Forum - FRC Jokkis

FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

villek00

villek00 27.10.2011 (edit 27.10.2011)

  • 0
Nikde wrote: Ei pääse ekaan kisaan, olen matkalla humalaan tuolloin. :(
Ai sä oot tulos "hyvinkäälle":http://www.hyvinkaakuvat.com/paikkasivut/humalajakrapula.htm , no tervetuloa :)
savulohi

savulohi 29.10.2011 (edit 29.10.2011)

  • 3
Mie sanon vaan, notta olisi hyvä jos Clutch Upgradet olisi ilmaisia taikka vaihtoehtoisesti "vakiona" kaikissa autoissa. Näissä nuhapumppuluokissa manuaalikytkimen käyttäjille tulee tooodella iso etu, joten tuommoinen sääntö edes pikkuisen tasottaisi pelikenttää. Tiedän tiedän "voihan sitä kytkintä käyttää jokainen jne jne", mutta kun LOL joku MS-ratti peukalokytkimellä ei nyt vaan oikein ole kovin simua eikä hyvä. Toivoisin, notta menisi harkintaan tämä? Pliis. // = Tasaisempia kisoja -> enemmän JOKKISTA!
zattwy

zattwy 29.10.2011 (edit 29.10.2011)

  • 0
Voisko joku selittää onko ratti todella kaks sekkaa nopeempi kuin pädi? Vai onko ihan huuhaata koko juttu. Mun fanatec on ollu sängyn alla piilossa käyttämättömänä. Perk....!
savulohi

savulohi 29.10.2011

  • 2
zattwy wrote: Voisko joku selittää onko ratti todella kaks sekkaa nopeempi kuin pädi? Vai onko ihan huuhaata koko juttu. Mun fanatec on ollu sängyn alla piilossa käyttämättömänä. Perk....!
Huuhaata on tämä, joten voit vallan hyvin myydä miulle sen Fanatecin!
zattwy

zattwy 29.10.2011

  • 0
Ettei olisi nyt oma maitopirkka ojassa! Herää eittämättä epäilys. Muistaakseni Väiskikin kehui jossain vaiheessa kyseistä asiaa?
savulohi

savulohi 29.10.2011

  • 1
zattwy wrote: Ettei olisi nyt oma maitopirkka ojassa! Herää eittämättä epäilys. Muistaakseni Väiskikin kehui jossain vaiheessa kyseistä asiaa?
ProBale voitti pädillä demo-HLC:n näytöstyyliin, Daveyskills ajaa pädillä jne. jne. Sama fysiikka, ainoastaan eri kontrollit. Kyse on siitä kummalla kukin kuljettaja osaa paremmin ajaa.
jasamy

jasamy 29.10.2011

  • 1
Itse olen pädillä nopeampi kuin ratilla... Vaihteiden vaihto kytkimellä on aavistuksen hitaampaa, jarrulta kaasulle siirtymisessä menee hiukkasen pitempää ja pädillä pystyi ainakin kolmosessa ajamaan huomattavasti agressiivisemmin ilman pelkoa siitä että auto lähtisi vaeltaa...
Mace

Mace 29.10.2011

  • 2
Mää oon padilla nopeampi kuin ratilla kans, mutta kytkintä kun käytän nii kyllä saan eroa verrattuna siihen jos en käyttäisi kytkintä. Padilla oon nopeampi ehkä siks kun vittii ohjata paremmin, tolla muovi ratilla en viitti vetästä kaameita korjausliikkeitä täysiä, tuntuu ku jäis ratti käteen.
DarkWarjo

DarkWarjo 29.10.2011

  • 0
Hey, miten en bongannu mistää kohti sääntöjä paljo on alotuksessa rahaa?! how much is the fish? liana kuullostaa seksikkäältä...
hulluseon

hulluseon 29.10.2011

  • 0
5000 luulisin.
zattwy

zattwy 29.10.2011

  • 3
Jokkis on unohtanut nekin, huuwetaan yhdes sille! Euroja alussa 5000€
savulohi

savulohi 01.11.2011

  • 0
Jokkiis! Onko radoista vielä tietoa / miltäs tuo kytkinehdotus vaikuttais? :) Solis hyvä jos tietäs, kun on reissua ke-aamusta lauvvantaille ni osais autonsa rakentaa jos ei ehi ennen kisaa. Tokko tuo muitakaan haittais.
KKNGS

KKNGS 01.11.2011

  • 0
eli saako autoon laittaa omanlaiset tarrotukset/maalaukset vai pitääkö olla yksvärinen? ja sit että missä pitää ilimottaa että onko ostanu mitä tuunauksia autoon?
TehBigBunny

TehBigBunny 01.11.2011

  • 0
Tulee oma topikki mihin sen auton voi ilmoittaa. *Kellään ei ole vielä autoa, huomenna vasta.*
KKNGS

KKNGS 01.11.2011

  • 0
tarkotinkin kysyä valmiiksi
Jokkis

Jokkis 03.11.2011

  • 2
Tervehdys kansalaiset!

Osien hinnasto on muutettu erilaiseksi.

Jos antaa aihetta, muutan viellä ekan kauden jälkeen. Terveisin JOKKIS
PetuK

PetuK 03.11.2011 (edit 03.11.2011)

  • 0
Täähän on kummallista ku palikat halpenee. Ihan on oma maailmantalouden malli täällä FRC:llä :) Vaatii totuttelua, jotain hämärää tässä nyt täytyy olla... On se kumma tämä Jokkismies.
hulluseon

hulluseon 03.11.2011

  • 0
Intake manifold and Throttle body Ignition Camshaft Noissa on varmaan streetti osat ilmasia?
zattwy

zattwy 03.11.2011

  • 0
hulluseon wrote: Intake manifold and Throttle body Ignition Camshaft Noissa on varmaan streetti osat ilmasia?
Tarkentaisitko.
TehBigBunny

TehBigBunny 03.11.2011

  • 0
Listasta on unohtunna nuiden hinnat. Street-versioista.

Write a post

Sign in to post a post.