- 1
Forum - Finnish Racing League
F4SM - Ennakko
Ittellä ois tällätii idea :
- MAX 1600cc kone.
- Tehot suhteutetaan painoon kaavalla x ( jota en tähän kohtaa muista )
- Etuveto ( Ei konversiota )
- Sport renkaat ( Katulailliset sliksit ). Normi leveys
- Vakio voimansiirto & rasia.
- Kaaret ja race kevennys, street jarrut, race alusta. Ei roll barseja.
- Ei koriosia.
Periaatteessa repäsin tämän Vakio 1600 säädöksistä. Mutta tuo luokka on hyvä esimerkki tälläisestä "toiminnallisesta"' luokasta. En sitten tiiä miten tää toimis virtuaalisesti.
Ja katkeroituneet saavat haukkua lyttyyn jos on huono idea. Kiitos ja kuitti
- 0
Miä oon sillä kannalla notta etuvedot heitetään roskiin ja jotku vanhemmat takavedot alle esim. Volvo 242 tai MB 190E. Ja näissä vois olla alusta, voimansiirto ja renkaat aikalailla tapissa, että ois kaikille suht. helppoakin viedä sitä autoa.
Painonpudotus samantien racelle ja jos on ihan pakko ne dragrenkaat tunkea alle niin olkoon niin, mutta muuten konetta lukuunottamatta tapissa. Tietty konettakin voi vähän ruuvailla vaikka putkiston ja vauhtipyörän jne. muodossa.
Ja jos pitää mennä R3 puolelle niin sitten suosittelisin niitä Jaappanin GT-autoja, Subarua tai 350Z:aa, kun ovat ehkä helpoimmat ajettavat näistä kilpureista. Leveemmät gummit ja ruuvailua ja sitten jo nostetaankin kytkintä. Jos kolareita halajavat, notta näillä tappiin laitetuilla alustoilla ja renkailla homma menee liian helpoksi niin sitten tämän viestin voikin unohtaa samantien.
- 1
A-luokka on sellanen sopivan nopia, muttei mikään hiras kuitenkaa.
Joku levoton auto olis tähän tarkotukseen sellanen sopiva, mitä ei oo heleppoa hallita.
Tuo Punto oli yllättävän heleppo ajettava, mutta haluaisin lisää tehoo, niin olis vähä enemmän jäännitystä, että jos erehtyy lämäämään kaasun pohjaan väärään aikaa, niin se rankaasis kunnolla. Toisin ku nyt.
- 0
Yksi sana : Ei DRAGEJA. Vaikka nuo nyt niin "realistisesti" kuluvat nii niissä ei ole ollenkaan *SIVUTTAISPITOA*. Tottakai ne suoralla pitää mutta mutkissa ne on aivan karseet. Mutkissahan nuo on yhtä ku streetit.. Pelintekiöiden fakta.
- 2
Driver181 wrote: Yksi sana : Ei DRAGEJA. Vaikka nuo nyt niin "realistisesti" kuluvat nii niissä ei ole ollenkaan *SIVUTTAISPITOA*. Tottakai ne suoralla pitää mutta mutkissa ne on aivan karseet. Mutkissahan nuo on yhtä ku streetit.. Pelintekiöiden fakta.Mä kyllä tykkäsin DRAG renkaista, olivat tarpeeksi mielenkiintoiset ajettavaksi. Toki hitusen kääntäes kun erehdyt painamaan jarrua, niin perä lähtee alta jännän helposti...
- 5
Järjestäjä valittoo auton ja ei valitus oikeutta
^valinta ei kuitenkaan kaikkia miellytä, joten ajetaan sillä mitä annetaan^
- 0
Munmielestä tuo Fiuden on oikeen mukava ajettaja, mutta lisätehoo kaipailisin.
Mutta enskaudeksi sitte halutaan jotain muuta kuin etuveto Fiudeja.
- 0
hulluseon wrote: Viimeisen kerran tähän asiaan palaan nyt. LOBBY ASETUKSET. Katsokaa ja hämmästykää...Tarkotakko, että pitäisi testailla miten noi handicap asetukset toimii, jos on erilaisia autoja porukalla? Eipä noilla lobbyasetuksilla muuten voi hirveästi mitään enempää vaikuttaa ellen mä nyt jotain missannut. Ite ainakin tykkäsin etuveto Fiatista sen aikaa mitä kerkesin Tsukubassa ajella.Tosin ite pitäis näköjään oikeasti alkaa sitä nappikytkintä käyttää, kun suorilla ja muutenkin tulee ihan kivasti takkiin.
- 0
Minusta sillä ole mitenkään suurta merkitystä, mutta ainakaan minun ajotyylillä ei ole merkitystä ajatko Tsukuballa nätisti (40 kmh) vai lappulattiassa.
- 0
Kyllä ajotyylillä on jotain vaikutusta, ainakin edellisessä kisassa mulla ja dj:llä renkaat kulu eri tahtiin ja dj:llä tais kuluu vikalla stintillä renkaat nopeemmin ku ekalla. Examin ja Eegacin linjoilla kyllä hyvinkin pitkälti mielekkään kaluston suhteen. Tämmöstä kulta-ajan DTM tyylistä sarjaa on toivottu ja odotettu ja vatvottu jo pidemmän aikaa, please make it happen. Ei oo mitään parempaa vakioautokilpurii ku ton tapaset.
- 8
No miltäs kuulostaisi seuraavat kipot?
Volvo 850, Ford Sierra, Alfa Romeo, 190 Mersu, Audi S4, M3 Bemari.
Kaikki takavetoja.
- 0
Sata peukkua ja tikkari.
- 0
Niin ja jäi mainitsematta, notta eivät edes tarvitse mitään tasureita nämä härvelit. Tietty mitä mieltä on yleisö sekä managerit?
- 0
Jumankauta!!! Nuilla mennään.
- 0
850 aika laiva verrattuna noihin muihin, mutta mikäs siinä, ainaki on vaikiampi kolhasematta ohittaa.
- 0
Testi ilta, valitaan viis testattavaa autoo ja mietitään sitte mikä olis paras.
- 4
Kunhan dragsit jää pysyäkseen niin on jotain jännään nakkien suhteen. Oli mielenkiintoista ajaa Nikden kanssa rintarinnan ässämutkia läpi yli 65% kuluneilla renkailla :D
- 2
Joo vaikka ne renkaat huonot onkin niin tuovat kyllä oman lisämausteen hommaan. Autoo pitää ajaa iha erilailla uusilla renkailla mitä sitten taas kuluneilla. Itellä meni varikkokäynnin jälkeen pari kierrosta tottua siihen pitoon, käänsin kaikkiin mutkiin liian aikasin sisään ja kävin pöllyttää sisäkurvista moskaa radalle :D
- 0
Jännät nakit ja dtm. Mie oon mukana!! (no en oikeesti, ei mun netti anna)