- 0
Forum - Finnish Racing League
SM-sarja Laguna Seca, kisakommentit
Välierät meni miten meni. Tipuin lähdössä viidenneksi mutta onnistuin kampeamaan itseni kolmanneksi ja lopulta melko selkeästi finaaliin.
Itse finaali meni melko hyvin. Vaikka voitto tuli (kiitos netin avustuksen) niin ei se ajo mitään kovin vakuuttavaa vauhdin puolesta ollut. Tosin yllätti se ero, mikä synty minun ja kolmanneksi tulleen välille. Oma kisavauhti oli nimittäin keskimäärin siellä 1.40. pinnassa, vaikka ihan hyvin olisin voinut ajaa tasaisesti 1.39 alle. Mutta eipä siinä. Sain kuitenkin hyvin pidettyä Makaun takanani, vaikka hiillostus oli kova lähes koko kisan ajan. Muutama läheltäpiti-tilanne kyllä syntyi kisan tuoksinassa ja esim. Makaun etupuskuri sai hieman osumaa mutta kaikelta vakavalta kuitenkin vältyttiin.
Ja vaikka viimeisellä kierroksella lähti auto renkaiden kulumisen takia aika komeasti hanskasta kolmanneksi viimeisessä mutkassa, ei kuitenkaan tarvittu maalikameraa lopputulosten selvittämiseksi, koska Makaulla loppui menovesi juuri maalisuoran alussa.
Kaiken kaikkiaan jälleen hieno kisa.
niitä tuloksia:
*1-sarjan finaali*
aika-ajot:
1. Myyris __?:??.???__
2. Draghar __?:??.???__
3. Daysavior __1:39.403__
4. Terokortelainen __1.39.454__
5. Splat Number1 __1.39.404__
6. Draghar __1:39.734__
7. Jupe san __1:40.668__
8. Tehbigbunny __1:40.728__
Terokortelainen lähti neljäntenä, vaikka splat numberilla oli parempi aika, koska aikojen vertailussa tuli erehdys johtuen nettiviiveen vääristämistä ajoista. Splatilla ei ollut akuuttia tarvetta lähtöjärjestyksen korjaamiseen, joten kisaan lähdettiin ylläolevassa järjestyksessä.
Finaali:
1. Daysavior __41:43.585 ++ 1:38.532__
2. Makau __41:45.217 ++ 1:38.804__
3. Splat Number1 __41:56.449 ++ 1:38.845__
4. Draghar __42:07.143 ++ 1:38.808__
5. TeroKortelainen __42:08.807 ++1:39.623__
6. TehBigBunny __42:48.244 ++ 1:39.574__
7. Jupe San __43:04.556 ++ 1:40.772__
8. Myyris __DNF ++* 1:38.015*__
- 0
Näköjään nuo minun laittamat ajat heittää aika paljonkin noista sarjan kotisivuilla olevista. Onkos nuo Makaun ylösottamia tuloksia?
Minun laittamat aika-ajon ajat on otettu kuvasta, joka on otettu kaikkien maaliintulon jälkeen, joten nuo minun laittamat ajat pitäisi olla niitä "oikeita" aikoja. Niissä ei siis pitäisi olla "nettiviivelisää".
aika-ajot(sijat 3-8) http://img177.imageshack.us/my.php?image=aikaajolagunasecarh5.jpg
kisatulokset sijat 1-6 http://img256.imageshack.us/my.php?image=kisalagunaseca1bl0.jpg
kisatulokset sijat 3-8 http://img247.imageshack.us/my.php?image=kisalagunaseca2cc6.jpg
Kisatulokset muuten samat, kuin sarjansivuilla mutta Myyriksen paras kierrosaika heittää aavistuksen.
- 0
Niin tosiaan tuo Myyriksen ja Dragharin lähtöjärjestys saattaa tosiaan olla niinkin päin, että Draghar lähti paalulta. Laitoin ne ihan oman muistikuvan perusteella tuohon järjestykseen. Täytyy tarkistaa vielä kisareplaystä.
Pahoittelen näin montaa viestiä mutta en pääse muokkaamaan noita omia viestejä, koska sivuston keskustelupalsta ei toimi itsellä oikein. Eli en näe keskusteluja, jos olen kirjautuneena sivuille.
- 0
Tack, päivitin sivuja.