Forum - Finnish Racing League

F4SM - Ennakko

Driver181

Driver181 06.09.2012

• 0
Haluaisko joku tulla reenaamaan mahdollisesti tänäi ltana?
KKNGS

KKNGS 07.09.2012

• 0
Nyt kyllä on tämä ymmällään, kattelin tossa noita kommentteja niin tuli mieleen että onko niitä pakollisia varikkokäyntejä yksi vai enemmän vai kenen?
djrunkkari

djrunkkari 07.09.2012

• 5
THE FRC wrote: * Pakollisia varikkokäyntejä ei ole kaudella 4.
Omasta mielestäni täysin ymmärrettävissä oleva lause.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 07.09.2012

• 0
MrD St Jimmy wrote: Voi tulla jänniä kisoja jos siinnittelee esim. Indianapolisessa yli 10 kiekkaa samoilla renkailla.
Mulla alkoi lipsumaan kunnolla juuri 10 kierroksen jälkeen, mielenkiintoista tulee kyllä !
Eeegac

Eeegac 07.09.2012

• 2
Prot tulee kyllä dominoimaan entistä vahvemmin tällä kaudella. Olen ajoissa jäljessä n. 6-8 sekuntia per kierros. Vitun nättiä! Ihana Lotus jne.
hulluseon

hulluseon 07.09.2012

• 0
Eeegac wrote: Prot tulee kyllä dominoimaan entistä vahvemmin tällä kaudella. Olen ajoissa jäljessä n. 6-8 sekuntia per kierros. Vitun nättiä! Ihana Lotus jne.
Noh noh, ei Lotus, vaan renkaat. Etenkin kuluneet renkaat.
Eeegac

Eeegac 07.09.2012

• 3
Ei vaan se kuski. Hyvät pärjää, paskat ei.
Eeegac

Eeegac 08.09.2012

• 0
!http://img7.imageshack.us/img7/3179/runkkaripyr2.jpg! Täältä se taas tulee.
Driver181

Driver181 09.09.2012

• 0
Voisiko Kisanjohto korjata tallini nimen? Uusi nimi löytyy ilmottautumis osiosta (: Ja numerolädkä ois kova sana kans..
Exami

Exami 10.09.2012

• 0
Enskauteen: Autot jotka kestää kontaktia!, ei muuta kiitos moi
hulluseon

hulluseon 10.09.2012

• 1
Exami wrote: Enskauteen: Autot jotka kestää kontaktia!, ei muuta kiitos moi
Damage limited tai ei ollenkaan.
Eeegac

Eeegac 10.09.2012

• 2
Motegia odotelles !http://i.imgur.com/uNxse.gif!
Pytzi

Pytzi 11.09.2012

• 0
Vois ainakin ens kaudelle minun mielestä tehdä muutoksen, että jos tipahtaa lobbystä kesken ajon (ei omasta tahdosta), saisi 50% oman lobbyn vikan sijan pisteistä. Tai sitten voisi saada jopa täydet oman lobbyn vikat pisteet tai odes vähän suuremman prosentin.
Driver181

Driver181 11.09.2012 (edit 11.09.2012)

• 1
Pytzi wrote: Vois ainakin ens kaudelle minun mielestä tehdä muutoksen, että jos tipahtaa lobbystä kesken ajon (ei omasta tahdosta), saisi 50% oman lobbyn vikan sijan pisteistä. Tai sitten voisi saada jopa täydet oman lobbyn vikat pisteet tai odes vähän suuremman prosentin.
^Super -ralli- Pytzi sääntö^
hulluseon

hulluseon 11.09.2012

• 1
Pytzi wrote: Vois ainakin ens kaudelle minun mielestä tehdä muutoksen, että jos tipahtaa lobbystä kesken ajon (ei omasta tahdosta), saisi 50% oman lobbyn vikan sijan pisteistä. Tai sitten voisi saada jopa täydet oman lobbyn vikat pisteet tai odes vähän suuremman prosentin.
How about no? Tästäkin jo aikaisemmin olen huudellut ja huutelen taas. A-lobbysta tippuu kaksi tai kolme kaveria ja ne saa sitten enemmän pisteitä kuin B-lobbyn maaliin ajaneet. Ei näin. Täyttä B-lobbyn kuskien silmään kusemista. Eli siinä järkässä kun tippuvat, niin sitä mukaa jonon perälle.
savulohi

savulohi 11.09.2012

• 5
Ajoa saitama. Koskee myös Hullia ja Skimmyä. ^NII^
hulluseon

hulluseon 11.09.2012

• 0
savulohi wrote: Ajoa saitama. Koskee myös Hullia ja Skimmyä. ^NII^
Mää sie ajamaan sitten kiviautoa minun puolesta kolmen tunnin yöunien jälkeen?
THE FRC

THE FRC 16.09.2012

• 0
Täytynee lagien jne varalle määrätä (varmaankin seuraavasta kaudesta alkaen) sellaiset aukottomat säännöt, jotka eivät jätä mitään peli-/reiluusvaraa tms. On koitettu vähän joustaa, jos esim. moni tippuu heti alkuunsa ja niin eespäin. Toki tähän on aina vaikuttanut osallisten määrä ja miten eka kierros on edennyt jne. Ainakin nuo tiukat säännöt olisivat sitten tasapuolista kaikille. Jotenkin ei vaan ihan niin tiukalle linjalle olis jaksanut lähteä, mutta ehkäpä se on kuitenkin tehtävä. Katsotaan nyt mihin tämä asia tulee päätymään...
djrunkkari

djrunkkari 16.09.2012

• 3
Lopullisen päätöksen restartista teki kuitenkin mänizmentin jäsen enkä minä. Olisi petukki voinut sanoo turpa kii runkkari ja lobbyyn sieltä :) Kukin tyylillään sanon. Itse en nikden asemas olisi tullut kysymään restarttia omien yhteysongelmien vuoksi *SHIT HAPPENS*. Mikäli ekassa mutkassa olisi ollut monen auton joukkokolari tai vastaavaa olisi kantani ollut toinen. Muistaakseni Forza 2 aikaan joskus otettiin restarttia tämmöisen asia takia. djmullkku kuittaa.
PetuK

PetuK 16.09.2012

• 1
Juu, mä tein "viimeisen" päätöksen perustuen siihen miten noita on aiemminkin pääosin pyritty vetämään. Ongelmahan näissä on eniten se, että jos kerran ottaa restartin ja sit tulee uuvvestaan samanlaista... koska lopetetaan? Mutta..katotaan ny...

Write a post

Sign in to post a post.