Forum - FRC Jokkis

FM4 FRC pisteet, rahat, sponsorit

PetuK

PetuK 20.05.2012 (edit 20.05.2012)

  • 0
Psst. Mulla olis yx hyvä rassi myynnissä.
HisJohnnyWee

HisJohnnyWee 24.10.2012

  • 0
Hei arvon Jokkisväki. Nyt kun vihdoin NAT ongelma on modeemista pois ( kestihän se melkein vuoden ) olisin innokas ajamaan myös Jokkiskisoja. Pystyykö näin " kesken kauden " lähtemään mukaan, ja mitenkäs alkuun päästää ? Mukava olisi ajella samassa porukassa teidän kanssa
BlueMasto

BlueMasto 24.10.2012

  • 0
Jokkis on tauolla...
MehuSukka

MehuSukka 24.10.2012

  • 0
Niin eihän tässä ole melkeen puoleen vuoteen ollut mitään kautta meneillään.
Koolon Descendens

Koolon Descendens 24.10.2012 (edit 24.10.2012)

  • 0
Pöndelässä tais olla joku nimeltä mainitsematon jänes joka lupas että sarjaa jatketaan. Tosin iteki taisin olla siinä neljän promillen tuolla puolen eli varmaks en voi sanoa... Mut tuu Johnny ihmeessä ajelemaan äs-ämmää, ens viikolla alkaa tosiaan :)
HisJohnnyWee

HisJohnnyWee 25.10.2012 (edit 25.10.2012)

  • 0
Luulenpa että olen vaan hidasteena tuolla SM-skaboisa =) Mutta lisäilkää minut kaverilistaan jos ajokaveria tarvitsette, samalla voisi keskustella sm-sarjasta yms forzaan liittyen
PetuK

PetuK 25.10.2012

  • 1
HisJohnnyWee wrote: Luulenpa että olen vaan hidasteena tuolla SM-skaboisa =) Mutta lisäilkää minut kaverilistaan jos ajokaveria tarvitsette, samalla voisi keskustella sm-sarjasta yms forzaan liittyen
Kyllä noista sm-ajoistakin löytyy eritasoisia kuljettajia, joten mukaan vaan. Kunhan rehdisti ajaa niin sekaan vaan.
Nikde

Nikde 31.10.2012 (edit 31.10.2012)

  • 0
Joo samaa mieltä Petun kanssa. Ei sillä tasolla ja nopeudella niin väliä, kunhan osaa olla hereillä jos joutuu kierroksella ohitetuksi, mikä ei oo ollu kisoissa mitenkään poikkeuksellista häntäpäälle. Kaikille löytyy varmasti sopivan tasosta kilpakumppania sarjasta.
RauhaMees

RauhaMees 31.10.2012

  • 3
Pitäskö mun lähtee. Ei oo tullu pitkään aikaan ajettuu sm-sarjaa. Tälläki kertaa kun on nuo hitaat autot nii on varmaa mukavaa ajaaki.
Nikde

Nikde 31.10.2012

  • 0
Ehrottomasti!

Write a post

Sign in to post a post.