- 0
Forum - FRC Jokkis
FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1
Hyviä ovat nämä ideat!
- 1
B) Samantien 'lentävä' lähtö, järjestäytymiskiekka, kierroksen lopulla porukka kasaan. Ensimmäisenä ajava ajaa ~ 60km/h, ja abaut maaliviivan kohdalla laskee 3.2.1. aja.
Kukaan ei saa ohittaa ennen maaliviivaa.
- 0
TehBigBunny wrote: B) Samantien 'lentävä' lähtö, järjestäytymiskiekka, kierroksen lopulla porukka kasaan. Ensimmäisenä ajava ajaa ~ 60km/h, ja abaut maaliviivan kohdalla laskee 3.2.1. aja. Kukaan ei saa ohittaa ennen maaliviivaa.Ja kylläpä soi ekassa mutkassa... Tosin nykyisellä kopilla jopa minä voisin lähdössä pärjätä. Idea on hyvä kyllä, en kiellä.
- 0
B) Käyttöön vain, jos tuntuu että yhteydet pissivät. Muutoin olisin ehdottomasti normin kannalla. Ei toi nyt niin tasaisesti ja toimivasti hoitunut. Ja tuskin hoituisi jatkossakaan.
^Tosin mitäpä minä tiedän..oon vaan turkulainen pessimisti :)^
- 0
Tokan lähdön järjestäytyminen toimi ainakin omasta mielestä hyvin. Siinä vois vaikka sopia jonkun metrimäärän, mikä pitää olla edellä olevaan, eilen hulli tais sanoa, että zattwyllä, sillä ja mulla oli kaikilla 6m eroa, samoin mulla ja petulla, tällöin autotkin tais olla aika pitkälti lähtöruuduissa.
12 pelaajan lobbyistä en pidä. Eilen vaan meni kaikki niin poskelleen kuin vaan voi mennä. Ensin meillä oli Hullin lobbyssä jo 15 tai 16 pelaajaa kasassa, sitten siirryttiin private raceen ja yli puolet putosi. Sitten oli jo n. 12 pelaajaa kasassa, kun Warjo keksii olla sitä mieltä, että hänen hostaamanaan lobby toimii paremmin ja aloitetaan sama rumba alusta, kun tuon ekan lobbyn kokoon saamiseen ois menny enään max 5min... Sitten saadaan se Warjon lobby kasaan, ajetaan lajittelu ja sitten painetaan B:tä ja kaikki party lobbyyn ja taas sama pudotusefekti kuin Hullin hostaamassa lobbyssä.
Ilman mitään kikkailuja eka lobby ois ollu kasassa n. 10 minuutissa. Eli hosti laittaa Private Racen ihan ensin pystyyn ja sitten porukka sisään. Tuntui myös olevan merkitystä sillä, että kuinka moni sinne samaan aikaan pyrkii, eli tähän vaikka vähän kontrollia myös. Pitäiskö hostin kutsua esim 3 kerrallaan sisään ja sitten laittaa vasta kutsut seuraaville?
Onko Turn10 tietoinen näistä ongelmista?
- 0
Nikde wrote: Tokan lähdön järjestäytyminen toimi ainakin omasta mielestä hyvin. Siinä vois vaikka sopia jonkun metrimäärän, mikä pitää olla edellä olevaan, eilen hulli tais sanoa, että zattwyllä, sillä ja mulla oli kaikilla 6m eroa, samoin mulla ja petulla, tällöin autotkin tais olla aika pitkälti lähtöruuduissa.Niin siis siinä Zattwy oli 6 metriä edellä ja sinä saman verran takana. En vaan tullut katsoneeksi siinä ekassa lähdössä paljon se ero oikeasti oli edellä olevaan. Positano seuraavana ja sanon suoraan etten tyksi siitä että 16 kaveria menee siihen ekaan kapeaan paikkaan. Autoilla on keskenään niin tajuttomat suoritus erot, ettei siitä tule hyvä. Osa kaahottaa ja toiset yrittää pitää paikkansa väen väkisin. Ja läheskään kaikilla ei ole samassa kohdassa se jarrupaikka niin kylläpä tämä taas sitten meni niin pirun hienosti.
Nikde wrote: Ilman mitään kikkailuja eka lobby ois ollu kasassa n. 10 minuutissa. Eli hosti laittaa Private Racen ihan ensin pystyyn ja sitten porukka sisään. Tuntui myös olevan merkitystä sillä, että kuinka moni sinne samaan aikaan pyrkii, eli tähän vaikka vähän kontrollia myös. Pitäiskö hostin kutsua esim 3 kerrallaan sisään ja sitten laittaa vasta kutsut seuraaville?Tässäpä oli myös yksi mukavuus kohta jota myös itse mietin. Kaikki haluaa äkkiä nopeesti heti sinne lobbyyn ja hostin virassa toimiva kaveri on ihan pihalla ketä siellä on tai ei ole. Ei niitä nimiä nää siitä ystävä listan läpi vaikka kuinka yrittää. Sitten siellä on kaheksan kaveria yhtä aikaa äänessä ja toisilla pauhaa musat täysillä niin onko kiva? No ei ole.
- 0
TehBigBunny wrote: B) Samantien 'lentävä' lähtö, järjestäytymiskiekka, kierroksen lopulla porukka kasaan. Ensimmäisenä ajava ajaa ~ 60km/h, ja abaut maaliviivan kohdalla laskee 3.2.1. aja. Kukaan ei saa ohittaa ennen maaliviivaa.Mieluiten silleen että viimonen hihkasee tai joku pakan keskivaiheella oleva. Ensinmäinen saattaisi saada etua koska ääni tulee muille vähän jäljessä. Tai B) kiihytettäs kisavauhtiin maalilinjan jälkeen. Tässä tulisi kyllä välejä mutta ei ainakaan tulisi niitä ruuhhkakolareita. Tämmönen pikku ehootus vaa.
- 1
Driver181 wrote: Mieluiten silleen että viimonen hihkasee tai joku pakan keskivaiheella oleva. Ensinmäinen saattaisi saada etua koska ääni tulee muille vähän jäljessä. Tai B) kiihytettäs kisavauhtiin maalilinjan jälkeen. Tässä tulisi kyllä välejä mutta ei ainakaan tulisi niitä ruuhhkakolareita. Tämmönen pikku ehootus vaa.Ootko tietoinen että pelissä on racetimer josta kaikki näkee samanaikaisesti kellon ajan? Jos et niin kannattaa tutustua. Saattaa olla tarpeellinen sulle
- 1
deroits wrote: Ootko tietoinen että pelissä on racetimer josta kaikki näkee samanaikaisesti kellon ajan? Jos et niin kannattaa tutustua. Saattaa olla tarpeellinen sulleOotko tietonen että HUD:in saa pois päältä ja joillain se ei satu edes olemaan päällä ;)
- 0
El PiNk DeViL wrote: Ootko tietonen että HUD:in saa pois päältä ja joillain se ei satu edes olemaan päällä ;)Minä!!! Minä!! olen täällä.......En omista HUD:ia. Mikä se on?
- 1
deroits wrote: Ootko tietoinen että pelissä on racetimer josta kaikki näkee samanaikaisesti kellon ajan? Jos et niin kannattaa tutustua. Saattaa olla tarpeellinen sulleOotko tietoinen että ei tarvitsisi olla niin ****** angsti? Ton sunkin asian ois voinu kauniimin kertoa. En nyt mitenkään pilkkua viilaa mutta.kunhan sanoin.
- 0
El PiNk DeViL wrote: Ootko tietonen että HUD:in saa pois päältä ja joillain se ei satu edes olemaan päällä ;)Sen takii sen sanoinki :) Ja Draiveri sanoin sen sellatti kun normaalisti sanon jos heti alat valittaan jostain angstaamisesta niin oot ymmärtäny sen sanan väärin. Ja en myöskään tarkottanu sitä pahalla.
- 0
Ok hyvä tietää :) taisin ymmärtää asian väärin ei sit mitää.
- 0
Tämä haluaa poistaa autostaan Street Exhaustin ja päivittää renkaita parempiin... mites tämä nyt lasketaan?
- 0
Elikkä se maksaapi kypän sen putkiston poisto. Ja sitten jos jää varaa PI pojoissa niin sitten vaan päivittää ne renkaat.
Putkisto kuitenkin jää varastoon vaikka sen poistatkin.
- 0
TehBigBunny wrote: Maksat 10€ sen poistosta ja sitten ostat renkaat, ilmoitat vaan auton päivityksen yhteydessä siitä poistosta. Putki jää sun autotalliin.HAA!
- 0
5 kisaa pakko ajaa, että voi nousta taksiluokkaan? Ja tästä ei anneta vapautuksia? Mukana menossa vasta kolmannesta kisasta lähtien joten ehdin ajaa max.4 kisaa tälle kaudelle.
- 0
Antinontoxic wrote: 5 kisaa pakko ajaa, että voi nousta taksiluokkaan? Ja tästä ei anneta vapautuksia? Mukana menossa vasta kolmannesta kisasta lähtien joten ehdin ajaa max.4 kisaa tälle kaudelle.Eli jatkat mopona kauteen 2, ellet sitten oikeen nättiä runoa kirjota jokkis sedälle.
- 0
Juu ei pitäisi kyllä päästä, itsellä käynee samoin koska yksi kisa jäi jo ajamatta ja ensi Jokkistaina on muutto.
// Ja huomioi se että kaikki luokat ajaa samassa lobbyssä eli ei sielä yksi joudu koskaan kisaamaan.