- 0
Forum - Finnish Racing League
F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä
Tulleeko nelejäs kaus ?
- 0
Toivotaan :D
- 0
Pakko!
- 0
HOITO!!
- 0
Ei taida alkaa tämän vuoden puolella? :|
- 0
djrunkkari wrote: Ei taida alkaa tämän vuoden puolella? :|Joskus alkuvuodesta varmaan ois aika passeli, joku parin kuukauden tauko ois mun mielestä ihan passeli kausien välillä.
- 0
Juu ja jos tulee useita eri autoja niin testiä ehtii ajamaan.
Mikäli tulisi yhden auton sarja niin auton 'julkaisua' voi huoletta siirtää.
- 5
yhden auton sarja olis jepaa. Ei tulis ainakaa itkemistä autojen epätasaisuudesta :DD
- 0
Tossa on kyllä pointti, vaikka mun mielestä on aika turha itkeä kun sen auton saa kuitenkin ihan ite valita. Tosin jos on vaan yks auto ilman suurempia säätömahdollisuuksia ni sillon se paska auto on ainakin kaikille sama, ei siinä voi sitten syyttää ku itteänsä.
- 0
Milläs mä sitten valitten paskimman auton, jos puuttuu mahdollisuus valita?
- 1
No meillä oli se kausi sillä 370Z:lla.
Sitä ei liene kellään ikävä.
- 1
raabuskan lemppari
- 0
En tavannut tätä tatsunia ikinä. En voi tietää.
Mutta miksipä ei, yhden auton sarja nimittäin.
- 0
Mitäs mieltä porukka on, mikä oli paras kausi Forza 2 aikaan?
- 0
Porcshas Cuppit, eikös siellä ollut jotain kivoja biilejä missä oli koriosien valinta aika rajallista..
Tuli vain mieleen..
Korvaan sattuu ja janottaa, en siis ole raskaana..
- 5
TehBigBunny wrote: No meillä oli se kausi sillä 370Z:lla. Sitä ei liene kellään ikävä.!http://papunet.net/tietoa/fileadmin/kuvat/kuvapankki/koulu/luokkahuone/viittaa2.jpg!
- 0
Useamman auton sarjassa menee idea jos mukana on autoja jotka ei oikeasti ole kilpailukykyisiä muita autoja vastaan.
Onnistuneena sellainen vaatii kovaa ennakkotestausta ja autojen tasapainottamista.
// Kajaani tekee kohta alapeukku enkat ...
- 0
TehBigBunny wrote: // Kajaani tekee kohta alapeukku enkat ...Ei taida voittaa Eeeeeggan ennätystä xD
- 1
Se missä ajeltiin Supelautolla oli aika hyvä.
Meillä oli TVLLÄ !