- 0
Forum - Finnish Racing League
F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja
Mä sain 1:53.145, mut en oo montaa kiekkaa vielä kokeillu.
- 0
TRD xMR GREYx wrote: Tässäpä teille hieman pähkäiltävää. Pitkän testi jakson jälkeen saadaan ajaksi... Niin?Miettikääpä sitä vähän koska en kerroItse sain alle 10 kierroksen kokeilulla 1,49,9 ja tosta lähtee varmaan vähän reilu sekuntti pois(ehkä) niin veikkaan greyn ajaneen 1.47.1XX
- 1
1:50.988 Buu-Huu
- 0
Täähän vaikuttaa mielenkiintoselta, hullukin kärkikahinoissa tolla ajalla toistaseks :D
- 1
35 kiekkaa testiä ja 1:48,7xx
- 6
AJfin wrote: 35 kiekkaa testiä ja 1:48,7xxTällä hetkellä näyttää siltä että teen warcryit kyseisessä kisassa. Aika-ajon jälkeen huomaan joutuvani B-Finaaliin lähden suu mutrulla kebabille enkä aja kisaa.
- 2
Mitä tää niin kun meinaa? Onko Motegi sittenkin se minun uusi suosikki ratani?
- 0
Alkaa vähän löytyy säädöt ja ajolinjat kohdilleen. 1:50.415.
/Parannusta
- 2
djrunkkari wrote: Tällä hetkellä näyttää siltä että teen warcryit kyseisessä kisassa. Aika-ajon jälkeen huomaan joutuvani B-Finaaliin lähden suu mutrulla kebabille enkä aja kisaa.Vitsi,vitsi.. älkää poijjaat hermostuko. En oo vielä edes käyny testaamassa :D
- 2
AJfin wrote: Vitsi,vitsi.. älkää poijjaat hermostuko. En oo vielä edes käyny testaamassa :DJos toi pitää paikkansa niin ärrinmurrinilkgfhkj.h. Noita ei sitten yhtään lisää.
- 2
Totuus vauhdista esiin PB 1:48.4
- 3
Toiset kusettaa tällä aikaansa ylöspäin ja toiset taas alaspäin. Mihinkä enää voi luottaa kun äffäärceen virallisessa harjoitusaika topicissakin jo kusetetaan :-(
- 2
kirves wrote: Kävin nopeasti testaamassa, eli tarkalleen viisi nopeaa = 1:52.xxx. Miksi Grey ei johda minua yhdeksällä sekunnilla?se testas nyrree
- 3
1.51.004 kivasti, kiitos ;)
- 1
Itellä vauhti tyssäs kyllä tuohon 1:50 tasan kieppeille. Nappikierroksella pääsis lähelle 1:49 tasaa, mutta ei semmosta haamukierrosta pysty loihtimaan :D
- 3
Greille laitetaan kirves selkään, tasoituspainoksi.
- 5
AJfin wrote: Ei olla aivan samalla viivalla jos muut testaa 5-50kiekkaa ja yksi satoja kierroksia.... so sickEikös toi ole ihan jokaisen oma asia miten paljon ajaa? Suurin osa täällä varmaan käy töissä tai koulussa ja harrastaa vähän muutakin elämää. Mä oon itse ajanu vaikka kuinka paljon mut en mä tuu yhtään nopeemmaks, toisin kuin harmaat ukot.
- 1
Capo26RS wrote: Eikös toi ole ihan jokaisen oma asia miten paljon ajaa? Suurin osa täällä varmaan käy töissä tai koulussa ja harrastaa vähän muutakin elämää. Mä oon itse ajanu vaikka kuinka paljon mut en mä tuu yhtään nopeemmaks, toisin kuin harmaat ukot.Muistaakseni myös Grey kävi töissä jne. sehän on tosiaan aivan oma valinta mihin elämässään panostaa. Jos haluaa Greyn voittaa niin sehän tarkottaa vain sitä että pitää ajaa enemmän ja tosissaan ja vielä ois hyväksi myös se että jotenkuten osaa :D
- 15
AJfin wrote: Ei oo reilua... VAADIN että Greylle asetetaan testikielto jolloin hän saa ajaa vain max. 50kierrosta testiä/osakilpailu rata nykyisen 100-300kierroksen sijaan. Kivasti testirajoitukset ois paikkallaa. Ei olla aivan samalla viivalla jos muut testaa 5-50kiekkaa ja yksi satoja kierroksia.... so sickpäivän paskin viesti.