- 0
Forum - Finnish Racing League
F3SM Kausi 2 - harjoitusaikoja
No kuhan et hirveesti kovempaa enää mee.
- 0
Lutis wrote: No kuhan et hirveesti kovempaa enää mee.No joo,mut kaikkihan nyt jo tietää ettei tommosii kierroxii voi ajaa koko ajan kisas. Toivon et pystyn antaa vähän kovempaa vastusta.
- 0
Se on kyllä totta. Tulee siihen kisaan yleensä vähän lisää varovaisuutta ja sähäläämistä.
- 0
1:49.100.. Tosta paranee varmastikkin vielä 1:48.4xx paikkeille..
- 0
dcftinti wrote: 1:49.100.. Tosta paranee varmastikkin vielä 1:48.4xx paikkeille..Ja aika-ajoissa 1:50.xxx ??? ;)
- 0
Viel onnistuin nipistää vähän 1:47.8
Leadullekkin sain ajan 1:47.921
- 0
RaabForRehab wrote: Ja aika-ajoissa 1:50.xxx ??? ;)Toivon että ei :D Kunhan tarpeeksi vaan sahaa tota niin saa rytmin päälle :D
- 1
Hitto kun ei o kerenny reenaan... joten MARS bugattille. käyn kellottaa itteni viimeseksi :D
- 0
1.54.xxx pah.
- 0
Pääsiin äsken Bugatilla 1:47.8
Ei se kyllä enää ihan helpolla tullut.
- 2
Tulee vaan huono mieli kun tässä topicissa käy.
- 0
Näinpä. Lutis ja Grey vie PI-pudotuksesta huolimatta. 1:48.4xx taisin saada haamuna. Tyytyväinen oon jos saan aika-ajossa puhtaan kierroksen alle 1:50.xxx. Toble paukkuu tällä radalla herkemmin kun millään muulla.
- 0
Mä saan 1:49.0xx! Millä vitulla te noita ajatte!? PI-pudotus on pilannut koko auton jo..
- 0
dcftinti wrote: Mä saan 1:49.0xx! Millä vitulla te noita ajatte!? PI-pudotus on pilannut koko auton jo..Kyllä me saadaan siirtyä FRC-eläkeläisiin jo, uudet tuulet puhaltaa ja lujaa puhaltaakin :D
- 0
RaabForRehab wrote: Kyllä me saadaan siirtyä FRC-eläkeläisiin jo, uudet tuulet puhaltaa ja lujaa puhaltaakin :DLoppukaudesta kivasti Lutista kierroksella ohitellaan kun sillä on PI 445 ja meillä PI 515 ... kivasti ohitellaan ! ... unissamme.
- 0
Jep,siltä näyttää :D
- 0
Lutis wrote: Pääsiin äsken Bugatilla 1:47.8 Ei se kyllä enää ihan helpolla tullut.Loistavaa!!!Toivottavasti saadaan kunnon väännöt päälle. Ajoin just törkeen haamun 1:47.6xx
- 0
1:48.988 tuli :D
- 0
Pistetääs motegii aikavertailu käyntii. Paras oli 1.31.008 mut perusajat oli siinä 1.31.5-9 paikkeilla.
- 0
Kokeilin vähä uuden PI 456 pudotuksen kans Motegi Westiä.Ihan kiva 1:30.187