- 0
Forum - FRC Jokkis
FRC Jokkis
Ei kun se edellinen päivä voi vaikuttaa alla, tosin merkki päivä on tuo viides päiväkin. Mutta onneksi näissä kisoissa ei ole promillerajoja.
- 0
hulluseon wrote: Ei kun se edellinen päivä voi vaikuttaa alla, tosin merkki päivä on tuo viides päiväkin. Mutta onneksi näissä kisoissa ei ole promillerajoja.No eipä täällä ketään kilpailisikaan, jos olisi.
- 1
hulluseon wrote: Ei kun se edellinen päivä voi vaikuttaa alla, tosin merkki päivä on tuo viides päiväkin. Mutta onneksi näissä kisoissa ei ole promillerajoja.Ei siis ylärajoja.
- 1
Voisiko Jokkiksen Managementti ottaa yhteyttä jääkiekon SM-liigan päättäviin elimiin ja kertoa heille,että jatkossa olisi syytä pelata lauantaipelit klo 16.00 tai sitten vaihtoehtoisesti heti jokkiksen jälkeen.
Nyt ei ehdi kuin ekan erän alun ja kolmannen erän lopun katsoa.Ei ole kiva se.
- 0
Ja missä vaiheessa tiedetään ketkä aikovat ajaa Taxi sarjassa?
- 0
Sovitaan vaikka torstaihin 6. mennessä pitää ilmoittaa jos aikoo Taksikuskiksi. Jos ostaa tollaisen uuden auton niin sittenhän sinne siirtyy automaattisesti.
- 3
Pudotetaan sen lisenssin hintaa, 750€ koska tällä kaudella oli vain 5 kisaa.
- 0
Pudotetaan Saipa divariin niin Shimanski pääsee tuskistaan!! 5.2 on tosiaan merkkipäivä, koko Suomi liputtaa minulle.
- 3
Ac3Way wrote: Pudotetaan Saipa divariin niin Shimanski pääsee tuskistaan!! 5.2 on tosiaan merkkipäivä, koko Suomi liputtaa minulle.... niin sinistä lippua.
- 0
Onko Jokkiksen virallinen testikuski Stig Carpelan käynyt jo kokeilemassa,mitkä autot uudesta paketista mahdollisesti soveltuisivat sarjaan?
- 0
Katotaan ensin miten ne saa noi kolarit toimimaan niillä.
Perinteisesti DLC-autot on ollut aika hyviä joten se täytyy myös huomioida.
// Volovo ainakin mukana koska se on kunnossa.
- 0
Varikko-Sanomat tuo Forssa-viihteen tinkimätön äänenkannattaja tarjoaa -50€- 75€ ! jokaisesta sarjaan mukaan rekrytoidusta kisaajasta. Palkkio maksetaan kun uusi kuski on osallistunut ensimmäiseen kisaan.
*Uuden kuskin tulee ilmoittaa tämä rekrytoija kun ostaa auton.* ( tai vastaavalla selkeällä tavalla )
- 0
Moposarjassa jatkavia on aikankin 17.
( Eivät tietysti ole niitä aktiivisimpia kisaajia, mutta kuitenkin)
- 5
pittäisköhän munki wollella osallistua.
- 0
Saako autoa virittää kesken kauden niin, että se pysyy alkuperäisessä sarjassa??
- 0
Kyllä saa, auton siis pitää pysyä sarjassa koko kauden.
Pitää vaan muistaa että osia ei voi myydä ja että niitä saa poistaa korkeintaan kaksi ja poistaminen maksaa vähän.
- 0
Muistakaa että jos saatte kavereita liittymään mukaan Varikko Sanomat palkitsee siitä ei vain 50€ vaan 75€ stipendilla !
_(Maksetaan kun uusi kuski on ajanut ensimmäisen kisansa)_
- 0
Mie ilmotan Hammeredhuon sarjaan, saa sitten itse ilmoitella millä autolla lähtee.
- 0
Kysäsen että mistä noi ylimääräiset rahat mulle ym. tuli? Tuleeko ne jotenkin sijoituksista vaimitähän?
- 0
Se 80 oli menny väärälle kaverille.