- 6
Forum - FRC Jokkis
FRC Jokkis
Itte asiassa tässä Jokkis hommassa on aika paljon järkättävää. Ei sillä ettei SM sarjassa olis kanssa, mutta ottakaas huomioon tuo autokaupan pyöritys, päivitysten kirjaaminen, pisteiden lasku, sponssien lasku, meidän halavatun turhat ja tyhmät kyssärit, seuraavan kauden radat ja sponssit yms huutelu ja provosointi.
- 1
TehBigBunny wrote: Jos zätty viittit katsoa tämän ja viime kauden sponssit läpi ja pudotat sieltä sellaiset pois mitkä on olleet monesti. ( Rengasvalmistajat saa jäädä ) Sitten jos saisit muutaman uuden sponssin mukaan. Niiden pitää vaan olla sellaisia jotka tekevät osia mukana oleviin autoihin :D Sitten laitat niitä vielä kivasti kuuteen kisaan tuolleen kun nytkin on Yht. kumppani, pääsponssit ja mukana menossa.Tehdääpä sillain.
- 0
Eli en viittinyt tuonne Sponssit ja fyffet osioon spämmimään, mutta enää ei siis saa valita rengasmerkkiä, vaikka ostaa leveyttä lisää? Eli merkkiä saa vaihtaa jos ostaa paremman seoksen renkaat?
- 0
Kun ostaa ensimmäisen kerran leveyttä saa valita sponssin. Sitten jos ostaa lisää leveyttä tai vähentää sitä sponssia ei voi vaihtaa. Seosta jos vaihtaa niin saa taas vaihtaa sponssia.
- 0
No nyt on selvempi (En varmasti ole). Kun olin siinä uskossa että saa valita merkin kun aina ostaa leveyttä. Hyvä että tämäkin tuli esille niin tietää muutkin.
- 0
Kuinkas moni aikoo siirtyä rekkoihin?
- 0
Kylmääki sanosii et tuo noi semmoi viiko tauko ois iha paikallaa. Muute alkaa maistuu kohta puulta, varsiki ku autoo ei enää saa päivittään.
Rekkasarjaa ei vissiin tuu viälä.
- 0
Jos kaikki Taksisarjaa ajaneet siirtyisivät niin meitä olisi 7. En lonkalta osaa sanoa kuinka monella on se vaadittava 9 kisaa alla.
Kun huomioi että 5 parasta saa rahaa niin toi on turhan vähän.
Pitäisi kyllä olla se 8.
- 0
Joo ens kaudella Taksisarjaa ajaakin jo aika monta kuskia. Miten käy moposarjan?
- 0
Kunhan siihen osallistuu joitain kisaajia niin se jatkuu.
Vai noissa ylemmissä sarjoissa on rajat.
Näin uudet/vähemmän ajaneet voivat saada vähän kiinni.
- 0
Mua houkuttaisi ajatus ostaa joku takaveto ensi kaudelle ja siirtyä rekkaluokkaan. Tuo Mazda Familia on ollut mulle todellinen painajainen ajettavuudeltaan. Eri asia tietenkin, että riittääkö rahat uuden auton ostamiseen.
- 0
Vaikka sellainen tulisi, Rekkaluokka siis, niin sä et pysty sinne siirtymään. Pitää olla ajettuna vähintään 9 kisaa ja Taksisarjaa ei voi hypätä välistä.
- 0
Ei pysty hyppäämään sarjatasoa yli. Eli taksi luokka ensin ja sitten vasta E-korttia ajamaan.
/// Niin yhten aikaisuutta
- 0
Miulla olis kysymys. Niin että tuota nyt kyn autoni pi on 243 ja jos ajan seuraavan kisan olen ajanut neljä kisaa ostan taksi lisenssin niin voinko ajaa vielä tuolla 243PI autolla, koska minulla ei rahat tule riittämään lisenssin jälkeen pi korotuksiin tai voinko ostaa lisenssin ajaa yhden kisan mopossa ja sitten muuttaa taksiksi vai joudunko uuden kauden vielä mopoa ajamaan?
- 0
tietääkseni taksiautojen pi rajat on 100-350.. eli uskoisin että voit jatkaa tuola PI määrällä..
edit: voi vitti, ei se voi ollakkaan noin :(
- 0
Taksin PI:n pitää olla 251-350. ( Paitsi jos ostaa Silva K'n sillä saa ajaa vakiona eli PI250 )
Luokkaa ei voi vaihtaa kesken kauden. Koska viime kauden jälkeenkin jengi ruinasi itsensä Taksiluokkaan jo kolmella ajetulla kisalla niin voidaan kai päästää neljällä ajetulla mukaan...
Hammeri, kisaraportista saa kivasti 200€ niitä voi tehdä tästä kisasta ensi ke asti ja sitten seuraavasta. Lisäksi kauden lopussa tulee kaikenlaisia bonuksia, jos osuu kohilleen.
Voit myös kerrata sen miten Aliboz sai houkuteltua sut mukaan, eli autotarina, sen voi kirjoittaa koska vaan, 400€ siitäkin tarjolla.
- 0
Mopoluokkalaiset, jos meinaat ajaa Taksiluokassa ensi kaudella niin
1) Maksat 750€ lisenssin ja päivität autoa niin että sen PI on vähintään 251.
2) Myyt vanhan auton pois ja ostat "Taksiluokan auton.":http://www.forzaracingclub.com/forum/5/751/
- 0
Missee niitä Taksilisenssejä myyvvään? Mie halluun semmosen..
- 0
Ilmoitat vaan että ostat sen niin merkataan tonne -virallisiin papereihin- Google Dociin.
( Laitoin siulle sen jo )
- 0
Nipsuhuuli wrote: Mua houkuttaisi ajatus ostaa joku takaveto ensi kaudelle ja siirtyä rekkaluokkaan. Tuo Mazda Familia on ollut mulle todellinen painajainen ajettavuudeltaan. Eri asia tietenkin, että riittääkö rahat uuden auton ostamiseen.Näin jälkikäteen huomasin, että aivan väärin olen kirjoittanut. Taksiluokkaan siirtymistä tarkoitin totta kai, mutta meni vaan sekaisin rekkaluokan kanssa! :D Tulevaa kautta odotellessa, kovasti olen kyllä tykännyt Jokkiksesta! !http://2.bp.blogspot.com/_FPj2cieq3aE/TRRVwaVavHI/AAAAAAAAAVo/E3wcA3jBN64/s1600/thumbsUp.jpg!