Forum - Finnish Racing League

FM3 - SM-Sarja - Ilmoittautuminen

Astro 247

Astro 247 29.11.2009

  • 0
mukana numero 199.
knoivari

knoivari 29.11.2009

  • 0
Homma on se että mulla on 1,5 vuotias tyttö jonka nukkumaanmeno ajat on aika tarkat. En voi laittaa lasta sitteriin tunniks kattomaan ku isi ajaa kisaa. Seiskalta oon sen aina laittanu nukkumaan ja edellisillä kausilla se on toiminut hyvin nyt ei. Lapsettoman ihmisen voi olla tätä hieman vaikea ymmärtää.
knoivari

knoivari 29.11.2009

  • 0
Ihmettelen vain suuresti että miksi tuota aikaa piti mennä muuttamaan kun se on jo viiden kauden ajan toiminut hyvin. Miksi korjata jotain mikä ei ole rikki?
TehBigBunny

TehBigBunny 29.11.2009

  • 0
knoivari wrote: Ihmettelen vain suuresti että miksi tuota aikaa piti mennä muuttamaan kun se on jo viiden kauden ajan toiminut hyvin. Miksi korjata jotain mikä ei ole rikki?
Äänestetään jatkossa jokaisen kisan kohdalla poikkeukselisesti juuri sen siirtämisestä 19.oo alkavaksi.
knoivari

knoivari 29.11.2009

  • 0
Siis mun kohdalla homma menee niin että jos kaikki kisat ajetaan jatkossakin klo 18 en osallistu sarjaan. Jos kisat ajetaan vanhaan malliin klo 19 osallistun sarjaan mutta en kyllä jää odottamaan mitään äänestys tuloksia jokaisen kisan kohdalla.
vaiski75

vaiski75 29.11.2009

  • 0
knoivari wrote: Siis mun kohdalla homma menee niin että jos kaikki kisat ajetaan jatkossakin klo 18 en osallistu sarjaan. Jos kisat ajetaan vanhaan malliin klo 19 osallistun sarjaan mutta en kyllä jää odottamaan mitään äänestys tuloksia jokaisen kisan kohdalla.
Laitoin tuonne foorumin puolelle aihetta koskevan kysymyksen ja ei todellakaan äänestetä asiasta ennen jokaista kisaa.. Halutaan tehdä ajankohta millon kaikki pelaajat mahdollisesti pääsisi ajamaan..
TehBigBunny

TehBigBunny 29.11.2009

  • 0
Vitsillä mie tuon laitoin :( Meinasin siis että siirretään aikaa.
vaiski75

vaiski75 29.11.2009

  • 0
TehBigBunny wrote: Vitsillä mie tuon laitoin :( Meinasin siis että siirretään aikaa.
Ymmärsin kyllä.. :) Huonona päivänä tulee huonoa tekstiä täältä..

Write a post

Sign in to post a post.