Ac3Way
23.08.2010
kirves wrote:
En tullut ekaan kisaan, mutta (lyhyehköissä) reeneissä Nyrre GP pb oli 1:53.675. Nyt kävin ajamassa ajolinjan kera Road Americaa (vihaan sitä rataa) jossa aika jotain 2:03.xxx. Säädöt on päin peetä ja ajo ei kiinnosta yhtään. Kaikki motivaatio on täysin kadoksissa. Miksi?
Forzan pelaaminen ei ole kolmosen aikaan enää kivaa. Kyllästyttää, en tiedä mistä sitä motivaatiota pitäisi kaivaa. Ei ainakaan treeneistä, koska se on täyttä pskskkaaa. Nyt loppui avautuminen.
Olet terävästi oikeessa, nyt huitaiset kivasti sen possun kahtia ja lyöt kanisterin lasolia kurkusta alas. (Vaiskin neuvo 2.11 osa III, ei mun)
jasamy
24.08.2010 (edit 24.08.2010)
No nyt rupes löytyy vähän itua tähän hommaan alle 2minuutin mentiin vaikka renkaat oli jo yli 30% kuluneet ja kun sai säätöjä vähän lähemmäksi niin totakin rataa oli ensimmäistä kertaa kiva ajaa
Nikde
24.08.2010
tepilobium wrote:
Niin nyt vaikuttas vähän höpö höpö jutuilta nämä. tämän mölinän innoittamana ajoin nissan #46 pi764 testimielessä heittosäädöillä jo neljännellä kierroksella 1:59.34x niin ei niissä nyt voi olla ihan monsteri eroja. viperiä en kokeile koska mudin kanssa ajeltiin niillä mukavia kierroksia ja molempien ajat oli siellä 2 kymmenyksen sisällä
Kiitos tästä! Ei tosiaan ole kuskin vika, jos saa säädettyä autostaan nopeamman usean tunnin testaamisella kuin perusmatti viiden kierroksen kokeilulla.
En väitä, että kaikilla autoilla pystyy ajamaan MR GREY:n tasosia aikoja, mutta ei ne erot nyt niin dramaattisia ole...
Nyt Road Americalle kokeilemaan omia resursseja ->
Pure Black40
24.08.2010
Kiva kun bemmillä yrittää (melkein) tosissaan ajaa niin tulee sellasta 2:05, mutta kun kokeili sen jälkeen possua säädöillä mitkä nyt oli, lämmittelykierroksen jälkeen tuli 2:01...
Pure ei tykkää, ei... :(
FINBULLET
24.08.2010
Mä sain Possulla 2:03....
Show hidden message
Pure Black40
24.08.2010 (edit 24.08.2010)
LORD HOPO wrote:
Mä sain Possulla 2:03....
Oikeesti?
Heittosäädöt, kylmät renkaat kierroksen alussa, liian aikaisia jarrutuksia, ylimääräistä sutimista...
Tulee tolla setillä jo kuitenkin ihan kohtuuaikaa, mutta VÄÄRÄLLÄ AUTOLLA, PERHANA!
E: hihi 4 peukkua jo alaspäin :)
E2: Tämän kommentin tarkoitus ei todellakaan ole loukkaava.
E3: Jos tunnet itsesi loukatuksi, keskustele asiasta oman keskisormesi kanssa. :)
FINBULLET
24.08.2010
Pure Black40 wrote:
Oikeesti?
Heittosäädöt, kylmät renkaat kierroksen alussa, liian aikaisia jarrutuksia, ylimääräistä sutimista...
Tulee tolla setillä jo kuitenkin ihan kohtuuaikaa, mutta VÄÄRÄLLÄ AUTOLLA, PERHANA!
Oikeesti.Kun on tarpeeksi paska kuski niin saa tommossia huippuaikoja.
Hookkis
24.08.2010
Testasin 4 kiekkaa.. 2.00.522. Kyllä se siitä kun ajelee tässä vielä. Turhan nopeita autoja vaan omaan makuun.
zattwy
24.08.2010
Voi vithu teidän kans,2.03,2xx .....joo hyvin ajettu, voisko joku heittää mulle n.s heittosäätöjä.
nitzan 3 kyseessä. Vithu heittosäädöillä.ÖÖÖ-loppi kutsuu.
Taidan lähtee kalalle vai kaljalle,erkele.
Capo26RS
24.08.2010
Samoilla säädöillä yritän näköjään täällä kun ekassakin. Tai no vähän keulaa tiputin. Ja kutosvaihteen otin käyttöön.
02:01.121. Kyl mä epäilen, että pääsen 2:00 aikoihin kunhan opettelen vähän lisää ajamista.
DarkWarjo
24.08.2010
Capo26RS wrote:
Samoilla säädöillä yritän näköjään täällä kun ekassakin. Tai no vähän keulaa tiputin. Ja kutosvaihteen otin käyttöön.
02:01.121. Kyl mä epäilen, että pääsen 2:00 aikoihin kunhan opettelen vähän lisää ajamista.
Ajamisen opettelu ajokisoissa on muuten erittäin hyödyllistä :)
tarviis opetella itekki prkle.
Eeegac
25.08.2010
Uudet tunet alla ja aika parani hieman.
2:01.610
Hidasta silti, saas nähä kerkeekö sitä kisailemaan sunnuntaina ku pitäis perkele verhoja laitella kiinni.
FINBULLET
25.08.2010
Mä oon hitain mies radalla.
Nikde
25.08.2010
n. 20 kierrosta treeniä/säätöä tuotti ajan 1:58,7xx
Autosta tuli ainakin paljon vakaampi. Nyrren jäljiltä joutu takavakaajaa kirrailemaan ja camberia lisäämään taakse, rengaspaineita vähän tiputella ja välitykset myös hitusen pidemmät. Kutonen laulaa kyllä melkeen tappiin mulla.
Capo26RS
25.08.2010
No niin, 2:00.696, tulee tostakin vielä tippumaan kun rupes ruosteet rapisee loman jäljiltä pois äijästä.
DarkWarjo
25.08.2010
LORD HOPO wrote:
Mä taidan viel vähä hitaammin mennä :)
deroits
25.08.2010
LORD HOPO wrote:
Mä oon hitain radalla.. Aika 2:4.xxx