- 0
Forum - FRC Jokkis
FRC Jokkis Autokauppa
Nissan Silvia K's huudettu!
- 3
Eka pittää myydä vanha pois. Vasta sitten voit huutaa uutta kippoa.
- 3
Juuri näin.
Enää ei tarvitse/voi varata autoja. Ne menee sille jolla on rahat kädessä ja ilmoittavat ostavan auton. ( Eli käytännössä ilmoitat että myyt vanhan ja ostat haluamasi auton )
- 0
hulluseon wrote: Eka pittää myydä vanha pois. Vasta sitten voit huutaa uutta kippoa.Ok. Oon aina ihan pihalla Jokkiksen säännöistä :D
- 1
Vai pitäisikö meidän laittaa pieni huutokauppa kauden päätteeksi. Muutama päivä aikaa huutaa omaa autoa niin kaikilla on jonkinmoinen mahdollisuus saada haluamansa.
Lauvantaista maanantaihin voi laittaa huudon sisään, ma-illalla ratkastaan kuka saa mitä. Sitten niitä myydään taas siinä järkässä kun laitetaan viestiä tänne.
Jengillä ei tule kiire pois Silverstonesta jotta saisi auton :D
- 3
!http://img135.imageshack.us/img135/7120/jokhuut.jpg!
- 0
Voiko Nissan Silvia K’s:ällä enää osallistua moposarjaan?
- 0
Ei, se on Taksisarjan bilikka.
- 0
Yhyhyy!
- 1
Honda Civic Type-R 2004 – E272 – €5700 HUUDETTU!!!
HUUDETTU!!!
- 3
Porsche 911 Carrera RS 1973 – D280 – €6000
mie huuvan!
- 0
Aliboz wrote: Porsche 911 Carrera RS 1973 – D280 – €6000 mie huuvan!Rohkee valinta mä meinasin että hankin ton mut ei rahat riitä
- 1
Toyota Celica SS-I 2003 – E272 – €5700
Mä karjun tämän itellein.
- 0
Peugeot 206RC 2004 - E275 - 5800€
Enpäs ottanutkaan sitä mitä luulitte.
- 0
TehBigBunny wrote: Näillä mennään, jotain mallia voi tulla lisäkappaleita mutta uusia malleja ei tule.Onko nyt aivan 100% lukittu..voisitte päästä inisevästä Hondasta eroon, jos sattuis Astra (tai kenties Corsa) tulemaan Reiskan listoille sopivaan hintaan.. ;) e: tai ei sittenkään toi sorsa vielä riittäisi.
- 0
Siinä on liian korkea PI.
- 0
Eikos se jotain pikkasen päälle 300 ole? Vai muistankohan nyt ihan väärin..? Meinaan, että onhan siinä sitten vielä varaa. Kun onhan nuo mopotkin parhaimmillaan 221/250.
- 0
Osto-yritys:
Leksus is300 5550€
Rahat beetlestä 4550€ + 1000€ = 5500€
Ei näköjään olutta seuraavaan kisaan :(
- 4
Reiska tarjoaa 250€ luottoa uusien/käytettyjen autojen ostajalle.
Summa, 300€, kuitataan seuraavan kisan osallistumispalkkiosta.