- 0
Forum - Finnish Racing League
F3SM Kausi 2 - Tallien tiedot
Kivasti runttaat ainakin kolme kaveria ekassa mutkassa.
Rispektiä haet.
Kivasti.
- 0
Muutokset / uudet osallistujat päivitetty tietoihin.
- 0
hulluseon wrote: Nääh.Lähen testi mielessä loppu kauteen kun noi viikonloppu hommatkin loppus kokonaan. Saas nährä millanen liikkuva shikaani mä oon tuolla ratalla.komNYT NIPSU SUUTTUU!!! :)
- 0
Schimanski76 wrote: NYT NIPSU SUUTTUU!!! :)Minkä takia suuttuisin? :D
- 1
Nyt mä laitan tän tänne ennekuin unohtuu.
Teho:258kw
Vääntö:466,9Nm
- 0
PI 467
Teho: 189kW
Vääntö: 230,8Nm
- 0
ÄFFÄRCEE #93
Pienen pieni tiputus, PI muuttumaton.
215 kW --> 215 kW
359.0 Nm --> 358.0 Nm
- 0
Teho: 182 kW
Vääntö: 237,3 Nm
- 0
-P
- 1
Niin.. mulla siis tippu tehot ja nyyttonit... se vaa ei jostai syystä edes itselleen replyämällä noussu tänne viimeisiin viesteihin, eli tos tokavikalla sivulla noi mun uudet arvot :D
- 0
Indiana Hopo wrote: Nyt mä laitan tän tänne ennekuin unohtuu. Teho:258kw Vääntö:466,9NmJätkäl teho kasvaa, mulla pienenee :D
- 0
DarkWarjo wrote: Niin.. mulla siis tippu tehot ja nyyttonit... se vaa ei jostai syystä edes itselleen replyämällä noussu tänne viimeisiin viesteihin, eli tos tokavikalla sivulla noi mun uudet arvot :DHyvä kun huolehdit. Oli siellä "lainatussa" niin oli mennyt ohi. Nyt on hanskattu. e: oho, väärä profiili. No ei se mittäsn.
- 1
Suzukan tuomat "muutokset":https://spreadsheets0.google.com/ccc?key=tll7cdV8CZL-EzuUMezZPuQ&hl=fi
- 1
Eiks mul pitäis tulla 459 eikä 455 :(
- 0
Vally85 wrote: Eiks mul pitäis tulla 459 eikä 455 :(Kyllä. Erhe korjattu. Ei ole nuo yhteen- ja vähennyslaskut aina niin helppoja näköjään.
- 0
Missä minun PI lisäykset on?
//Indiana Hopolla näköjään.
- 1
PI459
Teho 189kW
Vääntö 230,7Nm
Ei ruovi niin helpolla kun vääntöä laskettu 0,1Nm ;)
- 1
RaabForRehab wrote: Arctic Works Hangover Auto: Civic Si Coupe Teho: 177 kW Vääntö: 227 NmSamat Motegin ja Suzukan jälkeen.
- 1
Ilmoitelkaahan muutkin, jos ilmoiteltavaa on. Ihan vaan ettei sitten tartte alkaa nillittää moisesta. Kiitos.