- 1
Forum - FRC Jokkis
FRC Jokkis Autokauppa
Rotary rakettia huutaa mah! Mazda RX-7 Savanna 1990 – E267 – €5650
- 0
Mazdat ja Lexukset myyty.
Nyt näitä saa siis ostaa suoraan.
- 0
Miulle pittää jokin kulkupeli säästää!
- 0
Schimanski76 wrote: Miulle pittää jokin kulkupeli säästää!Missäs sun golvi on? :(
- 3
villek00 wrote: Missäs sun golvi on? :(Taisi vaihtaa sen IFK:n pelipaitaan. Jotkut sanovat.
- 1
TehBigBunny wrote: Taisi vaihtaa sen IFK:n pelipaitaan. Jotkut sanovat.!http://martin.prisjakt.nu/gif/ThumbsUp.jpg!
- 1
Pure ei varmaan saa sitten Nissania?
- 0
Purelle Tatsuni.
- 2
Valitsen Mazda Familian!
- 2
Toyota Sprinter 1985 – F200 – €5,000
- 1
Mie huuan Mazda Axela 2005 – F142 – €4,400
- 0
Mitähän tästä Skylinesta saa jos niiku reiska tään ostais isolla rahalla.
Tässä niiku vähän vasta harkitaan tätä.
- 0
zattwy wrote: Mitähän tästä Skylinesta saa jos niiku reiska tään ostais isolla rahalla. Tässä niiku vähän vasta harkitaan tätä.3950€ ( Viime lauantaina autolle tuli 7. kisa ja hinta putosi lisää )
- 0
mä laskin et jos mä myisin ton urheen civicin ja ostaisin 2004 Honda Civic Type R:än sillä 5700€. mulle jäis 20€ käteen. Onko oikein?
// Jos on niin myyn urheen civicin ja huudan Honda Civic Type-R 2004 – E272 – €5700
- 0
Rayha300 wrote: mä laskin et jos mä myisin ton urheen civicin ja ostaisin 2004 Honda Civic Type R:än sillä 5700€. mulle jäis 20€ käteen. Onko oikein? // Jos on niin myyn urheen civicin ja huudan typerää.Se on Taksiluokan auto. Sä et voi vaihtaa luokkaa kesken kauden. Jos ostat sen niin viimeinen kisa jää ajamatta.
- 0
Tuleeko rekkoja tarjolle vai ajetaanko ensikausi vielä takseilla?
- 4
Ei ole riittävästi jengiä Rekkaluokkaan.
- 0
TehBigBunny wrote: Se on Taksiluokan auto. Sä et voi vaihtaa luokkaa kesken kauden. Jos ostat sen niin viimeinen kisa jää ajamatta.ok // mä alotan sitten 3 kauden uudel autol
- 2
Oiskohan se Sierra sopiva tähän? Kyllä mie niin luulen...