F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä
Show hidden message
Eeegac
16.11.2010
Jätän nää vaa tähän.
!http://cache-02.gawkerassets.com/assets/images/9/2010/09/photo011a.jpg!
!http://cache-02.gawkerassets.com/assets/images/9/2010/09/photo11a.jpg!
!http://cache.kotaku.com/assets/images/9/2010/09/image04a1.jpg!
!http://cache-02.gawkerassets.com/assets/images/9/2010/09/photo13a.jpg!
vaiski75
16.11.2010
Eeegacci sai mut itkemään..
Pure Black40
16.11.2010
Vortsa nelosta ja vähän äkkiin!!!
S**t*n* GT masennuttaa PRKL....,
TehBigBunny
16.11.2010
Sitten vasta itkettää kun noilla joutuu 'ajamaan'
djrunkkari
16.11.2010
El PiNk DeViL wrote:
Mun ennätyksistä puhumattakaan :D
mun ennätys yhes päiväs on 20-30 alapeukkua
RaabForRehab
17.11.2010
Raabi täten ilmoittaa vetäytyvänsä SM-Sarjan tulevista kausista. Tämän kauden aikana loppui motivaatio oikeastaan koko peliin ja kun tallikaveritkin hurmasivat osallistumisprosentillaan, niin eiköhän ole aika lopettaa ja antaa tilaa nuoremmille ja nopeammille kuskeille.
Forzan parissa varmasti tavataan satunnaisesti, mutta alkaa muu "elämä" viemään enemmän ja enemmän aikaa niin pelaaminen jää huomattavasti vähemmälle kuin parin kolmen viime vuoden aikana.
On ollut hupaisaa, siitä kiitos kaikille kilpakumppaneille!!! :)
djrunkkari
17.11.2010
MUGELLO :'(
TeroKortelainen
17.11.2010
... samoin Lempäälän Lusmu hiljenee about lopullisesti Forzailun suhteen, kun ei vaan aika riitä. Nyt saa mennä kulta-Live vähäksi aikaa jäähylle, kun se on katkolla ensi viikolla. Ylimääräinen 12-kk kortti on ollut jo vuoden päivät jemmassa, mutta se odottakoon parempaa saumaa...
Mahdollisesti lähiaikoina törmäillään joidenkin kanssa GT5:n parissa. Sitten kun se joskus oikeasti julkaistaan ;)
RauhaMees
25.11.2010
Entäs jos ajetaan kausi Lotus 2-Eleven:llä. se kääntyy ja kulkee hyvin.
TehBigBunny
25.11.2010
Mun mielestä ne sopisi paremmin johonkin minisarjaan.
Ne ei kästä yhtään osumaa.
MrD St Jimmy
25.11.2010
Voi olla että en seuraavaan SM-sarjaan taas osallistu, kun tulee joulu ja Carl on Duty niin siirryn varmaan pelaileen sitä klaanini kanssa.
Jää kuitenkin vielä nähtäväksi.
Ac3Way
25.11.2010 (edit 25.11.2010)
Jokkis täyttää hyvin vaatimukset tällä hetkellä, lauantai on parempi päivä kuin sunnuntai, jokkista pystyy ajamaan meikäläisen taidoilla pädillä ja jokkis on hauskempaa. No more Mr. Pipopää
e. Oikeasti mä sain fudut tallista ja erolahjaksi hienot maalit sekä 500.000 cr. VAI MITÄ VÄISKI!?
TehBigBunny
02.12.2010
Onx niinQ mitään ?
Julkaistavaa tietoa, aikaa jolloin tietoa julkaistaan, suklaatia ?
... vai pitääkö katsoa Wikileaksista.
hulluseon
02.12.2010
Jotain alustavaa höpistiin, lie oli Silverstonessa. Mutta kun en kuulu (kaikkien onneksi) tuohon mäzimenttiin, niin eipä siitä sen enempää.
hulluseon
21.12.2010
Niin onko päätetty mitään? Ajetaanko me kohta vaan Jokkista? Vai mennääx me hiakkalaatikolle ajaa neppistä? Mä voin tuoda lapion ja sankon, joku muu tuo kuormurin ja kaivurin.
Ei sen kummempia aamu sekoiluja, mutta ajellaanko me niillä nelikoilla vai nöy?
BlueMasto
21.12.2010
Jokkis on kyllä hauskaa, mutta olis kyllä kiva ajella sunnuntaisinki kilpaa. Viime kaudella oli tylsät autot! Semmonen kausi olis hauska että kaikki ajais samalla autolla ja autot olis just joku C-B luokkalaisia.
hulluseon
21.12.2010
Niin montas kisaa sinä ajoit viime kaudella?
Kyllä siellä väännettiin ihan tosissaan vaikka Possut ja Nissanit oli pää osissa. Esimerkiksi mun ja Alibozin vääntö ekassa kisassa oli helvatan viihdyttävää ajoa. Silverissä sain ajaa karkuun Olenkoa ihan tosissaan ja Road Americassa Warjon kanssa väännettiin viimeselle kiekille asti. Sunsetissa Puren kanssa ajettiin melkein koko kisa peräkkäin ja vaihdettiin paikkaa vaikka molemmilla oli viimesen päälle kappaleina autot. Plus muitten väännöt mistä ei ole tietoa.
Ja ite oon sitä mieltä että kolme neljä eri autoa. Itteensä siinä saa syyttää jos pärjää. Ja jotain mieluummin takavetosia, jotain A tai S luokkasia. Ilman säädettäviä siipiä.
kaijanen
21.12.2010
Antakaa ny jottai infoo
zattwy
21.12.2010
Montakohan todella aktiivista sm kamua olis liikkeellä tulevaan sarjaan????
Mä olsin!
kurppak
21.12.2010
Ei välttämättä kyllä tähän saumaan kannattaisi uutta SM-sarjaa pystyyn pistää. Ei liian hyvin FM3 ole jaksanut pitää kiinnostusta yllä. Ei vain tuonut mitään uutta verrattuna FM2:een.