- 0
Forum - Finnish Racing League
FM3 - SM-Sarja - Ilmoittautuminen
OSALLISTUN
- 0
Mukana kun joku talli huolis mukaan.
- 0
Ilmottaudun mukaan.
- 0
Mukana messissä völjyssä.
- 0
mukana ollaan
tällä hetkellä frc jr team on ilmoittanut halukkuudesta soppariin
jasamy#33
- 0
Joo, yritetään nyt sitten saada osallistumisoikeus näihin karkeloihin. Riippuu tiätty myös valkotakkisten lausunnoista.
- 0
Mukana
- 0
Ilmoittaudun mukaan.
- 0
Vieläkö ehtii? Eeegac mukana.
- 0
mukana olen.
- 0
THE FRC wrote: Suuresta kysynnästä johtuen laitetaan tämä jo esille. Ilmoittaudu Forza Motorsport 3:n epäviralliseen SM-sarjaan - Lisäinformaatiota päivitetään myöhemmin - Varatkaa itsellenne myöskin FRC-numero THep. Täten ilmoittaudun. Valitse numero, mikä vaan numero. Olkoon 70, jos vapaana
- 0
Laitetaan nyt varmuuden vuoksi tännekin että Sunsh1ne FI ja Witzer FIN mukana.
- 0
Osallistun
- 0
Numerolla 41 tulee ajamaan henkilö, jonka GT ei vielä ole tiedossa. Ilmoitetaan myöhemmin.
- 0
Draghar wrote: Numerolla 41 tulee ajamaan henkilö, jonka GT ei vielä ole tiedossa. Ilmoitetaan myöhemmin.RÄIKKÖNEN !
- 0
Peruutan osallistumiseni koko sm-sarjaan, ja vapautan numeron #71 muiden käytettäväksi.
- 0
Kohta pitää varmaan peruuttaa koko sarja parkkihallin pieneen ruutuun ja kolauttaa puskuri kaverin oveen ja poistua paikalta :(
- 0
villek00 wrote: Kohta pitää varmaan peruuttaa koko sarja parkkihallin pieneen ruutuun ja kolauttaa puskuri kaverin oveen ja poistua paikalta :(Pilvessä on helpompi säätää kuin maalata.
- 0
Mä peruutan ilmoittautumiseni SM-sarjaan. Uusi aikataulu ei minulle sovi.