- 7
Forum - Finnish Racing League
F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja
Ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei... Testirajoituksia ? Nyt alkaa mennä totiseksi.
Ei mikään ole koskaan reilua jollei pärjää, aina on valitettavaa.
Warjo laitellut hyvän viestin tuossa vähän ylempänä !
Runkkarin viestiin yläpeukun samantien laitoin.
Edit: Esim itsekin saan Viperiä kokoajan nopeammaksi, paremmaksi ohjattavaksi ja muutenkin opin ajamaan paremmin sillä. Kieroksia on varmaan n.150 yhteensä takana.
Ei ne mistään taivaasta putoile säädöt tai edes ajotaito. Harjoittelua harjoittelua...
Edit2: Mie ainakin nostan Greylle hattua meinaan kun pystyy noin perkeleen lujaa ajeleen !
- 6
Mitään testirajotus shaibaa.
- 9
Hankkikaa elämä saatana :D Kannattaa viillellä ranteet auki, jos ei satu vauhti riittämään kärkiporukoille :D Minullekkin tämä sanottiin aikoinaan monia kertoja, "TÄMÄ ON VAAN PELIÄ!!"
- 0
- 3
Ei oo reilua…
VAADIN että Greylle asetetaan testikielto jolloin hän saa ajaa vain max. 50kierrosta testiä/osakilpailu rata nykyisen 100-300kierroksen sijaan.
Kivasti testirajoitukset ois paikkallaa.
Ei olla aivan samalla viivalla jos muut testaa 5-50kiekkaa ja yksi satoja kierroksia…. so sick
Ilmaista tuunausta halukkaille
TRD xMR GREYx 31.03.2010 (edit 31.03.2010)
Elikkäs tarkoituksenani on tarjota säädöt ilmaiseksi niille jotka eivät jaksa/osaa itse,tai törmäävät ongelmaan jota eivät pysty ratkaisemaan.
Yhteyden otot joko liven kautta tai privana kiitos.
Huom! Korkeintaa 4 asiakasta kerralla.
Spessut: AWD,MR,FWD sekä R autot.
- 0
TRD xMR GREYx wrote: Ei oo reilua… VAADIN että Greylle asetetaan testikielto jolloin hän saa ajaa vain max. 50kierrosta testiä/osakilpailu rata nykyisen 100-300kierroksen sijaan. Kivasti testirajoitukset ois paikkallaa. Ei olla aivan samalla viivalla jos muut testaa 5-50kiekkaa ja yksi satoja kierroksia…. so sick Ilmaista tuunausta halukkaille TRD xMR GREYx 31.03.2010 (edit 31.03.2010) Elikkäs tarkoituksenani on tarjota säädöt ilmaiseksi niille jotka eivät jaksa/osaa itse,tai törmäävät ongelmaan jota eivät pysty ratkaisemaan. Yhteyden otot joko liven kautta tai privana kiitos. Huom! Korkeintaa 4 asiakasta kerralla. Spessut: AWD,MR,FWD sekä R autot.Ja veikkaan et toi 4asiakkaan rajotus ei koske niitä ketkä haluaa #45 porschen säädöt sm:ään. koska nehän sulla on aika hyvin jo valmiina aina :D
- 0
DarkWarjo wrote: Ja veikkaan et toi 4asiakkaan rajotus ei koske niitä ketkä haluaa #45 porschen säädöt sm:ään. koska nehän sulla on aika hyvin jo valmiina aina :DNäin on asia laita
- 0
Motegi on kiihdytä jarruta rata. Jos vain pystyy aukaisemaan kaasun tarpeeksi nopeasti mutkista ulos tullessa, saa hyvän kierroksen. Ja viimeinen mutka yhdistelmä on paikka jossa voit pilata 1:49 alkusen kierroksen ja seuraavankin.
- 2
Ei se kuulkaa ole Greyn oma vika jos se on niin prkl kova kuski!
- 1
villek00 wrote: Ei se kuulkaa ole Greyn oma vika jos se on niin prkl kova kuski!Nih, se on Villen vika!!! Lynkkauspartio liikkeelle Hyvinkään suuntaan ;)
- 0
TeroKortelainen wrote: Nih, se on Villen vika!!! Lynkkauspartio liikkeelle Hyvinkään suuntaan ;)Antaa tulla vaan! Mä tarjoon niille olutta ni unohtuu se vihasuus xD
- 0
Mutta kun mä en juo olutta?
- 1
Nääh, ei pysty parempaan. Tuohon 1:50.7 - 1:51.4xx välillä ajat pyörii ilman tyhjän jauhamista. Minen ossoo siätee tätä halavatun luisupulukkoo yhtään paremmaks.
Ja kirves mä juon vaan kirkkaita tai sitten 8,5 lonkeroa.
PS. ponu on parasta
- 0
Jaahas, ihme äärilaita kokeiluja pyöränkulmien kanssa ja aikaa saatiin nipistettyä taas pikkasen pois, samalla auto alko käyttäytyy vähän vakaammin. Nyt 1:49.229 silmät ristissä... Grey, mulle saa lähettää niitä #45 possun säätöjä ni vois ihmetellä saako niillä ihmeitä aikaan vai pitäskö opetella vaan ajamaan :D
Joteki tuntu välillä, että iha sama mitä säätää ni vehje on vaan samanlainen puskukelkka kun kaasua alkaa avaamaan... Hitaat mutkat joutuu ajaa kaasua pumppaillen että paska kääntyy, eikä täällä kyllä mitää muuta oo ku hitaita mutkia :(
- 1
Kävin hitaasti vetämässä 10 kiekkaa 1:52.772.
Ja näyttävät heittäneen kirveen alennusmyyntiin telvisiomainoksissa.
- 0
pitäsköhän tuota grein säädöil treenata koko ens viikko vaa twin ringiä.... ois tuo lomaki...
veikkaan et vaik vetäsin niil sen säädöil sen 1000kierrosta niin en pääsis a-loppiin :D
- 1
ETCC.ssä alkaa uusi sarja autoksi sattui tuo ¤45 Porsche joten kävin kokeilemassa myös Motegissa, tokalla kierroksella tuli jo oma paras :D
Tanan Datsuni liukupashapulkka !
- 0
Ei jumalauta bunny mikä aika mugelloon Varpilla oikasit puolet radasta.
- 0
Voi VITTU kävin koittaan testitrivellä 45 possulla ja joha repes 1:50.9xx
Veti kirveet mieleen VITUTTTAAAA
- 0
ruusut ei kulje