

  • 8
Toivottavasti jatkuu viä pitkälle 2014 vanhan Forzan parissa SM-kaahailu.
villek00

villek00 13.10.2013

  • 4
Juu, tämän voin luvata :)
hulluseon

hulluseon 14.10.2013

  • 0
Sarjan puolesta toivosin, että lisää väkeä tulis sinne radalle teidän kanssa kurveilemaan.
TTJK107

TTJK107 14.10.2013

  • 0
Enskaudeksi toivois vähä tehokkaampia autoja, sillaiki oon koittanu Mitsua että siinä oli sen 350kW potkua ja sitte vasta alako oleen Mitsuhibsi jännä ajettava, mutta säännöt ei sellaasia vaan salli. Need more powarh!
PetuK

PetuK 14.10.2013

  • 0
Pahalta vaan näyttää tää FM4:n parissa ajelu, kun pikkuhiljaa väkeä tippuu pois lisää ja lisää... mutta aika sen kaiketi näyttää.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 14.10.2013

  • 0
Uus konsoli väkisinkin velottaa, kun itte ostan heti jos vaan varallisuus riittää. Mutta veikkaus on se että ei riitä ainakaan ihan alkuun saamaan sitä.
Rusty McSteele

Rusty McSteele 14.10.2013

  • 0
TTJK107 wrote: Enskaudeksi toivois vähä tehokkaampia autoja, sillaiki oon koittanu Mitsua että siinä oli sen 350kW potkua ja sitte vasta alako oleen Mitsuhibsi jännä ajettava, mutta säännöt ei sellaasia vaan salli. Need more powarh!
What you need my friend is rear wheel drive. Toi Mese on kyl ihan tarpeeks jännä ajaa näilläkin tehoilla.
KKNGS

KKNGS 14.10.2013

  • 1
villek00 wrote: Juu, tämän voin luvata :)
elä lupaile ku tuu ajaan tana
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 14.10.2013

  • 0
Rusty McSteele wrote: What you need my friend is rear wheel drive. Toi Mese on kyl ihan tarpeeks jännä ajaa näilläkin tehoilla.
Paikoin vähän liiankin jännä, Kerran oli pakko nappasta rustyn tunesta hippasen tehoja pois että saa leviämmät tassut alle että pysy ees jotenkuten lapasessa.
Nikde

Nikde 15.10.2013

  • 0
Onko tätä sarjaa ylipäätään koskaan mainostettu missään konsolifoorumeilla esim? Tuntuu että on aikalailla puskaradion kautta jengi tänne löytänyt toistaseksi tai muuten vaan vahingossa?
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 16.10.2013

  • 0
Puskaradio mut tänne toi, notta eipä tätä isommin oo tainnettu mainostaa.
TTJK107

TTJK107 16.10.2013

  • 0
Puskaradiollahan sitä on tänne tultu. Olisko muuten mitää jos vaikka johonki foorumille vähä mainostais? Sais uusia naamoja tänne kivasti.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 16.10.2013

  • 0
Ite tulin tänne ihan sattumalta, kun bongasin jonkun biosta forzaracingclub.com. En muista mitä pelasin, mutta CoD, BF tai GoW erittäin todennäköisesti. Joskushan yritettiin vähän Livegamersissa huudella tästä paikasta, mutta se ei tainnu päättyä mitenkään hyvin.
RauhaMees

RauhaMees 16.10.2013

  • 3
Minä olen huudellu Live Gamersin turnaus jutut ihan lyttyyn. Adminit tuli aika vihasesti huuteloimaan mulle, mutta huusivat itsensä pussiin. WIN! Sitte kosti mulle laittamalla mut turnauksen hostiks. Kaikki toimi moitteettomasti, kun olin jo päivää ennen laittanut lobby asetukset kuntoon, yms. Siitä toinen WIN! Eivät ole sen jälkeen hirveesti huudelleet.
djrunkkari

djrunkkari 16.10.2013

  • 0
Rayha300 wrote: Kirjoitettu 04.09.2011 - 20:57 JUUJUU :whistling: Ei se iha ongelmitta sujunu. Aika-ajo kesti tunnin ja kaikkee muuta mukavaa
Oi niitä aikoja! :---D
TuhmaTommi

TuhmaTommi 16.10.2013

  • 0
Myös sattumalta löysin tän paikan alunperin forza 2 aikoihin ja sivusta tullut seurailtua. Jossain vaiheessa joku täältä laittoin tonne opel klubin sivulle mainosta, kun ajettiin siellä hot lap kisoja. Ja joskus sen jälkeen rohkenin tänne liittyä.
TrickHat FIN

TrickHat FIN 16.10.2013

  • 9
Ajoin jossain V2:n järjestämässä turnauksessa finaalissa Nyrreä ja "joku" Kaijanenhan mut sitten pöllytti. En toipunut siitä ja aloin dokaamaan. Taisi olla dj. tai herra harmaa joka sitten ohjasti mut tälle sivustolle pahimman putken ollessa päällä. Vittu. Täällähän se Kaijanen törrötti. Juon siis edelleen.
djrunkkari

djrunkkari 17.10.2013 (edit 17.10.2013)

  • 0
Kuinka monta sekunttia alle 2min acurat mahtaa mennä cataloonias :3 1:59.7xx menee mersu
PetuK

PetuK 17.10.2013 (edit 17.10.2013)

  • 0
djrunkkari wrote: Kuinka monta sekunttia alle 2min acurat mahtaa mennä cataloonias :3
Ei hajua millaisia aikoja vedetään, mut ilmeisesti lähelle kakkosta. Sihen nojaten voisin arvioida, että korkeintaan yks Acu vois mennä alle tuon rajan. Jospa tota tänään kerkiäis ite koittamaan missä raja meneepi...
Nikde

Nikde 17.10.2013

  • 0
Mä luen Acu Anccaa kunnes tulee sunnuntai, katotaan sitten taas. Me ollaan hävitty tää peli. Pitäs reenata. Plaaah.

Write a post

Sign in to post a post.