- 3
Forum - Finnish Racing League
F4SM Kausi 9 - Tuumailut
En ilmoittanut autoa se jääkööööööön salaisuudeksi ensi viikon sunnuntaihin asti.
- 0
TrickHat FIN wrote: 1.14.792 eka testi caminossa. Ihan ok.lulla.taidan päästä samalle minuuttiluvulle :D
- 0
TTJK107 wrote: Managerment-ryhmältä on jääny pieni lapsuus viimekaudesta, kun on kaikilla samat autot ja siti pitää ilmottaa autovalinta ilmotustopicissa. EMM"Häpi nau :)":http://forzaracingclub.com/forum/12/1191/?page=&postupdated=1#post-98530
- 5
Katsotaan, jos osallistuisi ainakin yhteen kisaan.
- 0
1.18.0xx tuli mun ekaan testiin..
- 0
Hyvä autovalinta kyllä, tämmösillä vehkeillä ne kovimmat väännöt käydään. Eka testi 1:14.378.
- 0
Teki mieli taas vähän kokeilla -> 1:14.334. Tasaista tulee olemaan.
- 1
Nipsuhuuli wrote: Teki mieli taas vähän kokeilla -> 1:14.334. Tasaista tulee olemaan.Niin teki. 1.14.250. Ja niin tulee.
- 1
Aamukahvipärinöissä 1:13.756.
- 0
Keskikastin kuljettaja hakee tallipaikkaa, kisahistoriaa löytyy, yhteydenotot yksityisviesteillä.
Myös sponsorirahaa löytyy, sponsoreina Alko ja ABB
- 1
1:13.846
- 4
Ei jumalauta, täällä äijät takoo jo rautaa vaikka se on kylmää vielä!
- 1
Täällähän kohta ajetaan jo 01:12 aikoja. Ei ollenkaan hyvä tämä!
- 0
RGR:llä olis hakusessa kolmas kuski. Aktiivinen tarttis olla, muutoin ei niin väliä oletko lintu vai kala...
- 0
Är Ge Är. Tääl ois yx
- 1
Driver181 wrote: Är Ge Är. Tääl ois yxEli en ny tahro olla mikään pikkumainen, mutta..
Kaudella 8 | 0 kisaa Kaudella 7 | 2 kisaa Kaudella 6 | 0 kisaa Kaudella 5 | 1 kisaa Kaudella 4 | 0 kisaa Kaudella 3 | 3 kisaa ..ei toi kovin aktiivinen ole, mitä petu tuolla huutoli.. Mun mielestä..
- 0
villek00 wrote: Eli en ny tahdo olla pikkumainen, mutta.. Kaudella 8: 0/7 kisaa Kaudella 7: 2/7 kisaa Kaudella 6: 0/7 kisaa Kaudella 5: 1/7 kisaa Kaudella 4: 0/7 kisaa Kaudella 3: 3/7 kisaa ..ei toi kovin aktiivinen ole, mitä petu tuolla huutoli.. Mun mielestä..Meinasin samasta aiheesta täälä huuteloida, että Driverhan ei oo ollu aiva jokapaikanhöylä SM-puolella.
- 0
Jos sitä tiimin pistäis pystyyn niin sitte jos huvittaa niin pääsen ajeloon.
- 0
villek00 wrote: Eli en ny tahro olla mikään pikkumainen, mutta.. Kaudella 8 | 0 kisaa Kaudella 7 | 2 kisaa Kaudella 6 | 0 kisaa Kaudella 5 | 1 kisaa Kaudella 4 | 0 kisaa Kaudella 3 | 3 kisaa ..ei toi kovin aktiivinen ole, mitä petu tuolla huutoli.. Mun mielestä..Ne oli ne kaudet. Eihän se merkitse että ajan seuraavan kauden kokonaan? Mutta eihän pakko toki oo. Kyllä mulle rauhaki kelpaa (;
- 0
Matalaa 01:15 alkusta se näyttää tekevän mun heitto tuneilla kuhan saa taas meirän mekaanikolta kohillaan olevat tunet ni lähtee varmaan sekunti pois... ei paha.
Kautta ku kattelin vähän kriittisemmällä ilmällä ni ei sieltä löytyny ku 1 inhokki rata, Joten taidan jopa tykätä tulevasta kaudesta =)