- 0
Forum - FRC Jokkis
FM4 FRC pisteet, rahat, sponsorit
Etpäs korjannu sieltä taksipisteistä. ^tshihihi^
- 0
^Thihihihihii^
- 1
-NO voe pahuksen jänes. Nyt kyllä..-
Laitetaan nyt vähän positiivisempi kuva nin ei tuu banille paha mieli :D
!http://4.bp.blogspot.com/-8Xycv2rDLBA/TZuo-Qn9UHI/AAAAAAAAC1M/kJx0GreYnn0/s400/giantBunnies.jpg!
btw. siul on korvas jottain..
- 5
:(
Halit*
^Thihihihihi^
*Soon mun PI*
- 0
Päivitetty Tsukuku maan jälkeen.
- 0
Anteeksi. Mutta mistäs minä oon saanu satasen sponssirahaa? Onko meillä jokin törmää Hulliin mahdollisimman monta kertaa Award vai mitä häh?
- 0
Otetaan pois ja lyödään toinen satku sakkoa siitä hyvästä.
- 1
TAIVAS VARJELE!!! Spyde nousi kärkeen!
- 0
Lainkaan hyvä tämä, jos joutuu Datsunin myymään. ^hyvä syy hävitä kisoja^
- 2
hulluseon wrote: TAIVAS VARJELE!!! Spyde nousi kärkeen!Ei kestä hermo tällä Pötsillä. Suzukan eka mutka isosti pitkäksi.Tatsunin rengasta potkii turva-alueella poski märkänä.Jaappaanialaiset katsojat naureskelloo koko touhulle. Kyllä mie tiijän nää jutut.
- 0
Taas oon saanu töni hullia palkinnon. Tällä kertaa 150€ ylimäärästä
- 0
joonas6 wrote: Taas oon saanu töni hullia palkinnon. Tällä kertaa 150€ ylimäärästäOiskohan menny väärii taskuihin? Laskeskelin meinaa pikasesti et multa puuttuis just toi 150 €: Taksibonus 50 € + Sport Pistons -sponsorirahat 100 € merkkaamatta. Mikä toi penaltyboksi muuten on?
- 0
Se tuli menestyksestä. Voitto -100€ 2. sija -80€ ...
- 0
Nii mut sen lisäks mulle on merkitty tohon "osto"-kohtaan 40 euroa. Mistä se tulee?
- 0
Koolon Descendens wrote: Nii mut sen lisäks mulle on merkitty tohon "osto"-kohtaan 40 euroa. Mistä se tulee?siihen sarakkeeseen tulee kaiki kauden penaltyt. eli jos ensi kisassa menee kanssa hyvin ja tulee penaltyä, niin ne lisätään siihen sarakkeesseen kanssa. Siitä näkee kivasti miten paljon on kauden aikana penaltyjä tullu.
- 1
Millos nuo pisteet päivitetään? :P
- 0
Storkki wrote: Millos nuo pisteet päivitetään? :PNäkyvät olevan siellä "käyttis"-lehdellä merkattuna, vaikka eivät siinä omassa pistetaulukossaan näykään.
- 2
Taksien pisteet
Storkki 470
Nikde 450
Pytzi 435
Mehusukka 412
Savulohi 402
Joonas 376
Petu 334
Hullu 301
Bani 254
Koolon 234
Räyhä 231
Kingis 212
Zattwy 206
Tuning 184
Sfäde 160
Warjo 151
- 0
Onnea Storkki! Pääset vihdoin eroon siitä mopoautosta :)
- 0
Jee! :D