- 0
Forum - Finnish Racing League
F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot
Aika mielenkiintoista,että on vaihtoehtoja mutta silti otetaan vain paria autoa käyttöön.
- 0
Mutta hyvin on kuitenkin edustettuna molempia malleja Hondalta ja Seatilta. Kivasti lisäväriä muista merkeistä, ne kuitenkin meiät pieksää :D
- 0
Niillä ajetaan mitkä kulkee.
- 0
PetuK wrote: Niillä ajetaan mitkä kulkee.Itse päädyin Hondaan täysin fiiliksen ja ulkonäön takia. Muuten olisin ottanut tuon Euroopan version, mutta kun se etupuskuri on TAUTISEN ruma :D Ja olenhan ma kivenkova HONDAMEES!!!! :D
- 0
Team ÄFFÄRCEE jr.
07 Peugeot 207 rc
Teho: 184kw
Vääntö: 335nm
- 0
RaabForRehab wrote: Itse päädyin Hondaan täysin fiiliksen ja ulkonäön takia. Muuten olisin ottanut tuon Euroopan version, mutta kun se etupuskuri on TAUTISEN ruma :D Ja olenhan ma kivenkova HONDAMEES!!!! :D(vrt. Jari James, joka on KAARAAOOKEMEES!!!!)
- 0
IL3 wrote: (vrt. Jari James, joka on KAARAAOOKEMEES!!!!)ja mie oon Ferrari mies! Ja schimanski on Tapparan mies?
- 0
villek00 wrote: ja mie oon Ferrari mies! Ja schimanski on Tapparan mies?Eiku Hullu Miäs !
- 2
Taidan olla uhka rohkea ja ajaa OOPPEELLILLA
- 0
WTF cruising
Auto: Honda Civic Type-R
Teho: 196 kW
Vääntö: 239.6 Nm
- 0
Injen Racing
Auto: Seat leon cupra 03
Teho: 189Kw
Vääntö: 314,8Nm
- 0
Pipopäät(TBA)
Auto: VW Golf MK5 2006
Teho: 183 kW
Vääntö: 348,2 Nm
- 0
TEAM ÄFFÄRCEE #313
Aato: Peukeutti 207 RC
Teho:177kW
Viäntö: 322.2 N-m
- 0
Team Armor All / Arctic Works Racing Team
Auto: Honda Civic typeR-07
Teho: 174kw
Vääntö: 226.8
- 0
WTF Racing
Auto: Honda Civic typeR ´07
Teho: 196kW
Vääntö: 239,6Nm
- 0
TRD xMR GREYx wrote: Hound Dogs Racing Honda Civic Si Coupe `06 Teho:183kw Vääntö:234,8N-m Kaikilla kuskeilla samat arvot.MÄNIZMENTILLE TIEDOKSI: Me tiputettiin koneen tehoja siitä mitä siellä listauksessa on missä on kaikkien autojen ja kuskien tiedot, viittisittekste korjata oikeaksi ennen kisaa, ettei tule sanomista jälkikäteen. Kuskit: Capo26RS #26 Hissikuilu #30 TRD xMR GREYx #34
- 0
TEAM ÄFFÄRCEE #93
Pug 207 RC
222 kW
370.4 N-m
- 0
Capo26RS wrote: MÄNIZMENTILLE TIEDOKSI: Me tiputettiin koneen tehoja siitä mitä siellä listauksessa on missä on kaikkien autojen ja kuskien tiedot, viittisittekste korjata oikeaksi ennen kisaa, ettei tule sanomista jälkikäteen. Kuskit: Capo26RS #26 Hissikuilu #30 TRD xMR GREYx #34Korjattu :)
- 0
Mä ajan nyt loppujenlopuksi yksin. Päivitän ton hondan koneen tiedot kohta..
- 0
hookkis112 wrote: Mä ajan nyt loppujenlopuksi yksin. Päivitän ton hondan koneen tiedot kohta..Mut se on eriasia sallitaanko sun vaihtaa enää :D