- 0
Forum - FRC Jokkis
FM4 FRC pisteet, rahat, sponsorit
Psst.
Mulla olis yx hyvä rassi myynnissä.
- 0
Hei arvon Jokkisväki. Nyt kun vihdoin NAT ongelma on modeemista pois ( kestihän se melkein vuoden ) olisin innokas ajamaan myös Jokkiskisoja. Pystyykö näin " kesken kauden " lähtemään mukaan, ja mitenkäs alkuun päästää ? Mukava olisi ajella samassa porukassa teidän kanssa
- 0
Jokkis on tauolla...
- 0
Niin eihän tässä ole melkeen puoleen vuoteen ollut mitään kautta meneillään.
- 0
Pöndelässä tais olla joku nimeltä mainitsematon jänes joka lupas että sarjaa jatketaan. Tosin iteki taisin olla siinä neljän promillen tuolla puolen eli varmaks en voi sanoa...
Mut tuu Johnny ihmeessä ajelemaan äs-ämmää, ens viikolla alkaa tosiaan :)
- 0
Luulenpa että olen vaan hidasteena tuolla SM-skaboisa =) Mutta lisäilkää minut kaverilistaan jos ajokaveria tarvitsette, samalla voisi keskustella sm-sarjasta yms forzaan liittyen
- 1
HisJohnnyWee wrote: Luulenpa että olen vaan hidasteena tuolla SM-skaboisa =) Mutta lisäilkää minut kaverilistaan jos ajokaveria tarvitsette, samalla voisi keskustella sm-sarjasta yms forzaan liittyenKyllä noista sm-ajoistakin löytyy eritasoisia kuljettajia, joten mukaan vaan. Kunhan rehdisti ajaa niin sekaan vaan.
- 0
Joo samaa mieltä Petun kanssa. Ei sillä tasolla ja nopeudella niin väliä, kunhan osaa olla hereillä jos joutuu kierroksella ohitetuksi, mikä ei oo ollu kisoissa mitenkään poikkeuksellista häntäpäälle. Kaikille löytyy varmasti sopivan tasosta kilpakumppania sarjasta.
- 3
Pitäskö mun lähtee. Ei oo tullu pitkään aikaan ajettuu sm-sarjaa. Tälläki kertaa kun on nuo hitaat autot nii on varmaa mukavaa ajaaki.
- 0
Ehrottomasti!