- 0
Forum - FRC Jokkis
FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1
Löytyykö jatkajaa tähän en ole tässä hommassa enää kauaa.
Elikä jokkista
- 1
TUNING MAN 95 wrote: Nyt on kyllä pakko sanoa että kauheeta paskaa jos voitosta menettää 100€ per lähtö! Nooh kai se sitte siitä :DOttaisitko mielummin PI-penaltyä ?
- 0
zattwy wrote: Löytyykö jatkajaa tähän en ole tässä hommassa enää kauaa. Elikä jokkistaKuis ny näi?
- 0
TehBigBunny wrote: Ottaisitko mielummin PI-penaltyä ?En! :D Eihän alkuperäisessä jokkiksessa ollu mitää penaltyä! Mutta antaa nytte olla. Ajetaan näin sitte.
- 0
Driver181 wrote: Kuis ny näi?Siinä on aika paljon puuhastelua, vaikkakin nyt kun kausi on saatu alkuun ja taulukot yms. on valmiina niin homma vähän helpottaa.
- 0
zattwy wrote: Löytyykö jatkajaa tähän en ole tässä hommassa enää kauaa. Elikä jokkista
Driver181 wrote: Kuis ny näi?Melkeinpä arvaan että kyseessä ei ole vain yksi ainoa syy.
- 0
Taulukko laskee tulot jotenkin väärin. Mulla pitäisi olla
Wenzel 400 + Kisa 300 + sponssi 150 = 850 mutta taulukko näytää 810
Siitä on vähennetty mun jäljellä olevat fyrkat ?
- 1
Mie rakastan teitä Jokkis!!
- 0
TehBigBunny wrote: Taulukko laskee tulot jotenkin väärin. Mulla pitäisi olla Wenzel 400 + Kisa 300 + sponssi 150 = 850 mutta taulukko näytää 810 Siitä on vähennetty mun jäljellä olevat fyrkat ?Joo, elikkä nyt tässä on tämmönen kepponen. Katsokaapa kaikki ne säännöt uusiksi. Sitten valkiaa.
- 1
Bunny 40€ miinusta liian kovasta vauhdista. :( Kato pystyrivi DK niin näet
.
- 0
Schimanski76 wrote: Mie rakastan teitä Jokkis!!Ollenkaan hyvä tämä Schimanski. Yhtään.
- 0
Ah, en täjunna notta ne on kisakohtaiset, ajattelin notta lähtöjen 1+2 tulee ne fyrkat.
Ma puutaa anteex.
- 0
Hyvä on.
Jenni,Saipa,mie.
- 0
Schimanski76 wrote: Hyvä on. Jenni,Saipa,mie.Näpit irti siitä Jennistä. Tästä on puhuttu jo niin monta kertaa.
- 0
TehBigBunny wrote: Ah, en täjunna notta ne on kisakohtaiset, ajattelin notta lähtöjen 1+2 tulee ne fyrkat. Ma puutaa anteex.
- 0
Voiko joku neuvoa tyhmää? Eli olin ekassa lähdossä ensimmäinen ja tokassa lähdössä toinen. Paljon nyt saan sijoituksesta rahaa?
// Lobbyn kaksi parasta (Minä ja DarkWarjo) saatiin samat pisteet.
- 0
Siis b lobby oli kyseessä nyt. Oikiasti olit kymmenes ja yhestoista.
/ Eli nyt tällä uudella systeemillä nyt pyritään saamaan peliä tasaisemmaksi. Viisi nopeinta luokassaan saavatkin penaltia aikaisemman rahavyöryn sijaan.
- 0
Joo B lobby
// Paljos penalttia tulee?
- 0
Ei yhtään. "Täältä":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AlJwpwf-H6MDdFNaUDlIa095Mzg0c0tDbXI4dE03QVE&hl=fi&pli=1#gid=0 näkee rahat, pisteet ynnä muut.
- 0
toi o vähä tylsä kun oman lobin voitosta ei saa mitn.. ei kannusta b-lobbylaisia taisteleen sijotuksista...
// Ja mun osapäivityksiä ei o päivitetty rahoihin... oikeesti mul o enää 300€ eli osallistumissumma..