- 3
Forum - Finnish Racing League
F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja
Eli jos haluat omia harjoitusaikoja viikottain julkaista täällä niin antaa tulla vain. Nyt kun kauteen kuitenkin on vielä hieman aikaa, niin ilmoittakaa aikojen mukaan myös rata, helpottaa vähän niiden tutkailua, ei tarvi ihan arpapelillä mennä. Tai voihan sen kiusallaan jättää ilmoittamatikin :D
- 3
Ostin Nürre GP:n ja ajoin noin 10 kierrosta. Ajaksi sain 1.53:2xx. En tiä onko hyvä, mutta sen voin sanoa, että rata ei sovi mun autolle. Liikaa hitaita mutkia, jotka on älyttömän vaikeita mun autolle. Nopeat mutkat on parasta, mutta autosta uupuu sitten huippunopeutta, joten ei sovi sinnekään... =P
- 0
1.52:009 on nyt paras aika. Miksei muut ilmoittele? Haluan tietää onko toi hyvä aika!
- 0
Itellä paras tällä hetkellä 1:52.6xx ja uskoisin et se tosta vielä paranee kuhan saan auton säädettyä.
- 0
1.53:761. Emmie pääse lujempia.
- 0
Joku 1.53:xxx tuli kun säätelin ja testailin autoa.
- 0
En saaanut lähellekkään noita aikojaa.
- 0
Mäkin kävin koittamassa vähän jokaisella eri kilpuriehdokkaalla. Viperillä heti 1:54, muilla tommosta 1:57 aikaa, en edes yrittänyt säätää autoja. Kyl on ajo hukassa pitkän tauon jälkeen =D
- 0
Hmm, pikku säätöjä ehkäpä pitää vielä tehdä, jos vaikka paranisi. 1:52.942 viimeisin nopea, hitaista ulos tulo hivenen hakusessa, dorifto tyyliä liian paljon havaittavissa.
- 0
Capo26RS wrote: Mäkin kävin koittamassa vähän jokaisella eri kilpuriehdokkaalla. Viperillä heti 1:54, muilla tommosta 1:57 aikaa, en edes yrittänyt säätää autoja. Kyl on ajo hukassa pitkän tauon jälkeen =DHeh, mulla teki tiukkaa päästä edes alle 2minuutin.
- 0
Kävin nykäseen 2:00.xxx
rata tosin oli Suzuka... jostain syystä väittää offlinetilassa ettei ole tota gp:tä mul.. prkle.
- 0
1:52.622
- 0
Silverstone GP 1:45.1xx
- 0
Nyrre GP 1:51.990
- 0
Road Americaa kävin tesmailemassa kun ei vielä tota Nyrre GP:tä löydy. Pikaset 8 kierrosta ja aika 2:00.195.
- 0
Suosikki Suzukalla kuusi nopeaa pikku nousukkaassa 1:57.742 Humalissa pitäs ajaa kai kaikki kisat kun tuntuu sen verta hyvästi taittuvan
- 0
Pienen testinjälkeen 1:51.1 nurre GP:llä
- 0
TRD xMR GREYx wrote: Pienen testinjälkeen 1:51.1 nurre GP:lläSHIEEET.
- 0
Parannusta 1:50.293
- 1
TRD xMR GREYx wrote: Parannusta 1:50.293Ei ole hyvä tämä Hra Harmaa!