TehBigBunny
23.02.2012
Mie en ole lainkaan -hyvä- aktiivinen ( eli ilmoittautukaa mänttigeriksi miun tilalle ) mutta mie ymmärsin notta ne penat olisi aina edellisen skaban pohjalta.
warcryFIN
23.02.2012
TehBigBunny wrote:
Mie en ole lainkaan -hyvä- aktiivinen ( eli ilmoittautukaa mänttigeriksi miun tilalle ) mutta mie ymmärsin notta ne penat olisi aina edellisen skaban pohjalta.
Niinhän sen haluaisi ymmärtää, mutta säännöissä puhutaan mestaruuspisteistä. Jos olet mestaruuspisteissä 5 parhaan joukossa, tulee rajoitettu auto. Niinhän tossa esimerkissä lukee. Joo olen nyt kivasti hiljaa. Avaan sitä rommia nyt. Parenee vanhetessaan, väiskiseni.
hulluseon
23.02.2012
9. PI -RANGAISTUKSET
Ensimmäisessä kisassa kaikille sallittu PI on 595. Seuraavissa kisoissa viisi (5) kärkikuskia ajavat alemmilla PI:llä. PI-sakko ei ole kertyvä vaan määräytyy aina kisakohtaisesti.
PI-sakot ovat seuraavanlaiset:
Sijoilla 1 ja 2 olevien kuskien maksimi PI on 560.
Sijoilla 3 – 5 oleville kuskeille maksimi PI on 570.
Esim. jos kahden kisan jälkeen olet pisteissä viides, niin ajat kolmannen kisan PI:llä 570. Jos sitten putoatkin kolmannen kisan jälkeen mestaruuspisteissä alaspäin, niin palautuu alennettu PI takaisin 595:een.
No kyllä minäkin sain saman kuvan kuin Sotaitku
THE FRC
23.02.2012 (edit 23.02.2012)
warcryltä hyvä huomio (tai ainakin luulen niin..en jaksanut lukea aivan kaikkea…).
Mutta siis, itse asiassa juuri tänään oli mietinnässä, että on tainnut jäädä tarkentamatta tuo PI-sakotus. Ja niinhän se olikin.
Nikde jotain oikeaan suuntaan taisikin huuvvella.
Mestaruussarjan pisteiden mukaisesti siten, että heti 2. kisan jälkeen katsotaan pisteistä kohtaa 6/7, jolloin esim. sijoitukset 20+1 ja 1+2 olisivat samanarvoiset. Tasapisteiden tilanteessa korkeammat sijoitukset määrittävät mestaruussijan. Tuloksilla 1+2 oltaisiin siis sijalla 1 ja tuloksella 20+1 sijalla 2, vaikka se 6/7-sarake samaa näyttääkin.
warcryFIN
23.02.2012
Asia selvisi. Kiitos mänizmentille.
djrunkkari
24.02.2012
Saatana äkkäsivät :DD hykertelin onnesta etten saa missään vaihees rankkuja :)
PetuK
24.02.2012
Ei siinä mitään äkkäämistä ollut muutakuin siltä osin, että tuliko se kirjoitettua ylös vaiko eikö ;)
Tasapuolisesti tarttee mennä, koska täällähän ei mitään vapaamatkustajia suvaita.
Prkl :)