THE FRC
20.08.2012
hulluseon wrote:
Top 10 kuskeille ne Drag renkaat kun niin kovasti niitä haluavat.
Kyllä tässä nyt taisi käydä niin, että kaikki saavat naattia niistä.
Jotain pientä uutta "täällä.":http://forzaracingclub.com/forum/12/1068/
savulohi
21.08.2012
THE FRC wrote:
Kyllä tässä nyt taisi käydä niin, että kaikki saavat naattia niistä.
Jotain pientä uutta "täällä.":http://forzaracingclub.com/forum/12/1068/
Kokeiliko ne onko nuissa pitoja S-luokkaan riittävästi ettei siipiä tarvihe?
^Sfori ku mie oon ihan huono ja laiska mänitzeri, huuteloimassa vaan täällä käyn. Mie yritän seuravalle kauvvelle vähän särmätä.^
Nipsuhuuli
21.08.2012
savulohi wrote:
Kokeiliko ne onko nuissa pitoja S-luokkaan riittävästi ettei siipiä tarvihe?
Mä kokeilin äsken ja auto tuntuu sen verran levottomalta, että siivet voisi tehdä hyvää.
djrunkkari
21.08.2012
Ei mikää järin mukava ajettava tämä Lotus.
Vaatii *jonki verra totuttelua*, Nipsulle jäätiin 1,5 sekkaa ekoissa vedoissa.
Nipsuhuuli
21.08.2012
djrunkkari wrote:
Ei mikää järin mukava ajettava tämä Lotus.
Vaatii *jonki verra totuttelua*, Nipsulle jäätiin 1,5 sekkaa ekoissa vedoissa.
Mun äskeinen viesti oli tosiaan huonosti kirjotettu, tää ei siis ollu mulle eka kerta vaan eilen vedin jo 10 kierrosta.
MrD St Jimmy
21.08.2012
Varmaan liikaa tehoja takana kun S-luokassa on?
Nipsuhuuli
21.08.2012
MrD St Jimmy wrote:
Varmaan liikaa tehoja takana kun S-luokassa on?
Juurikin näin. Tehoja vähentämällä tai siivet lisäämällä autosta tulisi luultavasti tasapainoisempi.
PetuK
21.08.2012 (edit 21.08.2012)
tut se mikään levoton oo, ku heittää säävvöt sinne päin :P
On sillä siis sahattu. Reisseillä aivan liian tylsä peli. Siipiä ei tällä kertaa tule.
Ja jos tuntuu levottomilta ni sitten -vedetään munat esiin- ne on sitä...
Nipsuhuuli
21.08.2012
Onkos kisakalenterista vielä tietoa? Kiinnostaisi käydä testaamassa sellaisilla radoilla joilla tullaan ajamaan ja hakea säätöjä.
PetuK
21.08.2012
Road America
Sunset
Infineon
noi nyt ainakin tullee.
bizarretrip
21.08.2012
Toivottavasti myös Sebring löytyy kalenterista.
hulluseon
21.08.2012
Nuo Drag-renkaat (joo, joo, toistan itseäni.) tappaa ainakin minun mielenkiinnon ihan kokonaan. No enpä minä aktiivisesti kyllä enää ajele, kuin itsekseni toisten haamuja vastaan.
Mutta jos muistan oikein niin tuolla kipolla on painoa 700 - 800 kiloa ja siinä on jotain päälle 200kilowattia ja renkaat joissa ei ole sivuttais pitoa. Ei kiitosta vain. Pikkuisen vähemmän tehoa tai jopa pelkästään reissi putki olisi ehkä riittänyt. Minun mielestä kyseinen kippo näillä vireillä on hivenen hankalahko tulokkaille, vaikka ei niitä täällä ole taas ollenkaan.
Pitkiä ratoja, kyllä kiitos oikeilla GT autoilla sekä toissa kauden sedaneilla, mutta Road America on jo pikkuisen liian pitkä Lotukselle, minun mielestä. Sebring olisi muuten helvetin hyvä rata, mutta viimeinen mutka on täysi paska, joka saa verenpaineen nousemaan kolmatta mittaria.
Ja se ns. menestys penalti, olenhan siitäkin jankannut jo jonkin aikaa, ettei sen tarvitse olla välttämättä renkaista tai tehoista pois, vaan niitä voidaan säätää sieltä lobby asetuksista. -5% pitoa pois edestä tai takaa taikka leikkaa tehoa, niin silläkin saa jo hieman lisämakua ajamiseen. Ei tälläkään autolla paljon yhden pykälän pudotus renkaiden leveydessä mitään merkitse. Nipsu tietty puhuu ihan asiaa, että sitten harmittaa hirveesti kun ei joka kerta ole podiumilla ja joka toinen kisaa menee huonosti, mutta onhan näitä tasoitus järjestelmiä ihan oikeissa sarjoissakin ( esim. SuperGT).
Äkkinäinen lukee tämän ja pitää katkeroituneen miehen tilityksenä ja vittuiluna managementtiä kohtaan, mutta totuus on ettei aina voi miellyttää kaikkia. Minua nyt ei vain miellytä nuo renkaat ja muut heitot ovat vain omia ajatuksia joita pyrin tässä nyt julkistamaan, kun noita on tullut nähtyä ETCC:n kisoissa, sekä joskus omassa pienessä päässä tullut joskus pyöriteltyä kun Jokkista johdin itsevaltiaan oikeuksilla.
djrunkkari
22.08.2012 (edit 22.08.2012)
Eilen viä toisen kerran kokeilin pikaisesti tätä autoa ja kyllä täytyy kompata hullua. En ole vielä race-renkaita kokeillut, mutta tällä hetkellä autosta voin sanoa, että on todella kamala *:D* Jos tällä autolla lähetään ajaan veikkaan, että osallistujat ovat aika vähissä .. Jossain toisessa autossa dragsit toimisivat varmasti paremmin.
THE FRC
23.08.2012 (edit 23.08.2012)
*TIEDOTUS*
Drag-renkaat pysyvät!
_MUTTA_
*Forza-aerot on lisätty autoihin pakollisiksi osiksi. Päivitetty sääntöihin.*
Myös alkamisajankohta on ja kilpailukalenteri ovat "nähtävissä.":http://forzaracingclub.com/forum/12/1068/
Storkki
23.08.2012
Missä se Road America?? :(
THE FRC
23.08.2012 (edit 23.08.2012)
Se nyt jäi sit kuitenkin pois. Turkkulainen jotain tuiskeessa kirjoitellut wanhan ajatuksen pohjalta :(
// eikä valitettavasti voi vetää pidempää kautta, kun sitten ei enää ennen joulua ehtisi ajamaan toista kokonaista kautta.
djrunkkari
23.08.2012
Oma osallistumisprosentti jää kyllä vaisuksi paitsi, jos *Dragnet* potkii mut pellolle tuolta Livegamersin turnauksesta.
No en muistele menneitä :D