Forum - Finnish Racing League

Kisaraportit, kausi 3

Miqqe

Miqqe 24.03.2009

• 0
Silverstone, Team Spot Performance Finland #10 Iha jees kisa. Aika-ajoissa viidenneksi, tosin lähdössä meinasi olla Mersun tahmean irtoamisen kanssa hankaluuksia. Knoivarin kanssa vaihdettiin siinä pariin otteeseen sijoituksia ja siinähän se meni. Hieman oli tylsää, mutta arvokkaita pisteitä tiimille, kun maaliin pääsi heti Knoivarin jälkeen viidentenä.
TehBigBunny

TehBigBunny 29.03.2009

• 0
Mä en tiedä mitä tapahtui.
Ac3Way

Ac3Way 29.03.2009

• 0
TehBigBunny kirjoitti 29.03.2009 18:21: Mä en tiedä mitä tapahtui.
Epäilen vahvasti diffomurorasia juttua auton perässä, ikävä kyllä en voi tarkistaa asiaa. Unohdin tallentaa SAVE RAPLEYN.
TehBigBunny

TehBigBunny 29.03.2009

• 0
Ac3Way kirjoitti 29.03.2009 18:36:
TehBigBunny kirjoitti 29.03.2009 18:21: Mä en tiedä mitä tapahtui.
Epäilen vahvasti diffomurorasia juttua auton perässä, ikävä kyllä en voi tarkistaa asiaa. Unohdin tallentaa SAVE RAPLEYN.
Busted :(
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 29.03.2009 (edit 29.03.2009)

• 0
Aika-ajossa ajoin oman nopeimpani ja se riitti toiseen sijaan. Kisassa Jupe pääsi minusta ohi helposti, koska autoni kulkee suoralla n. 10 km/h muita autoja hiljempaa. Tavoitteena oli pitää kolmas sijoitus. Lopussa oli pientä jännitysmonenttia, koska juutuin Jupen perään ja samaan aikaa North otti pikkuhiljaa eroa kiinni. North ei ehtinyt kuitenkaan saada kiinni, ja sijoituin kolmanneksi. Kisaan olen tyytyväinen :)
Miqqe

Miqqe 30.03.2009

• 0
Shieeeeeeeeeeeet!!!
Miqqe

Miqqe 16.04.2009

• 0
Kirjotellaans nyt tännekin. Nürburgring, Spot Performance Finland #10 Aika-ajoissa hieman yllättäen toiseksi, vain sekuntin nyrrekunkkurunkkua takana. Kisakin lähti vallan hyvin käyntiin. Onnistuin pitämään sijoitukseni ja pysyin aivan dj:n perässä. Sitten tapahtui ehkä Forzahistoriani karuin virhe. Arembergin jälkeen hieman ennen Fuchsröhreä Mercedeksen vaihteistosta arvottiin vitosen sijasta kolmonen. Tästähän ei hyvää seurannut kun kierrokset olivat vaihtotilanteessa lähes 8 000rpm... Varikolle siis jo ensimmäisellä kierroksella , elikkä peli oli menetetty. Tai no, olihan Raab siellä takana :> Maaliin päästiin alle kymmenellä seinäkosketuksella ja fiilis oli kaikenkaikkiaan erinomainen. (NOT) Yhteenveto kaudesta voi tiivistää muutamaan sanaan: Onnistunut, tiukka ja haastava. Toki niitä pisteitä olisi saanut tulla enemmänkin ja kaikenlaisia tyhmiä virheitä tuli tehtyä aivan liikaa. Kiitokset kanssakilpailijoille hyvistä kisoista, isompi kiitos tiimille ja vielä vähän extrakiitosta Raabille kaikesta vaivannäöstä infohenkilönä Spotin foorumille olemisesta!

Write a post

Sign in to post a post.