- 0
Forum - Finnish Racing League
F4SM Kausi 9 - Tuumailut
uusi kierros
- 1
Jotain mutinaa noista pisteistä oli ilmeisesti ollut..kotiinpäin vetämisestä puhuttu tms. Ihan ensiksi en voi sanoa kuin, että opetelkaa lukemaan.
Ja jottei nyt mitään jäisi epäselväksi niin...
Säännöt niiltä osin muutoksineen päivätty 29.10 ja kausi alkanut 10.11.
Että jos joku nyt sitä mieltä tosissaan on, niin ei muuta ku sitä päätä sieltä perseestä ulos ja vähän vikkelään.
*UGH!*
_Ja ihan vain lisähuomiona, että kuka edes viitsisi/vaivautuisi tekemään moista? Eihän se olisikaan ollenkaan läpinäkyvää ja noloa..._
- 2
Eka testi suzukassa 57.622.
- 1
Itse ainakin vielä opettelen lukemaan. En huomannut säännöissä ekan postauksen lisäystä lopussa, sen takia kysyin tuosta 25% arvosäännöstä.. ei ainakaan täältä suunnalta mutinaa pistelaskusta
-57.580-
57.227 kovempaa ei mene
- 0
DJ, hyvä että kysyit. Niinhän ne asiat selviävät. Ja mainittakoon vielä varmuuden vuoksi, että toi mun "avautuminen" ei sihen liittynyt mitenkään.
- 0
Kysytään nyt kaikki typerät kysymykset.
THE FRC wrote: * Konversiot kiellettyEli turbo kielletty?
- 1
djrunkkari wrote: Kysytään nyt kaikki typerät kysymykset. Eli turbo kielletty?Kyllä -jos- kun sitä ei vakiona ole.
- 0
PetuK wrote: Kyllä -jos- kun sitä ei vakiona ole.Mun Mazdas on tehtaalla asennettu turbo! ^hihii carcuun ja kovaa ft. Turbo :D^
- 2
Älkää olko urpoja, ei saa olla turpoja :P
- 0
Nyt rupeis hyvästi näyttämään siltä että ens kisassa voisin olla mukana, en ihan varma ole vielä tosin.
- 0
- 0
Ei kyllä saa autoa toimimaan oikein mitenkään, eläkkeelle joutas.
- 0
Käykö kolmella? Onko renkaissa ilmaa? Vettä virranjakajassa...?
- 1
Taitaa olla jotain epämäärästä sohvan ja tatin välissä.
- 1
bizarretrip wrote: Ei kyllä saa autoa toimimaan oikein mitenkään, eläkkeelle joutas.aika-ajon toinen, näköjään toimii huonosti :P
- 2
aiva hukas
-1:38.221-
1:37.8xx varmaa tuo on aika maksimi :3
- 2
1.38.3xx ...psyyke nolla...
- 0
Oon tossa pohdiskellu seuraavaa kautta... Ois yks idea, mikä vaatis pientä sääntörukkausta kyseiselle kaudelle, mutta se saattaskin olla just se mikä sen idean kaataa...
- 0
HLR Juggernaut wrote: Oon tossa pohdiskellu seuraavaa kautta... Ois yks idea, mikä vaatis pientä sääntörukkausta kyseiselle kaudelle, mutta se saattaskin olla just se mikä sen idean kaataa...Mikäs se idea oli? Jäi vähän mysteeriksi allekirjoittaneelle...
- 0
Lisätään eräs pakollinen osa... Race Turbo / Race Twinscrew riippuen automallista / automalleista
Tulee kivasti vähän vikurimpi ajaa =)